2019-06-25, 12:12
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Nu har Annas son Antonio fyllt 19 år, enligt Annas IG. Hur gammal var han när han begick våldtäkten?

Hittade detta på Felicias Instagram. Inspirationskälla? Kan han skylla på att hans beteenden är något han fick med sig från biologilektionerna i skolan?

https://minfil.com/V2Sb5dwenb/05043B...5894927A8_jpeg

Grattis på födelsedagen, Skitstövel! Ett år närmare dagen då du slipper straffrabatt i rätten!

OnT: Jag tror att Anna snart är ovän med hela grannskapet. Många relationer är härliga i början, tills man börjar inse hur människor verkligen är.
Citera
2019-06-25, 12:58
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Hittade detta på Felicias Instagram. Inspirationskälla? Kan han skylla på att hans beteenden är något han fick med sig från biologilektionerna i skolan?

https://minfil.com/V2Sb5dwenb/05043B...5894927A8_jpeg

Grattis på födelsedagen, Skitstövel! Ett år närmare dagen då du slipper straffrabatt i rätten!

OnT: Jag tror att Anna snart är ovän med hela grannskapet. Många relationer är härliga i början, tills man börjar inse hur människor verkligen är.
Här var det några fullpoängare. Jag är absolut ingen elak person, tvärtom. Men i den här tråden kommer sidor fram hos mej som är skrämmande. Ha. Märsta-Anna och hennes anhang bjuder på underhållning i världsklass. Undrar hur många som har anmält familjen för diverse olagligheter som dom sysslat med efter flytten. Eldningen och flaggningen t ex. Kanske fler som jag inte har koll på. Dessutom tycker jag det borde vara olagligt att lägga upp fejkbilder på sej själv och sin familj som hon gör. Reklamen är inte att förglömma. Nära tillhands ligger ju även djurplågeriet hon sysslade med. Hästkrake. Hoppas den mår bra. Dessutom kan jag aldrig glömma hennes elakhet mot lilltjejen som hade bakat. Blöjpojken hon är gift med är ju också spännande men inte på samma sätt som divan. Det här blev bara en liten del av min uppfattning om denna stollefamilj.
Senast redigerad av Framme 2019-06-25 kl. 13:10.
Citera
2019-06-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Nu har Annas son Antonio fyllt 19 år, enligt Annas IG. Hur gammal var han när han begick våldtäkten?
Han fyllde 20 igår. Karln är inget ensamkommande drägg som kan dra av ett år hit och dit.
Citera
2019-06-25, 15:12
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Han fyllde 20 igår. Karln är inget ensamkommande drägg som kan dra av ett år hit och dit.
Ta fram miniräknaren och räkna igen...
Citera
2019-06-25, 15:48
Medlem
Citat:
Han fyllde 9 år om man tror på hans tatuering.. som AB var väldigt stolt över.
Citera
2019-06-25, 16:07
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Märsta-morsan tror att det går att dra av hur mycket som helst, på allt. Blev han verkligen 20? Ids inte kolla själv. Flera olika bud här. Ensamkommande i många fall är ljuv musik, jämfört med detta.
Citera
2019-06-25, 16:10
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealJuju
Jag ska också gadda mej snart, för första gången. Vad säger ni om Märsta-kärringens eminenta tatuerare?
Citera
2019-06-25, 16:18
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRealJuju
Dagen bästa
Citera
2019-06-25, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme

Märsta-morsan tror att det går att dra av hur mycket som helst, på allt. Blev han verkligen 20? Ids inte kolla själv. Flera olika bud här. Ensamkommande i många fall är ljuv musik, jämfört med detta.

Men ... Han blev nitton. Han är född den 24 juni 2000.
Källa: alla ställen där sånt här står.
Citera
2019-06-25, 16:43
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Återigen ett dravelinlägg på bloggen. Att hon orkar??
Smörandet (igen) för de nya grannarna är kräkframkallande

https://postimg.cc/zLydLN2v

Undrar hur länge det dröjer innan familjen blir genomskådad? Kanske när första smycket ”försvinner” eller när de inser det sjuka i ”smetandet och kletandet”??
Well time will tell!
Roligt för Anna att få nya kompisar...Länge sedan hon verkar ha umgåtts med någon annan än Sussi! Hur blir det förresten med semestern i år, behöver inte ”Segunda Casa” någon tillsyn, allt pyssel kan väl inte gå till ”Casa Bianca”?!
Citera
2019-06-25, 17:00
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Roligt för Anna att få nya kompisar...Länge sedan hon verkar ha umgåtts med någon annan än Sussi! Hur blir det förresten med semestern i år, behöver inte ”Segunda Casa” någon tillsyn, allt pyssel kan väl inte gå till ”Casa Bianca”?!
Märstatantens kära svärfar kanske inte har kvar sin lägenhet längre. Eftersom dom fick loss sekiner till inköpet av denna kåken i Märsta så har kanske kära svärfar avyttrat sina tillgångar och blöjpojken fick sin del. Tror svärfar är smart nog att planera arvet i förskott, så inte Märstatanten med anhang få en alltför för stor andel.
Citera
2019-06-25, 17:22
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Den osminkade sanningen
https://postimg.cc/wygQRPVn
Jösses Amalia. Till och med Bockstensmannen ser fräschare ut än Anna utan olika fotofilter.
Jag är chockad...

De där enorma framtänderna kommer nog aldrig att förgås utan kommer att finnas kvar i all evighet, eller åtminstone tills jorden går under när solen blir en röd jätte.
Senast redigerad av Rimbert 2019-06-25 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in