2018-06-13, 21:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var de inte halvnakna hela högen i en live i samband med att A.B sagt hon var sexgalning och hade kontakter med sexbranschen?
Till och med gubben sprang i underkläder medan A.B och dottern kråmade sig halvnakna i sängen
😅😁🤣 det låter för bizzart för att vara sant även för vår Tunna ! Är du säker på att det var halvnaken i sängen med en halvnaken dotter som hon berättat om att hon nymfoman o sexgalning ?
Citera
2018-06-13, 21:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
😅😁🤣 det låter för bizzart för att vara sant även för vår Tunna ! Är du säker på att det var halvnaken i sängen med en halvnaken dotter som hon berättat om att hon nymfoman o sexgalning ?

Det där med sexgalning hade hon sagt i media innan liven. Hon mer eller mindre med ord "visade" hur hon och karln hade sex på ICA i artikeln.
Citera
2018-06-13, 21:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det där med sexgalning hade hon sagt i media innan liven. Hon mer eller mindre med ord "visade" hur hon och karln hade sex på ICA i artikeln.

Jag förstår att viskade med hes röst ... det måste ha gjort att hennes heta sexmöten på ICAs handikapptoalett lät mkt sexigare

Huuur visade hon det med ord ?😂🤪🤣

Tack nu fick jag flabba lite igen , åt flodis innan läggdags 😴
Citera
2018-06-14, 14:15
Medlem
Zoom008s avatar
Om hon äter dom där "brun utan sol-pillren" igen så kanske hon är kåtare än innan? Hoppas att hon ger några till gubben också så han blir glad och får en fin solbränna.
Citera
2018-06-14, 14:25
Medlem
Citat:

Japp, det är sant! I en live!
Citera
2018-06-14, 17:20
Medlem
Citat:
Det var dotterns och hennes medverkande i program vi pratade om nu .. även hon har väl inte sagt att hon är nynfoman ?

Ha, ok, mitt misstag! Men Lazy F har ju egen tråd.... Men jag skulle gärna se henne i något program så man får se hur hon ser ut på riktigt utan retuschering. När hon varit med i Fånarna på fortet har jag inte sett.
Citera
2018-06-14, 17:29
Medlem
Tror inte något på Tunnans sexuella eskapader. Toalettknullandet och nymfomanin är bara rubriksökande när hårtrassel sprucken mage osv osv inte räcker till. Då langar Ers Hemskhet fram knullkortet och då blir det en artikel och lite uppmärksamhet.
Citera
2018-06-14, 19:03
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tror inte något på Tunnans sexuella eskapader. Toalettknullandet och nymfomanin är bara rubriksökande när hårtrassel sprucken mage osv osv inte räcker till. Då langar Ers Hemskhet fram knullkortet och då blir det en artikel och lite uppmärksamhet.
Jag hade förstått det bättre om hon träffat en ny snubbe istället för den gamla träbocken. Själv skulle jag aldrig efter att varit ihop en tid gå in på en toalett. Det skulle ha krävt rejält med piller eller annat uppåt men inte ens då tror jag. Nu är ju inte Anna som andra och då finns ju en möjlighet att dom helt plötsligt inte kunde motstå varandra trots barn, giftermål och vardag.
Citera
2018-06-14, 21:12
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Så sant, så sant. Tunnan bryr sig inte om VAD som skrivs om henne, det enda viktiga är ATT det skrivs om henne. Hon är så rädd för att bli förpassad till de bortglömdas vrå fast det är där hon hör hemma.
Citera
2018-06-15, 15:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Så sant, så sant. Tunnan bryr sig inte om VAD som skrivs om henne, det enda viktiga är ATT det skrivs om henne. Hon är så rädd för att bli förpassad till de bortglömdas vrå fast det är där hon hör hemma.

Nu har det varit oroväckande tyst om Anna ett tag.
Vad är det egentligen som händer?
Har lyckats bli blockad från hennes Instagram, så jag famlar i blindo.
Inga nyheter?
Senast redigerad av Rimbert 2018-06-15 kl. 15:34.
Citera
2018-06-15, 15:46
Medlem
Senaste från Annas Instagram

https://minfil.com/R4P7R9e6bd/794375...A238E88B4.jpeg
Citera
2018-06-15, 17:19
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Senaste från Annas Instagram

https://minfil.com/R4P7R9e6bd/794375...A238E88B4.jpeg

Nemo och Antonio lär ju komma bra överens i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in