2018-11-19, 18:36
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Här är hela svaret:

Det är vi fullt medvetna om. Och som sagt det är något vi funderat länge och väl på. Att köpa hus är ett stort engagemang och vi är två vuxna människor som förstår exakt vad det innebär.
Och kul att du själv påpekar just – hur det framställdes i Arga Snickaren VIP.
Det var just det…..det är lite så tv funkar och allt är inte alltid riktigt så som det framställs. Dessutom har det gått över 3 år sedan vi gjorde AS VIP….och man hinner lära sig väldigt mycket på den tiden inte sant? Ja, om intresset finns iallafall – och det intresset har jag och Roberto. Så vi är långt ifrån samma människor idag som då. Jag framför allt lider inte utav depression längre och låter ingen trycka ner mig och styra mig åt det håll som passar någon annans syfte bäst
Och om vi har koll eller inte, drabbar ju faktiskt ingen annan, inte sant?

Vi har dessutom snart en egen utbildad snickare i familjen – så vi kommer nog reda oss 😊
Om inte annat så tar vi hand om vårt själva, eftersom vi blev många erfarenheter rikare utav att vara med om fuskbygget som AS VIP gjorde. Annars hade dom aldrig behövt komma och göra om och göra rätt.

Mvh Anna.

Haha, tackar så mycket
Citera
2018-11-19, 19:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
El Volvo de Toledanos:
https://biluppgifter.se/brukare/pers...ork/yR3XRMbRjL

Då får vi se om de har vett att besiktiga bilen i tid.
Citera
2018-11-19, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Då får vi se om de har vett att besiktiga bilen i tid.

Gissar att de besiktigat bilen men att de fick 1 månad på sig att fixa anmärkningarna och därför måste hon åka buds och Tunnelbana eller så har de inte råd med vinterdäck
Citera
2018-11-19, 22:57
Medlem
Blev ingen visning igår för Anna. Enligt henne pga sjukdom. Men jag gissar att utan bil blev det flr jobbigt att titta på hus u urskogen

Lite citat
Sorry för min förvirring och lilla frånvaro igår. Men gårdagen och dagen blev heeeelt annat än planerat – pga sjukdom. Sådant kan man ju inte styra över, så vi har bara fått boka om och skjuta fram inplanerade saker och ärenden tills nästa helg istället 😉

Och nytt citat

Nu blir det sängen, jag är helt slut! Redan kl.05.15 går larmet för senast kl.05.30 ska jag ut på min morgon PW. Så sömnen är viktig för att jag ska orka det, och det känns extra tungt nu när det fortfarande är så mörkt på mornarna😔 Men det är bara att bita ihop💪🏽

Aldrig att hon går ut och går sina mil klockan halv sex.
Senast redigerad av Darrar 2018-11-19 kl. 22:59.
Citera
2018-11-19, 23:11
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Gissar att de besiktigat bilen men att de fick 1 månad på sig att fixa anmärkningarna och därför måste hon åka buds och Tunnelbana eller så har de inte råd med vinterdäck
Har hört att topplocken har gått på
familjens gamla skrot-Volvo.
Det förklarar väl den plötsliga bussentusiasten Anna-Panna.
Halmpyntet får cykla till jobbet, men det har han väl alltid gjort i och för sig.
Senast redigerad av Rimbert 2018-11-19 kl. 23:17.
Citera
2018-11-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Blev ingen visning igår för Anna. Enligt henne pga sjukdom. Men jag gissar att utan bil blev det flr jobbigt att titta på hus u urskogen

Lite citat
Sorry för min förvirring och lilla frånvaro igår. Men gårdagen och dagen blev heeeelt annat än planerat – pga sjukdom. Sådant kan man ju inte styra över, så vi har bara fått boka om och skjuta fram inplanerade saker och ärenden tills nästa helg istället 😉

Och nytt citat

Nu blir det sängen, jag är helt slut! Redan kl.05.15 går larmet för senast kl.05.30 ska jag ut på min morgon PW. Så sömnen är viktig för att jag ska orka det, och det känns extra tungt nu när det fortfarande är så mörkt på mornarna😔 Men det är bara att bita ihop💪🏽

Aldrig att hon går ut och går sina mil klockan halv sex.

Kan någon förklara varför hon måste gå upp vid 5 för en PW? Hon har inget jobb att gå till, det är mörkt och kallt och hon måste vara tyst för att inte väcka familjen. Dessutom så är hon yrvaken, vilket måste vara väldigt oskönt, och måste lägga sig tidigt på kvällen för att orka. Det är så ologiskt så det finns inte.
Citera
2018-11-20, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Kan någon förklara varför hon måste gå upp vid 5 för en PW? Hon har inget jobb att gå till, det är mörkt och kallt och hon måste vara tyst för att inte väcka familjen. Dessutom så är hon yrvaken, vilket måste vara väldigt oskönt, och måste lägga sig tidigt på kvällen för att orka. Det är så ologiskt så det finns inte.

Hon måste hinna väcka barn och make och duka fram frukost till alla fyra samt se till att alla kommer iväg till skola respektive arbete. Sen är det stressigt med nagelfix, bad, flyttpacka, livea på instagram, planera kvällens middag, fotografera ett salladsblad till instagramlunchen, sminka sig för en selfie till bloggen och något inlägg om sjukdom, minnen, spotifylistor, citat om kärlek, lycka eller avundsjuka.
Sen är all tid slut och familjen hemma igen.
Citera
2018-11-20, 09:26
Medlem
Boopidoos avatar
Min mormor sa alltid: ”Eget skryt luktar illa”. Om det stämmer borde Tant Fyrkant stinka ordentligt 🤢.
Dagens första dravelinlägg är ett jättebra exempel på varför hon är så illa omtyckt. Vilker jä-la tjat om en snabbantning för 1 1/2 år sedan och vilket egoistiskt självförhärligande hon ägnar sig åt. Snacka om att vara helt fångad i myten om sin egen betydelse!!!!!

https://postimg.cc/gallery/2drwxassy/
Citera
2018-11-20, 09:32
Medlem
Morgonmotionen tror jag inte ett skit på klassiskt Tunnan ljug svårt att kontrollera, har kanske skett en gång och då är det en vana för henne. Syftet är att hon skall få bekräftelse hennes livsluft.

Logiken i det eventuella husköpet och efterföljande renovering är så underbar i sin dumhet. När Arge snickaren var där kunde hon inte göra något för att hon var deprimerad, nu mår hon bättre och då kommer renoveringen att gå som en dans. Hon har lärt sig jaha man blir hantverkare genom att man blir av med en depression i vanlig ordning en briljant analys av den stora tänkaren. Hjälpen hon räknar med Halmpyntet verkar inte direkt händig tillhör kategorin som kan köra sönder ett spett. Våldtäckarungen är lat och mest intresserad av att flacha fejkkläder på nätet och spela gangsta. Gammeldottern fixar inget då kan en nagel gå av.

Den stora frågan finns det filter som får huset att se bättre ut?
Citera
2018-11-20, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee

Då ligger grannarna och sover och kan därmed inte dementera att hon varit på PW. Hade hon skrivit att hon gått vid 9-tiden så är risken att folk ser henne valsa mellan kylskåp och soffa den tiden.
Citera
2018-11-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Min mormor sa alltid: ”Eget skryt luktar illa”. Om det stämmer borde Tant Fyrkant stinka ordentligt 🤢.
Dagens första dravelinlägg är ett jättebra exempel på varför hon är så illa omtyckt. Vilker jä-la tjat om en snabbantning för 1 1/2 år sedan och vilket egoistiskt självförhärligande hon ägnar sig åt. Snacka om att vara helt fångad i myten om sin egen betydelse!!!!!

https://postimg.cc/gallery/2drwxassy/
Men jösses vilket dravel!!
Och det tar ju aldrig slut, bara maler och maler på om samma innehållslösa saker. Borde vara förbjudet att skriva så mycket dravel.
Citera
2018-11-20, 14:01
Medlem
Jag kan med kraft dementera att Anna varje dag går ut och tränar kl 05:30. Jag ville syna en sådan enkel sak. Jag satt i bilen parkerad så jag kunde se hennes port. Ingen, gick ut ur hennes port mellan kl 05:15-05:45. sedan orkade jag inte titta på porten mer och åkte. Hon påstod att hon alltid går upp vid 05 men det såg väldigt mörkt ut förutom någon fönsterlampa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in