Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 19:41
  #18397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Ni är såna idioter allihopa, osmakligt! Det är Felicia som kände Frank och vart vän med honom när dom jobbade med farmen, hon hjälpte till att få Frank till Stockholm har jag läst på en bild på franks exfrus insta.
Så Anna är bara med Felicia. Vafan kallar ni henne lazy F för??
Lazy är nog för att hon snart är 30 år och aldrig haft ett arbete = aldrig betalat skatt. Ja, kanske några kr men inte mycket. Felicia kände Frank ytligt men mamma fyrkant ska med för att pressen är där. Patetiskt är ordet när ska Anna bli vuxen i huvudet inte kroppsligt?
Citera
2018-10-16, 20:21
  #18398
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Japp hon är på Frank Anderssons begravning nu också lite medialt utrymme ger det väl åt hon.....
Skamlösa typer. Lämna begravningar till verklig familj, släkt och vänner.

Obehagliga parasiter Tunna och Lazy-pekines. Hur kan man stå ut med sig själv när man snyltar sig in på olika kändisars begravningar bara för att få gratis mat och ett tillfälle att synas i tidningar.
Citera
2018-10-17, 00:25
  #18399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Först skrev du att du förföljt Felicia i en massa affärer hon jobbat på(Nog på grund av din förföljsamhet hon fick sparken. Vad gjorde du? Stod och tryckte upp näsan mot fönstret?.). Nu skriver du "[i]Jag har varit kund och handlat från F i de butiker hon jobbat ja.".

Ja, man kan ju börja undra över ett och annat! Inte endast över hur den enligt sig själv högt psykologiutbildade inte kan uttrycka sig på mer korrekt språk? Okej med stavfel, men du verkar ju helt blåst.

Men sedan även det självklara. Att jag tolkar det som att du är en stalker och sedan har du köpt sex av henne.

Nu tror jag INTE att hon säljer sex, särskilt inte till dig. Men du som studerar psykologi på så hög nivå borde ju rimligtvis kunna uttrycka dig vettigare.

När sa jag att jag är högutbildad inom psykologi? 🤔 jag sa att jag studerar det, började precis min första termin så jag vet inte riktigt vart du fått att jag skulle va på så hög nivå ifrån
Citera
2018-10-17, 00:39
  #18400
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
Fy, tycker det är så jävla hemskt hur ni pratar om en begravning och människor som gått dit och tagit farväl av en människa. Fy... s

Du har nog inte riktigt förstått hur AB fungerar. För att få aningens, bara pyttelitet, medialt utrymme så skulle hon även gå på Hagamannens begravning.
Citera
2018-10-17, 00:53
  #18401
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av commonfuckingsense
När sa jag att jag är högutbildad inom psykologi? 🤔 jag sa att jag studerar det, började precis min första termin så jag vet inte riktigt vart du fått att jag skulle va på så hög nivå ifrån

Menar du att du har kommit in på psykologprogrammet på ett universitet i Sverige? Då borde du förstå hur familjen Book fungerar: Lögner, våldtäkter, överdrifter och fattigdom.
Citera
2018-10-17, 01:32
  #18402
Medlem
SvartaBjorns avatar
Återigen: Denna tråd handlar om Anna Book.
Vill ni diskutera äldsta dottern gör ni det lämpligen i (FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books dotter?

För er som inte kan räkna ut var ni ska posta kan det hända att varningar hjälper er framöver.

/Moderator
Citera
2018-10-18, 10:04
  #18403
Medlem
Borde inte trådtiteln ändras pga att Anna numera folkbokföringsmässigt heter Anna Toledano?
Citera
2018-10-18, 10:15
  #18404
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Borde inte trådtiteln ändras pga att Anna numera folkbokföringsmässigt heter Anna Toledano?


Har hon tagit bort Book i och med förnyelserna av äktenskapslöftena?
Hm det tyder på att hon förbereder något nytt och vill lämna det gamla.
Citera
2018-10-18, 10:22
  #18405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har hon tagit bort Book i och med förnyelserna av äktenskapslöftena?
Hm det tyder på att hon förbereder något nytt och vill lämna det gamla.

Nja inte tagit bort utan mer valt att offentligt bara heta Anna Toledano.

Anna Toledano (Artist från Solna)
48-årig kvinna

https://www.merinfo.se/person/Solna/...70/bq9bi-2sk0l
Citera
2018-10-18, 11:01
  #18406
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Borde inte trådtiteln ändras pga att Anna numera folkbokföringsmässigt heter Anna Toledano?

Nej.

Media kommer alltid att kalla henne för Anna Book, det skall hon också heta här på Flashback. Hon är ingen riktig kändis som kan ändra namn och fortsätta vara kändis, Anna Book är hennes varumärke, visserligen ett värdelöst varumärke, men namnet Anna Book är det enda hon har.

I folkbokföringen heter hon: Anna Maria Theres Book Toledano.

https://www.ratsit.se/sok/person?vem...1&typ=1&page=1
__________________
Senast redigerad av trottwell 2018-10-18 kl. 11:09.
Citera
2018-10-18, 12:05
  #18407
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Borde inte trådtiteln ändras pga att Anna numera folkbokföringsmässigt heter Anna Toledano?
Jag trodde att hon hette ” JAG ’Anna Maria Teres Toledano Book ’ * slår sig själv på bröstet *
Citera
2018-10-18, 12:51
  #18408
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag trodde att hon hette ” JAG ’Anna Maria Teres Toledano Book ’ * slår sig själv på bröstet *


Hehe du glömde ju BAM BAM BAM *stampar med foten
Det kan bli en låt faktiskt. Först slår hon sig på bröstet och sjunger JAG..... och avslutar med att stampa i takt BAM BAM BAM
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback