2018-12-14, 10:59
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag har aldrig träffat Lasse Holm, bara sett honom på TV men tycker han verkar vara duktig och trevlig.
Ändå väldigt märkligt att Anna aldrig umgås med kändisar. Man ser henne aldrig med Carola eller Wahlgrens, Lena PH? Hon tycks mest umgås med My och Albans Fru. Var tog Läckberg vägen? Kan polisen Melin förbjudit Anna med son att umgås med hans barn med Läckberg? Han måste vara måttligt road åt deras vänskap tidigare. Var inte dom bästisar ett tag, hon och Läckis? Vad hände med låten till Melodifestivalen? Vad händer med 05:30 PW?

Allt handlar om att hon är så illa omtyckt. Andra kändisar skrattar åt henne och driver med henne bakom hennes rygg. Om du tänker efter så är hon inte "bästis" med någon särskilt länge åt gången innan dom drar iväg som avlöningar. Inga mångåriga vänner i den bekantskapskretsen minsann. Att hon sedan visar bilder på diverse C-kändisar som hon klänger på är ju just det......hon klänger sig på folk. Dom lessnar och drar.

Att hon sedan inte heller är ärlig utan ljuger så det osar om det utan att komma ihåg vad hon tidigare sagt gör ju att hon inte anses trovärdig och värd att lyssna på.
ALLA har ju insett att det inte är så guldkantat att ingå i den Stolledanska Tookfamiljen. Alla utom hon själv.

Vad gäller ynglingen så skulle jag förmoda att han är omhändertagen på något sätt. Förr fanns det ungdomsvårdsskolor för rötägg som han och jag förmodar att han sitter på någon av nutidens dito. Där får han visst lära sig att hantera hammare och såg och ska visst vara ett unikum av kunnande när strafftiden är slut.
Citera
2018-12-14, 11:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Aldrig hört Anna Book säga något positivt om Lasse Holm. Carola och andra säger ofta positiva saker om Lasse och hur mycket han betytt. Aldrig Anna, därför jag tror Lasse är anledningen.
Bert Karlsson likaså.

Fast hon kan ju ha kommit ihop sig med någon av damerna också samt Bert och Lasse Holm.
I vart fall har hon i princip bränt alla broar inom musikbranschen och troligen även på Harrys eller vad de heter när de ville vara lite finkänsliga och meddelade att hon ställde in pga sjukdom och hon dundrar ut i tidningen med att det är "inställt av professionella skäl".

Hade hon förstått finkänsligheten och professionalismen som de visade gentemot de förväntade gästerna istället för att bete sig som en obildad drummel, hade hon kanske fått komma dit redan veckan efter och då möjligen ursäkta sig för publiken att hon inte kunde komma men finkänslighet och professionalism är inte hennes paradgren vilket sätter henne hela tiden på pottkanten.
Hennes medberoende familj lever nog mer eller mindre i skräck över hennes utbrott.
Inte underligt att karln troligen håller sig hemifrån så mycket som möjligt. Hannibal Lector och familjen Addams var nog dunungar i jämförelse.
Citera
2018-12-14, 11:02
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ingen aning, fick en varning om att absolut inte länka in hit hennes inlägg för hon kan lägga ihop besök med att det läggs ut länkar i inlägg härinne.

Men är inte det lite konstigt eftersom hon påstår att hon INTE läser här inne
Citera
2018-12-14, 11:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Allt handlar om att hon är så illa omtyckt. Andra kändisar skrattar åt henne och driver med henne bakom hennes rygg. Om du tänker efter så är hon inte "bästis" med någon särskilt länge åt gången innan dom drar iväg som avlöningar. Inga mångåriga vänner i den bekantskapskretsen minsann. Att hon sedan visar bilder på diverse C-kändisar som hon klänger på är ju just det......hon klänger sig på folk. Dom lessnar och drar.

Att hon sedan inte heller är ärlig utan ljuger så det osar om det utan att komma ihåg vad hon tidigare sagt gör ju att hon inte anses trovärdig och värd att lyssna på.
ALLA har ju insett att det inte är så guldkantat att ingå i den Stolledanska Tookfamiljen. Alla utom hon själv.

Vad gäller ynglingen så skulle jag förmoda att han är omhändertagen på något sätt. Förr fanns det ungdomsvårdsskolor för rötägg som han och jag förmodar att han sitter på någon av nutidens dito. Där får han visst lära sig att hantera hammare och såg och ska visst vara ett unikum av kunnande när strafftiden är slut.

Ja jag tänkte att han måste bo någon annanstans för tillfället men tänkte att han kanske läser byggprogrammet på något gymnasium utanför Stockholm.
Citera
2018-12-14, 11:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Jag har aldrig träffat Lasse Holm, bara sett honom på TV men tycker han verkar vara duktig och trevlig.
Ändå väldigt märkligt att Anna aldrig umgås med kändisar. Man ser henne aldrig med Carola eller Wahlgrens, Lena PH? Hon tycks mest umgås med My och Albans Fru. Var tog Läckberg vägen? Kan polisen Melin förbjudit Anna med son att umgås med hans barn med Läckberg? Han måste vara måttligt road åt deras vänskap tidigare. Var inte dom bästisar ett tag, hon och Läckis? Vad hände med låten till Melodifestivalen? Vad händer med 05:30 PW?

Ja just ja, Läckeberg och hon var ju såååå bra vänner. Vad hände där? Finns nog en anledning till att hon hela tiden har nya bästa vänner och sen ett halvår senare hör man aldrig om dessa bästisar något mer
Citera
2018-12-14, 11:50
Medlem
Citat:

Kommer ihåg året efter när Booken fortfarande trodde att hon skulle vara md i Mello så skrev idioten på Läckbergs insta " har du hört något" hur slut i pannan får man vara? Jag tyckte att Läckberg dissa henne ganska snabbt efter när hon blev diskad i Mello.
Citera
2018-12-14, 12:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Kommer ihåg året efter när Booken fortfarande trodde att hon skulle vara md i Mello så skrev idioten på Läckbergs insta " har du hört något" hur slut i pannan får man vara? Jag tyckte att Läckberg dissa henne ganska snabbt efter när hon blev diskad i Mello.

Var det året efter diskningen som hon gjorde "Mello-reklamen" vilket förstås blev ett fiasko? Hon gjorde väl bara två eller tre sådana har jag för mig innan allt stoppades av SVT eftersom det blev för pinsamt.
Citera
2018-12-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det året efter diskningen som hon gjorde "Mello-reklamen" vilket förstås blev ett fiasko? Hon gjorde väl bara två eller tre sådana har jag för mig innan allt stoppades av SVT eftersom det blev för pinsamt.

de ansågs vara för "sexiga" vilket är nog typiskt henne osmakligt att göra på familjetid men det brydde väl inte hon sig om
Citera
2018-12-14, 13:04
Medlem
Citat:

"Reklamfilmerna" var dessutom en sorts kompensation för att få slut på Tunnans tjat om att få vara med igen. Typ ett tröstpris.
Citera
2018-12-14, 13:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
de ansågs vara för "sexiga" vilket är nog typiskt henne osmakligt att göra på familjetid men det brydde väl inte hon sig om

Ja just det så var det ju.
Var det inte i samma veva som hon sa att hon hade sex i flera timmar och på toan och hela den cirkusen eller var det senare?
Nåväl, hon visade i vart fall att hon lider av både mat och sexmissbruk vilket jag tror har påverkat barnen och främst pojken i en negativ riktning. Det såg man ju av rättegångsprotokollen. Han förstod ju inte att han hade gjort fel och det beror nog tyvärr på mammans gränslöshet när det gäller bla sex.
Citera
2018-12-14, 13:38
Medlem
Citat:
Var det inte i samma veva som hon sa att hon hade sex i flera timmar och på toan och hela den cirkusen eller var det senare?
Nåväl, hon visade i vart fall att hon lider av både mat och sexmissbruk vilket jag tror har påverkat barnen och främst pojken i en negativ riktning. Det såg man ju av rättegångsprotokollen. Han förstod ju inte att han hade gjort fel och det beror nog tyvärr på mammans gränslöshet när det gäller bla sex.

jo det stämmer de hade sex flera gånger/dag och ICA historian kom upp osv osv hon är så osmaklig inte konstigt att sonen blev våldtäktsman, tänk att höra när Booken och gubben har sex ggr flera/dag vidrigt vem som helst skulle bli sjuk
Citera
2018-12-14, 15:08
Medlem
trottwells avatar
Citat:

Helt rätt, kombinera detta med att pojken verkar vara efterbliven på riktigt, en helt värdelös mamma och en mentalt efterbliven tonårspojke är inte en bra kombination. Socialtjänsten borde ha agerat kraftfullare och tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in