Citat:
Jag har aldrig träffat Lasse Holm, bara sett honom på TV men tycker han verkar vara duktig och trevlig.
Ändå väldigt märkligt att Anna aldrig umgås med kändisar. Man ser henne aldrig med Carola eller Wahlgrens, Lena PH? Hon tycks mest umgås med My och Albans Fru. Var tog Läckberg vägen? Kan polisen Melin förbjudit Anna med son att umgås med hans barn med Läckberg? Han måste vara måttligt road åt deras vänskap tidigare. Var inte dom bästisar ett tag, hon och Läckis? Vad hände med låten till Melodifestivalen? Vad händer med 05:30 PW?
Ändå väldigt märkligt att Anna aldrig umgås med kändisar. Man ser henne aldrig med Carola eller Wahlgrens, Lena PH? Hon tycks mest umgås med My och Albans Fru. Var tog Läckberg vägen? Kan polisen Melin förbjudit Anna med son att umgås med hans barn med Läckberg? Han måste vara måttligt road åt deras vänskap tidigare. Var inte dom bästisar ett tag, hon och Läckis? Vad hände med låten till Melodifestivalen? Vad händer med 05:30 PW?
Allt handlar om att hon är så illa omtyckt. Andra kändisar skrattar åt henne och driver med henne bakom hennes rygg. Om du tänker efter så är hon inte "bästis" med någon särskilt länge åt gången innan dom drar iväg som avlöningar. Inga mångåriga vänner i den bekantskapskretsen minsann. Att hon sedan visar bilder på diverse C-kändisar som hon klänger på är ju just det......hon klänger sig på folk. Dom lessnar och drar.
Att hon sedan inte heller är ärlig utan ljuger så det osar om det utan att komma ihåg vad hon tidigare sagt gör ju att hon inte anses trovärdig och värd att lyssna på.
ALLA har ju insett att det inte är så guldkantat att ingå i den Stolledanska Tookfamiljen. Alla utom hon själv.
Vad gäller ynglingen så skulle jag förmoda att han är omhändertagen på något sätt. Förr fanns det ungdomsvårdsskolor för rötägg som han och jag förmodar att han sitter på någon av nutidens dito. Där får han visst lära sig att hantera hammare och såg och ska visst vara ett unikum av kunnande när strafftiden är slut.