Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-01, 09:32
Medlem
trottwells avatar
Läs denna länk, ni kommer att skratta hela dagen!

"Den färgstarka artisten Anna Book, 47, läser vi ofta om i tidningen. På Instagram har Anna nästan 70 000 följare, och få kan ha missat den förvandlingen Anna har gjort den senaste tiden."

"Anna Books dotter Felicia Book har hunnit bli 26 år gammal. Felicia är bloggare, makeupartist och har tidigare jobbat med TV."

Någon kan kanske tipsa Nyheter 24 om hur Anna Book ser ut idag.

https://nyheter24.se/noje/911750-sa-ser-anna-books-dotter-felicia-ut-idag
Senast redigerad av trottwell 2018-08-01 kl. 09:36.
Citera
2018-08-01, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Läs denna länk, ni kommer att skratta hela dagen!

"Den färgstarka artisten Anna Book, 47, läser vi ofta om i tidningen. På Instagram har Anna nästan 70 000 följare, och få kan ha missat den förvandlingen Anna har gjort den senaste tiden."

"Anna Books dotter Felicia Book har hunnit bli 26 år gammal. Felicia är bloggare, makeupartist och har tidigare jobbat med TV."

Någon kan kanske tipsa Nyheter 24 om hur Anna Book ser ut idag.

https://nyheter24.se/noje/911750-sa-ser-anna-books-dotter-felicia-ut-idag

What? Har Felicia verkligen varit deltagaransvarig för Bonde söker Fru? Det står så i länken
Citera
2018-08-01, 11:59
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
What? Har Felicia verkligen varit deltagaransvarig för Bonde söker Fru? Det står så i länken

Det är verkligen inget märkvärdigt, det är som att arbeta som dagisfröken åt vuxna, hon var dessutom en av många.

Det var 2016, varför har hon inte det jobbet denna säsong?

"Dessutom kommer de, precis som i tidigare säsonger, att använda sig av så kallade deltagaransvariga som kommer fungera som vakter och se till att allt går rätt till."

"Förutom att övervaka slottet – där de ser till att deltagarna stannar kvar när andra är ute och dejtar samt att deltagarna håller sig inomhus på kvällen – följer de även med bönderna som vill ta sig in till stan."

https://www.expressen.se/noje/tv-bonderna-vaktas-ska-stoppas-fran-smygtraffar/
Senast redigerad av trottwell 2018-08-01 kl. 12:07.
Citera
2018-08-01, 12:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
annatoledanobook🍾🎂🥂 Feliz Cumpleaños @feliciabook Tänk att du min älskade förstfödda fyller 27 år idag ⭐️🎈🎁 Tiden går så fort - Det är en ynnest att få vara din mamma. Du vet vad jag känner, tycker, tänker så jag stannar här😘 Jag älskar dig till universums ände i all oändlighet❤️ & om några veckor är vi hemma igen & kan fira dig ordentligt❤️ 1.000 pussar & kramar från oss alla i din familj - vi ses snart😘 #micorazón #mihijamayor #mihijahermosa #compleaños #beautiful #love #familia #missyousomuch #makeupartist
När V fyllde sweet 16 så var det läckra tårtor och kalas och vackra ord . När sonen fyllde 18 som är väl en större dag att fira ? Så fick han en flaska bubbel ... och visste inte hur han skulle fira dagen ” kanske med pappa ” -och sen var de två ute på kvällen . Men han verkade få vänta med firandet / främande till helgen efter när föräldrarna firade bröllopsdag för att slå två flugor i en smäll . ..
Citera
2018-08-01, 16:32
Medlem
Boopidoos avatar
Jag tycker en person (Booken) som tillbringat senaste året med att, på mängder av olika sätt, säga att "jag bryr mig inte om kritik" nu har visat att det också är skitsnack!
Det som jag inte gillar är att hon nu gömmer sig bakom sina barn.

Kommentaren om Vanessas oskuld fick Vanessa själv när tanten "blev kissnödig" (hennes egna ord) och lämnade mobilen och liven till en väldigt motvillig dotter.

Kommentaren om Lazy F och hennes "jobbsituation" ställde Nemo... och tantens svar var "jo hon jobbar, hon jobbar, naturligtvis jobbar hon". Varför inte bara säga: Hon jobbar på.......?

Funderingarna om varför Halmpyntet stannar kvar har poppat upp här på flashback litet nu och då... men jag tror inte någon frågat henne direkt. Blockeringsfingret går varmt då.

Snoopviftarungens domar kommer hon aldrig ifrån - inte bara för att han betett sig som ett svin - utan för hennes sätt att undvika och skuldbelägga. Så Antonio tacka mamma för att dina domar lever vidare på nätet.

Anna - Eftersom vi alla vet att du läser här tänker jag avsluta med att rikta mig direkt till dig:
Ditt beslut att lämna sociala medier är ett mycket klokt beslut.
Fall inte för frestelsen att gråta ut i ngt reportage för att du blivit tjock igen.
Gör det du så ofta sagt att du prioriterar - alltså använd tiden och energin till din familj.
Lycka till 🙏🏻
Citera
2018-08-01, 20:41
Medlem
ABCD1s avatar
Hennes timeout från Instagram...

Garanterar att hon loggar in och ser till så inga negativa
kommentarer får stå kvar.

Hon kan inte låta bli att läsa allt negativt som skrivs om henne.

Kan ingen skriva en negativ kommentar få se hur länge den får stå kvar
innan hon med prinskorvsfingrarna är inne och raderar...
Citera
2018-08-01, 21:35
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Hennes timeout från Instagram...

Garanterar att hon loggar in och ser till så inga negativa
kommentarer får stå kvar.

Hon kan inte låta bli att läsa allt negativt som skrivs om henne.

Kan ingen skriva en negativ kommentar få se hur länge den får stå kvar
innan hon med prinskorvsfingrarna är inne och raderar...
Nix för det innebär blockering och vi som fortfarande lyckats hålla oss kvar - vi som ibland kommenterar: "Åh så fin/snygg/ fantastisk du är" för att hon ska tro att vi tillhör hennes "fanclub" (och vi är ganska många ) vill inte riskera det
Citera
2018-08-02, 13:35
Medlem
Hmmm. Kan hon har öppnat nya konton i ett icke identifierbart namn? Som hon spritt till pålitliga vänner?

Kan inte tänka mig att hon kan avhålla sig från att lägga upp sina "snyggobilder" nånstans. Aldrig.
Citera
2018-08-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Hmmm. Kan hon har öppnat nya konton i ett icke identifierbart namn? Som hon spritt till pålitliga vänner?

Kan inte tänka mig att hon kan avhålla sig från att lägga upp sina "snyggobilder" nånstans. Aldrig.

Har jag mycketsvårt att tro. Anna Book har inga pålitliga vänner som önskar sitta och kommentera hennes bilder. Ingen av de bekanta bryr sig om hennes jäkla kropp som jojobantar jämnt och ständigt. Hon kan inte hålla sig ifrån alla köpta ”tittare” så snart är hon allt tillbaka med sin äckliga whiskeyröst som väser åt ritten och datten.
Citera
2018-08-02, 13:52
Medlem
Undrar hur lång time-outen blir?
Citera
2018-08-02, 14:01
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Undrar hur lång time-outen blir?

Allra längst en vecka. Kanske kortare om hon super till nu i helgen och inte kan hålla varken fingrar eller psyket i styr.
Citera
2018-08-02, 16:13
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Inom kort kommer en TV4-intervju där Anna gråter och skyller sin nyvunna fläskighet på alla elaka kommentarer i sociala media...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in