2018-11-22, 20:37
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Usch det känns hemskt att avslöja Anna, men när man ställer sig så man ser porten så är det glas i dörren så man ser rakt igenom så man ser även porten ut mot gården och bottenvåningens trapphus, full insyn. Så man ser även om hon skulle gå ut på innergården och gå över så att hon skulle gå igenom en annan port och sedan ut. Man ser alltså både porten ut mot gatan och genom portens fönsterglas ser man gårdsdörren. Hon klev inte ut genom sin ytterdörr. Inte ut i trapphuset. Men Anna kanske har en egen tunnel och lucka i sin lägenhet som går direkt ut i hennes källare.

Helt rätt. Återigen avslöjas Annas lögner
Citera
2018-11-22, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Helt rätt. Återigen avslöjas Annas lögner

Jag stod med bilen och hade insyn rakt igenom.
Citera
2018-11-22, 20:43
Medlem
karlsoons avatar
Citat:

Det är flera som sett att hon ljuger men ju fler som ser det ju roligare blir det eftersom hon håller fast vid sina lögner till varje pris och det bekräftar ju hur galen hon är.
Citera
2018-11-22, 21:07
Citat:
Jo men hon kan ha varit ute på en av sina världsomspännande och bejublade turnéer just den morgonen du stod där.
Fan, såg jag inte på australisk tv att hon skulle hålla konsert i Canberra sist jag var där? Nä, jag såg nog fel.
Citera
2018-11-22, 21:55
Medlem
Tunnan är inte direkt uthållig i sina aktiviteter har hon gjort något två dagar i rad är det en av hennes hälsosamma vanor. Tack och lov för hästkrakarna skull så verkar karriären som ryttarinna vara över.

Eftersom du läser här kära Anna varför inte bemöta denna häckeltråd med ett vasst blogginlägg? Vågar du eller blir det för svårt? Kräver en del intellektuell skärpa finns det? Jag och övriga häcklare tvivlar.
Citera
2018-11-22, 22:39
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan är inte direkt uthållig i sina aktiviteter har hon gjort något två dagar i rad är det en av hennes hälsosamma vanor. Tack och lov för hästkrakarna skull så verkar karriären som ryttarinna vara över.

Eftersom du läser här kära Anna varför inte bemöta denna häckeltråd med ett vasst blogginlägg? Vågar du eller blir det för svårt? Kräver en del intellektuell skärpa finns det? Jag och övriga häcklare tvivlar.

Svår sits för megastjärnan. Om hon skulle göra det så spricker ju lögnen om "att det aldrig skulle falla henne in att läsa någonting på den skitsajten"
Jag tror hon googlar sitt eget namn flera gånger om dagen och bara pöser av välbehag när hon ser sitt namn i tryck. Det är väl det hon fyller ut tiden med när hon inte fånar sig på IG, googlar, pöser, sparar.
Skulle inte bli förvånad om hon har massor av separata hårddiskar med enbart nersparade omnämnanden om sig själv. Och klippböcker ska vi inte tala om, det lär nog vara så många att de tillsammans väger mer än superstjärnan själv.

MVH/Gnomegirl
Citera
2018-11-23, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
HAHAHAHA! Jag orkar snart inte mer med den mytomanen. Jesus!
"Huset har femtielva in- och utgångar.... "

Och så alla tjocka och tragiska hemmafruar och WT-kvinnor som sitter och nickar instämmande och köper vad hon säger rakt av
"Femtielva in- och utgångar", va fan bor hon i ett kaninhål?
Citera
2018-11-23, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
"Femtielva in- och utgångar", va fan bor hon i ett kaninhål?

Snart, verkar det som.
Citera
2018-11-23, 13:22
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Kom in när hon pratade om att folk gärna får beställa husets planritningar för att se hur många in- och utgångar det finns och att hon oftast gick ut från baksidan. Sen började jag spela in.

9.24 minuters blaj om det är nån som är intresserad 😊

https://minfil.com/A6K8J3leb2/2DF870...6A44A591B4_mp4

Tack! Noterar att larverna till ögonbryn är tillbaka.
Citera
2018-11-23, 14:22
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Tack! Noterar att larverna till ögonbryn är tillbaka.

Yes! Larvögonbrynen är definitivt tillbaka...

https://i.postimg.cc/Xv0ssKyg/330309...95-D397402.png
Citera
2018-11-23, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Yes! Larvögonbrynen är definitivt tillbaka...

https://i.postimg.cc/Xv0ssKyg/330309...95-D397402.png

Japp, botoxen som enl Tunnan hon inte tagit har gått ur behöver fylla på men det finns väl inga pengar
Citera
2018-11-23, 14:48
Medlem
Hon har inte på länge visat klänningarna från Talitha, som hon sa att de var hennes och att hon skulle köpt flera klänningar därifrån vilket jag inte tror, samt så har hon gått upp i vikt så hon kan inte ha dem längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in