2019-01-22, 19:58
Medlem
alicewonderlands avatar
Anledningen till att hon vill ha extensions är nog att det inte går att göra slingor i alltför färgat hår. Egentligen är hon ju gråhårig, som vi såg i BL VIP, när hon inte hade möjlighet att färga utväxten. Det blir lätt en livlös nyans när hela håret färgas. Om Bobbys salong bjuder på detta är det ju utomordentligt generöst, annars verkar det ju hål i huvudet att inte satsa på en kort, klädsam, silvergrå frisyr. Det brukar tanter i den här åldern göra, om man inte har VÄLDIGT gott om pengar, alltså.
Citera
2019-01-22, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Anledningen till att hon vill ha extensions är nog att det inte går att göra slingor i alltför färgat hår. Egentligen är hon ju gråhårig, som vi såg i BL VIP, när hon inte hade möjlighet att färga utväxten. Det blir lätt en livlös nyans när hela håret färgas. Om Bobbys salong bjuder på detta är det ju utomordentligt generöst, annars verkar det ju hål i huvudet att inte satsa på en kort, klädsam, silvergrå frisyr. Det brukar tanter i den här åldern göra, om man inte har VÄLDIGT gott om pengar, alltså.

Tanter! Det vet jag inte om jag håller med om. Jag är 50 och har ingen lust att ha en kort, grå frisyr. Det skulle få mig att känna mig som en tant. Färjar och slingar bort det grå 😛 Men jag jobbar heltid och har hyfsad lön så unnar mig det. 🙂 Tror vi aldrig får se Anna i kort och grått hår, hennes identitet sitter i långt brunt lockig hår. Hon skryter så mycket om sitt spanska arv och då måste lockarna finnas där
Citera
2019-01-22, 22:09
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tanter! Det vet jag inte om jag håller med om. Jag är 50 och har ingen lust att ha en kort, grå frisyr. Det skulle få mig att känna mig som en tant. Färjar och slingar bort det grå 😛 Men jag jobbar heltid och har hyfsad lön så unnar mig det. 🙂 Tror vi aldrig får se Anna i kort och grått hår, hennes identitet sitter i långt brunt lockig hår. Hon skryter så mycket om sitt spanska arv och då måste lockarna finnas där
Nej, jag var inte så seriös, jag är själv en bra bit över 50 och gör slingor för att se fräsch ut, även om jag inte har så många grå strån. Precis som du, jobbar jag och har råd. Men för Anna är ju allt yta, yta, yta och i hennes livslögn ingår att hon har naturligt mörkbrunt hår (även om hon medger att hon färgar sin utväxt).Hon ljuger om precis allt, det är helt makalöst!
Citera
2019-01-22, 22:11
Medlem
Citat:
Det brukar tanter i den här åldern göra

Anna är antagligen närmare 25 än 50 i sin värld.
Citera
2019-01-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cereme
Anna är antagligen närmare 25 än 50 i sin värld.

Anna är antagligen närmare 14 än 50 i sin värld.
Citera
2019-01-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
14

Mentalt är hon nog fan runt där.
Citera
2019-01-22, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cereme
Mentalt är hon nog fan runt där.
Nä, men siffran 14 är nog mer hennes IQ.
Citera
2019-01-23, 07:59
Medlem
maniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Nä, men siffran 14 är nog mer hennes IQ.
Jag törs inte uttala mig om hennes IQ, men att hon har en intellektuell funktionsnedsättning är troligen ett rimligt antagande.

https://www.1177.se/Stockholm/Fakta-...lingsstorning/
Citera
2019-01-23, 14:59
Medlem
nickomyras avatar
Tänk att det är så många som har hört utav sig och vill göra låtsammarbeten med Le Book
https://imgur.com/gallery/TKOrD8C

Hon måste vara väldigt petig och noggrann utav sig i sitt urval , eftesom hon bara har tackat ja till tre st låtar de senaste 20 åren .
Senast redigerad av nickomyra 2019-01-23 kl. 15:07.
Citera
2019-01-23, 15:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tänk att det är så många som har hört utav sig och vill göra låtsammarbeten med Le Book
https://imgur.com/gallery/TKOrD8C

Hon måste vara väldigt petig och noggrann utav sig i sitt urval , eftesom hon bara har tackat ja till tre st låtar de senaste 20 åren .
...va? Två är det väl, ”Samba sambrero” 2007 och ”Himmel för två” 2016...? Jösses vilka kvalitetstoppar, tur att hon är så kräsen!
Citera
2019-01-23, 15:37
Medlem
Citat:
Jösses vilka kvalitetstoppar

Samba Sambrero var rätt svängig vill jag minnas.
Citera
2019-01-23, 15:38
Medlem
Du kan inte äta så mycket åt gången men äter du tex små portioner med fel mat 5-6 ggr om dagen går du snabbt upp i vikt igen och blir du dessutom stillasittande går det fortare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in