2018-11-22, 09:44
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nu var det ju inte ens tänt i bostaden...att klä på sig i becksvart mörker känns inte direkt som Annas grej..och varför skulle hon gå ut genom källaren?
Ingen aning. Vet inte ens hur hon bor. Men de flesta hus, vare sig det är villor eller flerbostadshus, har ju fler än en utgång. Tex utgång till gårdar, direkt till garage etc.
Citera
2018-11-22, 13:25
Medlem
Man lär ju ge Anna lite cred för att hon äntligen har lärt sig hur ordet och stavas. Det måste ha varit lite krångligt att skriva & i så många år.
Nu väntar vi bara på att myntet ska klirra till vad gäller "utav".
Det är ändå beklämmande att se hur hon så ensam sittdansar och tjohejar och vill piska igång helgfeeling och visa att hon minsann är så om sig och kring sig.
Hon har tackat nej till hur många julshower som helst, hon vill inte bli en sellout för det har hon gjort så många gånger. Kan någon länka till någon vrå på internet där det finns julshower med Anna?
Jag undrar också hur i helvete hon orkar sitta i de här evighetsliven och svara på samma samma samma samma frågor? Och förklara hur öppna och frisinnade de är när de letar hus? I aaaallaaaa kommuner. Det här var dagens funderingar. Jag blir inte klok på den här kvinnan. Mest av (utav?) allt tycker jag så väldigt synd om henne. Jo, en grej till. Det är mycket jobb med bloggen? Vad är det för jobb? Ytterst få inlägg för att motsvara hypen när det basunerades ut med buller och bång att det skulle bloggas.
Citera
2018-11-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jag kan med kraft dementera att Anna varje dag går ut och tränar kl 05:30. Jag ville syna en sådan enkel sak. Jag satt i bilen parkerad så jag kunde se hennes port. Ingen, gick ut ur hennes port mellan kl 05:15-05:45. sedan orkade jag inte titta på porten mer och åkte. Hon påstod att hon alltid går upp vid 05 men det såg väldigt mörkt ut förutom någon fönsterlampa.

Enda gångerna Book går ut är när det vankas mat borta i korvmojjen eller när fejktänder skall hämtas ut på närmsta bensinstation. Annars sitter hon hemma i det skabbiga hemmet och livesänder, full och bitter.
Citera
2018-11-22, 16:33
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Jag undrar också hur i helvete hon orkar sitta i de här evighetsliven och svara på samma samma samma samma frågor? .

Har hon sagt varför hon livar så länge och mycket ? Är det för fansens skull ?
Citera
2018-11-22, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Har hon sagt varför hon livar så länge och mycket ? Är det för fansens skull ?

Fast idag så berättade hon om vår diskussion om hon är ute och går på morgonen eller inte hon hävdade det är massor av in/ut gångar så ingen vet vart hon går ut.... vilken jävlar lögn samt så återigen bekräftar hon att hon läser här
Citera
2018-11-22, 18:55
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Fast idag så berättade hon om vår diskussion om hon är ute och går på morgonen eller inte hon hävdade det är massor av in/ut gångar så ingen vet vart hon går ut.... vilken jävlar lögn samt så återigen bekräftar hon att hon läser här

Kom in när hon pratade om att folk gärna får beställa husets planritningar för att se hur många in- och utgångar det finns och att hon oftast gick ut från baksidan. Sen började jag spela in.

9.24 minuters blaj om det är nån som är intresserad 😊

https://minfil.com/A6K8J3leb2/2DF870...6A44A591B4_mp4
Citera
2018-11-22, 19:00
Medlem
Citat:

HAHAHAHA! Jag orkar snart inte mer med den mytomanen. Jesus!
"Huset har femtielva in- och utgångar.... "

Och så alla tjocka och tragiska hemmafruar och WT-kvinnor som sitter och nickar instämmande och köper vad hon säger rakt av
Citera
2018-11-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
HAHAHAHA! Jag orkar snart inte mer med den mytomanen. Jesus!
"Huset har femtielva in- och utgångar.... "

Och så alla tjocka och tragiska hemmafruar och WT-kvinnor som sitter och nickar instämmande och köper vad hon säger rakt av

Hon är en fullfärdrad mytoman hon ljuger så hon tror sig själv i hennes värld är allt sant!!! Inte konstigt hon inte är en eftersök stjärna.... stjärna och stjärna möjligen fallen stjärna
Citera
2018-11-22, 19:31
Citat:
Hon är en fullfärdrad mytoman hon ljuger så hon tror sig själv i hennes värld är allt sant!!! Inte konstigt hon inte är en eftersök stjärna.... stjärna och stjärna möjligen fallen stjärna
Inte ens en fallen stjärna.
En meteorit som kom in över Sverige men som snabbt brann upp när hon nådde atmosfären.
Kanske rymdgrus till och med..
Citera
2018-11-22, 19:34
Medlem
ABCD1s avatar
OMG hon säger LIKSOM nonstop!
Är hon så ordfattig så hon måste klämma i med det ordet för att fylla ut sitt meninglösa babbel?

Usch vilken tragisk människa och tragisk dysfunktionell familj trots att hon gör ALLT för att det ska framstå som mer lyckliga, rika, lyxiga och fungerande än vad de är.

https://minfil.com/A6K8J3leb2/2DF870...6A44A591B4_mp4[/quote]
Citera
2018-11-22, 19:48
Medlem
Usch det känns hemskt att avslöja Anna, men när man ställer sig så man ser porten så är det glas i dörren så man ser rakt igenom så man ser även porten ut mot gården och bottenvåningens trapphus, full insyn. Så man ser även om hon skulle gå ut på innergården och gå över så att hon skulle gå igenom en annan port och sedan ut. Man ser alltså både porten ut mot gatan och genom portens fönsterglas ser man gårdsdörren. Hon klev inte ut genom sin ytterdörr. Inte ut i trapphuset. Men Anna kanske har en egen tunnel och lucka i sin lägenhet som går direkt ut i hennes källare.
Senast redigerad av Darrar 2018-11-22 kl. 19:53.
Citera
2018-11-22, 19:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

9.24 minuters blaj om det är nån som är intresserad 😊

https://minfil.com/A6K8J3leb2/2DF870...6A44A591B4_mp4
Tack så mycket !
Vilka är de där 70 st som följer hennes lives ? 😳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera