2018-11-12, 17:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Hon är en dramaqueen utan dess like, hon är så manipulativ så hon fått familjen medberoende i hennes spel, det är därför Lazy F inte flyttat då modern tar hem henne allt för kontroll. Det krävs en sjuk människa att säga att ni väntar på mig när jag kommer tillbaka när Tunnan skulle vara med i biggest löser, och största losern är hon x 100

Precis, kejsar Nero kunde inte sagt det bättre och tydligare till sina undersåtar när han brände ner Rom.
Familjen är både rädda och medberoende så de "smyger på tå" för att inte reta upp henne. Tragiskt på det hela taget eftersom det innebär att alla i familjen är fångar i ett mentalt fängelse som de aldrig kan rymma ifrån.
Citera
2018-11-12, 17:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Ja skriva är inte hennes talang, men jag irriterar mig mer på hennes sätt att framhålla sig själv och/eller hennes familj, med vilket syfte berättar man vart man fick sitta på en PR show om det inte är för att väcka avund, vem nu som skulle bli avis på det? hon har ett otroligt bekräftelse behov lika med vad gäller att hon gav My blommor och choklad på någon annans tillställning, det tar man väl enskilt?! Men allt för att bevisa "vi satt längst fram", jag köpt blommor och choklad" osv osv osv
Det absoluta lågvattenmärket var när R Wolf hade gått bort och hon la ut en bild på honom och i texten var tvungen att skriva ”tack för flörten från dig när jag var uppe i tornet och VANN en ledtråd” (min markering med versaler)
Fy 17 vilket mega-ego hon är 🤮
Citera
2018-11-12, 21:50
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Exakt, Anna ville bli sitt vanliga vackra jag igen. Härligt kurvig och lika bred som lång
Härligt att hon vill bejaka sitt kurviga jag. Jag föredrar smalisar med lagom stor bubbelrumpa, men maken har nog en annan syn på det där. Alla gillar vi olika. <3
Citera
2018-11-13, 00:06
Medlem
Hur hanterar man att ens sons har blivit dömd för våldtäkt x flera och våldtäkt mot minderåriga
Att flytta till nytt ställe och börja om från en ny kula.
Men tror verkligen denna människa att dennes historik inte följer med!vilka dagar är det stickstiga på Waynes coffee och på Clarion Hotel
Citera
2018-11-13, 03:54
Medlem
cece123s avatar
Kollade in Annas instagram och fann denna kommentar....
Citat:
words_bychristineVad fint att se att du har ett bra liv idag omgiven av kärlek från en bra man. Ett av mina första sommarjobb som 17åring var som försäljare och min chef var din fd man Memeth Yurdagul och hans bror. Eftersom jag spenderade flera timmar med dem i en bil då på jobbet fick jag en obekväm insyn i Memeths privatliv där han satt och skröt över alla tjejer han hade vid sidan om. Jag tyckte så vansinnigt synd om dig utan att känna dig och blev så illa berörd. Han var verkligen en av de vidrigaste män som jag träffat i hela mitt liv. Det hela kulmerade när han drog ned sina byxor framför mitt ansikte och mina 17 år till trots bet jag honom i den utstickande delen. han förväntade sig nog inte det.... Skönt att du lever med en normal man som tycks behandla dig som du bör bemötas. Kram

Undrar om Anna sett den?
Senast redigerad av cece123 2018-11-13 kl. 03:57.
Citera
2018-11-13, 04:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
words_bychristineVad fint att se att du har ett bra liv idag omgiven av kärlek från en bra man. Ett av mina första sommarjobb som 17åring var som försäljare och min chef var din fd man Memeth Yurdagul och hans bror. Eftersom jag spenderade flera timmar med dem i en bil då på jobbet fick jag en obekväm insyn i Memeths privatliv där han satt och skröt över alla tjejer han hade vid sidan om. Jag tyckte så vansinnigt synd om dig utan att känna dig och blev så illa berörd. Han var verkligen en av de vidrigaste män som jag träffat i hela mitt liv. Det hela kulmerade när han drog ned sina byxor framför mitt ansikte och mina 17 år till trots bet jag honom i den utstickande delen. han förväntade sig nog inte det.... Skönt att du lever med en normal man som tycks behandla dig som du bör bemötas. Kram

Undrar om Anna sett den?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det var det värsta.

Kul för Lazy F att läsa om såna svinaktigheter från farsan med.
Kan inte bestämma mig för om jag satsar på att Fetto-Anna raderar eller slickar i sig medlidandet....det kan gå åt båda hållen känns det som?
Citera
2018-11-13, 08:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123

Undrar om Anna sett den?

Hann läsa den i morse men nu är den borttagen. Dock är den sparad för evigt här
Citera
2018-11-13, 08:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Härligt att hon vill bejaka sitt kurviga jag. Jag föredrar smalisar med lagom stor bubbelrumpa, men maken har nog en annan syn på det där. Alla gillar vi olika. <3

Det handlar inte för fem öre om att hon vill bejaka sitt kurviga jag. Hon har ett matmissbruk.
Citera
2018-11-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det handlar inte för fem öre om att hon vill bejaka sitt kurviga jag. Hon har ett matmissbruk.
Exakt. Alla vet ju att hon inte VILL gå upp i vikt. Softis missade ironin.
Citera
2018-11-13, 13:44
Medlem
Knullkungens avatar
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...stora-revansch

"ANNA BOOKS STORA REVANSCH: MÖTER FANSEN PÅ NYTT
Nu har det vänt.
Anna Book är tillbaka efter den svåra tiden.
Nu orkar sångerskan återigen möta sina fans."

"Nu får vi bara hoppas att Anna Book inte tar på sig för mycket och åker på en ny smäll av stress och press. Sångerskan har dock förhoppningsvis dragit lärdom av det som inträffat och inser att hon måste sätt sitt välmående framför allting annat."

Handlar om att hon är åter på IG och börjar blogga igen.
Citera
2018-11-13, 13:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://stoppapressarna.se/svenskt/a...stora-revansch

"ANNA BOOKS STORA REVANSCH: MÖTER FANSEN PÅ NYTT
Nu har det vänt.
Anna Book är tillbaka efter den svåra tiden.
Nu orkar sångerskan återigen möta sina fans."

"Nu får vi bara hoppas att Anna Book inte tar på sig för mycket och åker på en ny smäll av stress och press. Sångerskan har dock förhoppningsvis dragit lärdom av det som inträffat och inser att hon måste sätt sitt välmående framför allting annat."

Handlar om att hon är åter på IG och börjar blogga igen.

Va, hon tog väl ingen större paus att skryta med. Hon liveade ju vareviga dag i flera timmar.
Hade hon tänkt på sitt välmående hade hon tränat och tagit hjälp av dietist och terapeut för att få ordning på sitt matmissbruk.
Tramsartikel!!!
Citera
2018-11-13, 15:26
Medlem
Alla utom Tunnan ser ironin i artikeln hon är så obeskrivligt obegåvad att skämskudden kommer fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in