2018-10-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag trodde att hon hette ” JAG ’Anna Maria Teres Toledano Book ’ * slår sig själv på bröstet *

Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hehe du glömde ju BAM BAM BAM *stampar med foten
Det kan bli en låt faktiskt. Först slår hon sig på bröstet och sjunger JAG..... och avslutar med att stampa i takt BAM BAM BAM

Lägger till lite också:

” JAG ’Anna *på Annas vis* Maria Teres * slår sig själv på bröstet * BAM BAM BAM *stampar med foten* i *segunda casa* Toledano Book.
Citera
2018-10-18, 13:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Lägger till lite också:

” JAG ’Anna *på Annas vis* Maria Teres * slår sig själv på bröstet * BAM BAM BAM *stampar med foten* i *segunda casa* Toledano Book.

Hey det svänger ju

Kolla vi har ju gjort en ny låt till hennes repertoar. Jag hoppas att hon blir glad över att vi gör nya låtar till henne
Citera
2018-10-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hey det svänger ju

Kolla vi har ju gjort en ny låt till hennes repertoar. Jag hoppas att hon blir glad över att vi gör nya låtar till henne

Låten kan ju heta BAM BAM BAM BAM, en ny version och melodi av Vengaboys gamla dänga.

Nytt mellobidrag?
Citera
2018-10-18, 14:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Låten kan ju heta BAM BAM BAM BAM, en ny version och melodi av Vengaboys gamla dänga.

Nytt mellobidrag?

Japp, med den kommer hon vinna hela tävlingen
Citera
2018-10-18, 17:24
Anna kör snyft-live
Citera
2018-10-18, 17:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna kör snyft-live
Vad snyftar hon över ? Mvh blockad
Citera
2018-10-18, 18:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna kör snyft-live

Är hon ledsen över att hon måste flytta?
Citera
2018-10-18, 18:29
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror Anna Book tagit över Lill-Babs roll att springa på varenda begravning. När Ted Gärestad begravdes var hela släkten Lill-Babs där och Kristine Kaspersson hade barnvagn med. Nu kommer Toleladskan med dotter Felicia. Sånt här äcklas jag av då den enda anledningen är att få visa upp sig och smeta bland kändisar. Var hon verkligen sån bästis med Frank Andersson? Någon som vet?
Citera
2018-10-18, 18:45
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror Anna Book tagit över Lill-Babs roll att springa på varenda begravning. När Ted Gärestad begravdes var hela släkten Lill-Babs där och Kristine Kaspersson hade barnvagn med. Nu kommer Toleladskan med dotter Felicia. Sånt här äcklas jag av då den enda anledningen är att få visa upp sig och smeta bland kändisar. Var hon verkligen sån bästis med Frank Andersson? Någon som vet?
Hon sa själv i en intervju att hon inte var direkt personlig vän med Frank utan att de träffats på olika produktioner och via gemensamma vänner på fester och semestrar. Har också för mig att Felicia ska ha känt honom mer än Anna.
Citera
2018-10-18, 18:46
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vad snyftar hon över ? Mvh blockad
Jag såg bara en liten del men det var inte p g a stress över flytten sa hon utan hon känner bl a ingen ork och lust för det här med maten och är energilös och allmänt nere.
Citera
2018-10-18, 18:54
Medlem
Killthepoors avatar
Jag såg också en del av den där liven, det var underhållande, ingen matlagning den här gången tack och lov.
Det var någon (härifrån?) som frågade typ ”hur hanterar du alla elaka kommentarer? Var inne på Flashback och såg allt de skriver om dig”
Och då blev det en screenshot och block på den personen och ett utbrott ”NU HAR DU FÅTT GÖRA LITE REKLAM FÖR FLASHBACK OCKSÅ JA!!”

Sen var det intelligens på hög nivå när hon skulle ge sig in och prata politik..😒
”Ta bort alla de där småpartierna i mitten! Man får fan bestämma sig -är man höger eller vänster?” ”Bort med allt annat tjafs”

Ja herre min skapare. Men det var underhållande iaf😁 Var länge sedan jag såg en live med henne som roade mig.
Citera
2018-10-18, 19:42
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Jag såg också en del av den där liven, det var underhållande, ingen matlagning den här gången tack och lov.
Det var någon (härifrån?) som frågade typ ”hur hanterar du alla elaka kommentarer? Var inne på Flashback och såg allt de skriver om dig”
Och då blev det en screenshot och block på den personen och ett utbrott ”NU HAR DU FÅTT GÖRA LITE REKLAM FÖR FLASHBACK OCKSÅ JA!!”

Sen var det intelligens på hög nivå när hon skulle ge sig in och prata politik..😒
”Ta bort alla de där småpartierna i mitten! Man får fan bestämma sig -är man höger eller vänster?” ”Bort med allt annat tjafs”

Ja herre min skapare. Men det var underhållande iaf😁 Var länge sedan jag såg en live med henne som roade mig.
Är det så att hon har träffat frisören igen? Ingen matlust, flipprig, aggressiv...Solbrännan kanske också kommer tillbaka nu...Fick hon inte tillräckligt med uppmärksamhet på begravningen kanske? Tror inte alla blev glada av att se henne där då hon uppfattats som dingding och White trash.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in