2018-10-26, 07:04
Medlem
annatoledanobook@gurko55 Varför tror du det?!? Den gjordes LIVE idag på Tv4 😂 Annars hade jag skrivit att det var en gammal intervju. Detta blir inte nyare & aktuellare 😂

annatoledanobook@gurko55 vet du vad... jag är inte född igår. Jag visste precis vart du ville komma med löjliga kommentar. Spelar dum och frågar om det är en gammal intervju för att kunna kommentera min kropp. Att en kvinna i din höga ålder beter sig såhär är skrämmande PÅ RIKTIGT. Behåll din falska ursäkt för dig själv. Vad hade du tänkt om jag anmärkte din vikt? hur hade det känts? Tappade du några kilon nu när du kommentera min kropp? Du är ett klockrent exempel på en människa som inte kan må speciellt bra med sig själv och därför måste trycka ner andra för att må lite bättre med sig själv. Jag är ingen mobbare iallafall.

Vad skrev gurko55 för hemsk kommentar?
Jo: ” Men det måste ha varit länge sen den intervjun”

Tur att den ”nya” Anna inte bryr sig om vad folk säger/skriver nu för tiden.
Citera
2018-10-26, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
En soc anmälan kan göras anonymt så jag tror inte något hade behövt va rädda för att anmäla pga Annas vrede...

Skojar du? De som anmält Antonio och familjen har fått så mycket hot och skit och smutskastning. Antonio är ju dömd för det dessutom. Att socialtjänsten varit inblandade efter flera orosanmälningar under barnens uppväxt, vet alla eftersom det framkom under våldtäktsrättegången.
Citera
2018-10-26, 07:30
Medlem
Felicia ljög om nästan allt i intervjun. Vilken sammanhållning? När Antonio hade sin rättegång så var varken Anna eller Felicia där, bara Pappa
Roberto stöttade sin son.

Det var Roberto som skrev överklagan och ordnade advokatbyte osv för Antonio. Anna gjorde inte ett skit, inte Felicia heller.
Citera
2018-10-26, 08:32
Medlem
SvartaBjorns avatar
Påminner om regel 1.06 - Användarnas anonymitet så att den inte innebär någon överraskning.

/Moderator
Citera
2018-10-26, 18:30
Medlem
Minkybabys avatar
Teveinspelning eller nåt sånt i Casa Toledano igår enligt Annas insta :
Anna står och smeker en (fullt påklädd) karl på bringan. Han är så lång så bara den skäggbeprydda hakan kom med på bild och Anna uppmanar sina följare att gissa vem det är.
https://www.instagram.com/p/BpZish_l...natoledanobook
Citat:
annatoledanobook Lilla Anna & långa... nääää sorry men jag kan ännu inte avslöja vem eller för vad🙈 Men, gårdagen var otroligt spännande & givande - en utav dom roligaste inspelningarna på länge🎥🎬
Kan flashback knäcka nöten före någon av hennes insta-följare?
Citera
2018-10-26, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Felicia ljög om nästan allt i intervjun. Vilken sammanhållning? När Antonio hade sin rättegång så var varken Anna eller Felicia där, bara Pappa
Roberto stöttade sin son.

Det var Roberto som skrev överklagan och ordnade advokatbyte osv för Antonio. Anna gjorde inte ett skit, inte Felicia heller.

Hmm... inspelningen av BL vip gjordes då. Hade hon varit där hade det också varit fel. Felicia har ingen jävla skyldighet att va där. Även hon jobbade dock för den som undrar. Vad hon nu har med saken att göra
Citera
2018-10-26, 18:47
Medlem
Nja, familjen har ingen kontakt med Luciano. Mehmet är dessutom bara pappa till Felicia så det förklarar inte alls vad Antonio menar med kontakter. Förmodligen bara omogen och vill leka ball. Poängen var bara att Mehmet har inte gjort något för sin dotter så varför skulle hon hylla honom när det inte finns något att hyllas för
Citera
2018-10-26, 19:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Hmm... inspelningen av BL vip gjordes då. Hade hon varit där hade det också varit fel. Felicia har ingen jävla skyldighet att va där. Även hon jobbade dock för den som undrar. Vad hon nu har med saken att göra

Ja herregud. Om något av mina barn hade varit åtalade för våldtäkt (skulle aldrig hända) och det var rättegång så skulle jag inte delta i nån jävla dokusåpa när rättegången var. Sjuk familj det där.
Citera
2018-10-26, 19:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Teveinspelning eller nåt sånt i Casa Toledano igår enligt Annas insta :
Anna står och smeker en (fullt påklädd) karl på bringan. Han är så lång så bara den skäggbeprydda hakan kom med på bild och Anna uppmanar sina följare att gissa vem det är.
https://www.instagram.com/p/BpZish_l...natoledanobook

Kan flashback knäcka nöten före någon av hennes insta-följare?

Adam Alsing?
Citera
2018-10-26, 20:07
Medlem
Citat:

Vilken förälder föredrar att vara med i en dokusåpa när sonen våldtagit ett barn och det är rättegång. Men du ljuger som vanligt, Antonio har haft flera grova brott på sitt samvete som genererat flera rättegångar. Inte en enda har Anna närvarat och det var ingen dokusåpa under hovrättsförhandlingen eller den andra tingsrättsförhandlingen.
Citera
2018-10-26, 22:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:

"Felicia har ingen jävla skyldighet att va där. Även hon jobbade dock för den som undrar."

Det tror jag inte på, vad skulle hon ha jobbat med?
Citera
2018-10-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Felicia har ingen jävla skyldighet att va där. Även hon jobbade dock för den som undrar."

Det tror jag inte på, vad skulle hon ha jobbat med?

Vad hade hon för skyldighet att va där enligt dig då? Så hade man ju bara sagt att hon stöttar o grejer och det hade ni ju inte diggat heller.
Jävla dumskalle, vadå vad skulle hon ha jobbat med? Hon jobbade i en butik i mall of scandinavia. Spelar ingen roll om hon så va ledig och pillade sig i naveln om du frågar mig, han är inte hennes ansvar i vilket fall som helst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in