2019-05-26, 22:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Stjärnan står för ”kändis”.

Då borde Ola-Conny också föräras en stjärna, men det har han inte..
Citera
2019-05-26, 22:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Varför vill henens barn inte flytta hemifrån?
Är det kulturellt, att alla ska bo hemma tills de är 40 och sen ev skaffar sig ngn partner som kan ta över ansvaret att ta hand om dem?

Tänker främst på Felicia.
Efterblivna sonen kanske behöver livslångt stöd i vardagen. Ngn som går med honom, en kompis på stan, och får punktmarkera honom när det går snett.

I sydeuropa är det vanligt att barnen bor hemma tills de gifter sig.
Felicia som är halvturk, samt med en gnutta spanskt i sig, tycks ha tagit fasta på dessa traditioner.
Om Felicia aldrig mer vill ha en partner..
(det verkar som hon fortfarande inte kommit över Biggest looser Hristos)
så finns big momma alltid kvar...
Citera
2019-05-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det en cab hon har fått ? Eller är det någon kompis cab Flizan glider runt i med tjock dunjacka ?
https://imgur.com/gallery/tyEOOCf
Jodå, står på insta nu att hon fått en egen liten pärla, en cab av Roberto.
Citera
2019-05-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Är det en cab hon har fått ? Eller är det någon kompis cab Flizan glider runt i med tjock dunjacka ?
https://imgur.com/gallery/tyEOOCf
Om man fotar rättvänt borde inte bilden bli spegelvänd- ergo: har de köpt en bil för vänstertrafik? Skulle inte förvåna mig...
Citera
2019-05-27, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har bara orkat lägga upp en bilnyckel än så länge på IG, Roberto ser ut att ha pungat ut en bil till Anna, han har väl den största pungen i den familjen på alla sätt och vis...

Lär ju vara en gammal Peugeot. Nyare bilar har väl inte såna gammaldags nycklar?

Står ingen Peugeot registrerad på varken den feta grisen eller Roberto.
Roberto har bara den 18 år gamla Volvo S60 skriven på sig. Gått 28000 mil. Riktig lyxbil 🤣🤣
Senast redigerad av instagam 2019-05-27 kl. 00:09.
Citera
2019-05-27, 00:08
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Lär ju vara en gammal Peugeot. Nyare bilar har väl inte såna gammaldags nycklar?

Bra reklam för Peugeot?!?!

MÄRSTA-MORSAN FICK EN MÄRSTA-MOPPE PÅ MORSDAG!
Citera
2019-05-27, 00:28
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Då borde Ola-Conny också föräras en stjärna, men det har han inte..
...och Felicia, absolut! Eftersom hon platsade i Farmen VIP😉
Citera
2019-05-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Bra reklam för Peugeot?!?!

MÄRSTA-MORSAN FICK EN MÄRSTA-MOPPE PÅ MORSDAG!
🤣🤣🤣👊🏽👊🏽 märstamoppen utan tak trots analkande regn. Den är redan ganska gammal av nyckeln att döma - ant kommer den överleva fordonet om märsta-anna lyckas närapå misshandla den första dan. En Peugeot cab är väl inte det mest praktiska på landet... speciellt inte vintertid.

Hehe... undra om det är flashbacks förtjänst att de kom på att man inte kommer nånstans med buss? Och om det kommer ett bilbyte om ca 5 mån?
Citera
2019-05-27, 00:42
Medlem
Jag tror det är en PEUGEOT 307 CC (2005 - 2008) ..
Citera
2019-05-27, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smedhalva
Jag tror det är en PEUGEOT 307 CC (2005 - 2008) ..

Peugeot är ju rena skräpet.

Det värsta är att den feta grisen tror att det lite fiiiiint att köra runt i en cabbe. JA, ANNA.... MEN INTE EN GAMMAL JÄVLA PEUGEOT-CABBE.... ditt äckliga fetto.

Vänta bara till allt börjar strula med denna skitbil. 😁😁
Citera
2019-05-27, 05:01
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Peugeot är ju rena skräpet.

Det värsta är att den feta grisen tror att det lite fiiiiint att köra runt i en cabbe. JA, ANNA.... MEN INTE EN GAMMAL JÄVLA PEUGEOT-CABBE.... ditt äckliga fetto.

Vänta bara till allt börjar strula med denna skitbil. 😁😁

Ja tyvärr Anna måste jag hålla med. Du kommer snart att märka att bilen är en omvänd spargris. Det finns väl en anledning till att Peugeot är billiga.
Citera
2019-05-27, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja tyvärr Anna måste jag hålla med. Du kommer snart att märka att bilen är en omvänd spargris. Det finns väl en anledning till att Peugeot är billiga.

Jag kör Peugeot. Den första var en liten 206. Smidig att fickparkera, men annars inte mkt att ha. den var hopplös vintertid även på plogade stadsvägar. Den jag har nu är en stor rejäl kombi pch helt okej för min ekonomi. Genomgående dock på båda är att ac:n är sådär. Men Märsta-Annas moppe är ju en cab så det problemet har hon ju isf löst 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in