2018-11-17, 08:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Enligt bloggen sticker Anna ut varje morgon på en Powerwalk (5.30-7.00, cirka). Den enda kommentaren (tror den försvann)uttryckte beundran inför detta och undrade om hon skulle orka fortsätta med det när hon skulle börja jobba. Anna menade att det är just det hon gör, och hon är inte typen som har noll disciplin: hon gör det även om hon inte ska jobba just den dagen... Fredagen hade hon tillbragt mestadels på IKEA, för att få inspo till det nya boendet (Guuu. va spännande!). Tyvärr drog detta ut på tiden, så hon missade både en tjejmiddag som hon var ”medbjuden” på, och en möjlighet att gå på Idolinspelningen med en kompis...Rackarns!
Ja det har ju tidigare i tråden framkommit att hon påstår sig powerwalka en mil på en timme

En tid per km som skulle ge en rätt framskjuten placering bland damerna som springer Stockholm Marathon... mytoman, närå inte alls
Citera
2018-11-17, 09:27
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ja det har ju tidigare i tråden framkommit att hon påstår sig powerwalka en mil på en timme

En tid per km som skulle ge en rätt framskjuten placering bland damerna som springer Stockholm Marathon... mytoman, närå inte alls

Nja, visserligen är tunnan en patologisk lögnare, men i det fallet berodde det på att geniet blandat ihop mil och mile i sin app.
Citera
2018-11-17, 09:29
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nja, visserligen är tunnan en patologisk lögnare, men i det fallet berodde det på att geniet blandat ihop mil och mile i sin app.
Ha ha, och enligt Flodis-Tunnan så lär det väl vara fel på appen då, för hon är ju felfri!
Senast redigerad av godboy 2018-11-17 kl. 09:31.
Citera
2018-11-17, 09:29
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Ah, berätta
Om hon klarar en mile på en timme låter det ju osedvanligt lusigt. Med alla mått mätt.
Citera
2018-11-17, 10:04
Medlem
Anna"utav"Book har väldigt få kommentarer på bloggen, beror nog på att folk inte vill förknippas med damen ifråga.
Citera
2018-11-17, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Anna"utav"Book har väldigt få kommentarer på bloggen, beror nog på att folk inte vill förknippas med damen ifråga.

Hon släpper inte fram "vilka kommentarer som helst" utan läser dem innan de eventuellt publiceras. Jag har själv testat att skriva, plus två som jag känner samt så har jag för mig att en till på den här tråden testade att skriva en harmlös men inte helsmörig kommentar och hon släpper inte igenom dem.
Citera
2018-11-17, 10:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Alltså. Hon måste ha blivit av med körkortet. Och det är så tragiskt att hon går runt själv i butiker och bara tittar, och sedan missar hon en middag hon skulle snylta in sig på eftersom hon ju bara var "medbjuden", inte bjuden, bara för att hon nu måste åka kommunalt. Det är fritt fall för henne.
Så måste det va ! Tyckte att det lät konstigt när hon skrev i bloggen att hon inte tagit bilen på några månader , utan föredrar bussen . Hade fått för mig att hon tog bilen precis överallt .
Citera
2018-11-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så måste det va ! Tyckte att det lät konstigt när hon skrev i bloggen att hon inte tagit bilen på några månader , utan föredrar bussen . Hade fått för mig att hon tog bilen precis överallt .
Hon hävdade att det är för miljön hon ska ta bussen nu😳
Citera
2018-11-17, 13:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon hävdade att det är för miljön hon ska ta bussen nu😳

Har de dåligt med pengar så är väl bilen såld troligen. Svärfadern sålde säkert deras bil i somras för att kunna betala deras skulder bla för rättegångarna. Det var väl därför lägenheten såldes också. Lägenheten i Spanien tror jag också såldes i samma veva.
Citera
2018-11-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har de dåligt med pengar så är väl bilen såld troligen. Svärfadern sålde säkert deras bil i somras för att kunna betala deras skulder bla för rättegångarna. Det var väl därför lägenheten såldes också. Lägenheten i Spanien tror jag också såldes i samma veva.

Enligt Ratsit.se är den 17 år gamla Volvon i familjens ägo fortfarande.
Citera
2018-11-17, 13:58
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Enligt Ratsit.se är den 17 år gamla Volvon i familjens ägo fortfarande.

Bilen är 17 år gammal, säkert några allvarliga fel som kostar multum att åtgärda på verkstad. Pengar är något som Anna slänger ut på skräppynt både för hemmet och pynta sig själv.
Citera
2018-11-17, 14:47
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansEric
Bilen är 17 år gammal, säkert några allvarliga fel som kostar multum att åtgärda på verkstad. Pengar är något som Anna slänger ut på skräppynt både för hemmet och pynta sig själv.

Det kan ju också vara så enkelt som att vinterdäcken ska på och de inte haft råd att pröjsa däckverkstaden.
Halmpyntet verkar ju inte vara särskilt händig av sig och klarar förmodligen inte av det, och att megastjärnan själv eller något av guldbarnen skulle smutsa ner sig och hjälpa till finns inte på världskartan.

MVH/Gnomegirl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in