2018-12-19, 21:33
Medlem
Varit inne och läst lite kommentarer på Bookens blogg. Varför bloggar hon egentligen. Inget händer i hennes liv. De superviktiga mötena hon går på lär ju vara med socialen. De får inte missas, ser illa ut. Sen svar hon skriver är antingen dutti nuttiga eller rent förfärliga med tanke på att det är en blogg. Rätt få kommentarer är det med, antar att intresset för Solnas världsstjärna inte är så stort 😉 Men låt oss hoppas hon finner sitt hus snart men jag undrar hur hon ska få plats med de blanka byråerna hon tittat på ⛺
Citera
2018-12-19, 22:32
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
HAHAHAHHA vänta du bara - snart kommer Anna skriva hur många visningar de har inbokade, minsann! Hon läser ju här Anna. Hahahahhaha
Book ger svar på tal

https://imgur.com/gallery/hSoe7Xo
Citera
2018-12-19, 22:39
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Book ger svar på tal

Hon vet var hon ska lägga sin tid och energi, som den världsstjärna hon är.
Citera
2018-12-19, 22:43
Medlem
Bladgulds avatar
Bookens citatterapi är ett så uppenbart försök att göra sig själv till ett ädelt offer för allt elände som hon så orättvist tycker drabbar henne. Hon är stark, hon kämpar vidare, hennes motgångar får henne att växa, hon rensar ut dåliga människor-baktalande människor-svikande människor ur sitt liv och väljer in de som helar -bekräftar och älskar henne.
Finns ju inget bättre sätt att få ryggdunkar, tröst och support från den lilla skara som bara hejar och boostar Bookens infantila självbild och bekräftar offerAnna. Hyfsad dysfunktionellt beteende från båda håll.

Vilka är alla dessa människor som sviker Anna hela tiden? Hon får ju ständigt skaffa nya bästisar för de gamla tar slut på något sätt. Anna har helt klart en väldigt blind fläck när det gäller hur hon möjligen bidrar till det som händer och hon sedan upplever som ondsint svek. Att Anna publicerade citatet: ”Förändras aldrig för att få andra att gilla dig Var bara dig själv, så kommer rätt personer att älska dig” på Instagram för en tid sedan kanske borde vara en ledtråd till henne själv varför det skiter sig med vänskapen. Så länge Anna ”är sig själv” så kommer det fortsätta att gå åt skogen med relationerna. En annan variant på samma tema är att om du gör som du alltid har gjort så kommer det vara som det alltid har varit, när du börjar göra något annorlunda så kommer förändringen. Men då måste du ha förstått att det bara är du själv som är ansvarig för hur ditt liv blir.

Jag kan inte heller låta bli att fundera på om en del av de här svekfulla människorna är den brokiga anonyma skara som utgör oss i tråden och på olika nivåer hänger oss åt att blottlägga och skriva om Bookens sorgliga liv. I så fall blir ju hennes citat om att välja bort det negativa i livet mycket märkligt eftersom hon uppenbarligen inte kan låta bli att läsa i tråden. Ett annat citat som hon lagt ut ”If they don’t know you personally, don’t tanke it personal” kan ju bara handla om den kritik hon får på sociala medier. Hon kunde inte låta bli att gör sitt Instakonto publikt igen och kunde inte låta bli att börja blogga igen. Trodde hon det skulle bli mindre skit in i hennes liv?

I dagens skörd var nog ”The right to express is not a license to abuse” det mest anmärkningsvärda. Förstår att det är en tydlig adress hit och att vi borde skämmas. Men med tanke på socialtjänstens dokumentation om hur familjen fungerar och hennes egen exploatering av sina barn i sociala medier så handlar det om Booken själv, men det kan förstås inte Anna se eftersom hon bara ser sig själv som offer och aldrig förövare. Den familjebehandlare som tagit sig an familjen Toledano-Book har nog behövt en hel del handledning för att kunna få till några konstruktiva möten.
Citera
2018-12-19, 22:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Book ger svar på tal

Ok hon vill alltså att ingen ska lägga sig i deras liv. Frågan är då: VARFÖR BLOGGAR MÄNNISKAN OM SITT LIV OM INGEN SKA SNOKA I DET!!!

Människan har ju gett motsägelsefullheten ett ansikte. Det är bara att stänga ner bloggen om man inte vill att folk ska ställa frågor.
Citera
2018-12-19, 23:42
Medlem
Stället hon bloggar på är oerhört dåligt skött och ägarna tar inget som helst ansvar för vad de upplåter sin portal åt. Så det är egentligen inte förvånande att Ama kan bete sig sådär illa, de flesta andra företag hade inte accepterat det.
Citera
2018-12-19, 23:48
Medlem
Citat:
Book ger svar på tal

okej då
är det första gången de inte bryr sej om julklappsr då? vill minnas att förra året var det så brassigt med paket från MK och NK o allt vad det var men det kanske bara var pappret
Citera
2018-12-20, 00:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ok hon vill alltså att ingen ska lägga sig i deras liv. Frågan är då: VARFÖR BLOGGAR MÄNNISKAN OM SITT LIV OM INGEN SKA SNOKA I DET!!!

Människan har ju gett motsägelsefullheten ett ansikte. Det är bara att stänga ner bloggen om man inte vill att folk ska ställa frågor.

Boken är ju så djääääääävla dum och detta inslag tog ju verkligen i taket.🤯🤪🤤
Tala om att vara motsägelsefull...
Hon anklagar bloggläsare för att vara nyfikna.....😵😵😵😵😵😵

Men varför läser folk bloggar ?
Anna har ju verkligen ingen häst hemma alls..ever
Hon kan ju återgå att skriva i sitt lilla noteringsblock vad hon gör på dagarna.
Så slipper hon bli kränkt och få utbrott som påverkar hennes stackars barn.
Citera
2018-12-20, 08:11
Medlem
Detta citat från hänt i veckan som citerar när Anna var med i en vän med Nemo Hedén.
https://www.hant.se/anna-books-raser...biggest-loser/
Hon berättar om när hon erbjöds att vara med i BL VIP. Är det de andra deltagarna eller produktionsbolaget som hon kallar babianer?

”Det var för ungefär 2,5 år sedan och det var innan kändisversionen av Biggest loser hade skapats. Och att ändra om sin livsstil framför tv-kameror tillsammans med icke kända personer var ingenting som lockade Anna Book.

– Då var det ”okej, varför ska apan som alla känner vara bland babianerna som ingen känner”?. Jag älskade Biggest loser, jag har alltid tyckt om programmet, man jag blev väldigt förnärmad varför de ringde till mig som är offentlig och ville kasta in mig. De ska veta vem jag är, men jag vet inte vilka de är. Jag förstod inte den grejen, säger Anna Book.”
Senast redigerad av Darrar 2018-12-20 kl. 08:15.
Citera
2018-12-20, 08:25
Medlem
Citat:
Book ger svar på tal

Seriöst, hon måste få psykiatrisk tvångsvård. Hur i helvete kan man svara så? Vad är det för bloggportal hon bloggar hos och vilka företag vill synas hos henne? Kanske man borde skicka detta till företagen och till bloggportalens ägare. Hon är så vidrig.
Citera
2018-12-20, 08:34
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Seriöst, hon måste få psykiatrisk tvångsvård. Hur i helvete kan man svara så? Vad är det för bloggportal hon bloggar hos och vilka företag vill synas hos henne? Kanske man borde skicka detta till företagen och till bloggportalens ägare. Hon är så vidrig.
Japp..och det är jag som kallar mig Merida..eftersom hon läser här så blir det väl ett svar på detta snart
Citera
2018-12-20, 11:11
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Där ser man ... är L.I bror till P.W s exman ?
https://www.expressen.se/noje/anna-b...n-for-dodshot/
Ha ha...en varm tändare skickad mot sig. Anmälan om misshandel av denna anledning. Någon som vet hur det gick och om banemannen fick ett långt straff? Man slutar förvånas då allt som denna människa gör är abnormt. Har hon VIP-kort hos polisen också då hon verkar vara stamkund hos myndigheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in