2018-06-12, 21:07
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Well... låt oss fundera. Vilka program föredrar korkade brudar med silikonbröst, uppumpade läppar, extensions, lösögonfransar, utan jobb med en absolut störd uppfattning om sin egen betydelse..... hmmmmmm...

Du kan ha rätt Familjen gränslös...

https://minfil.com/u6g0Q4e6bd/052402...03ACFEE941.MOV
Citera
2018-06-12, 21:40
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Du kan ha rätt Familjen gränslös...

https://minfil.com/u6g0Q4e6bd/052402...03ACFEE941.MOV
Underbart att du sparat det här. Lazy F smeker tuttarna på sin nya "manager" och ber sedan om att själv bli smekt.
Sjukt... är bara förnamnet 🤢
Citera
2018-06-12, 21:50
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Jag fick snarare känslan att familjen skall få en egen serie i tv,bli konkurrenter till Wahlgrens,,,.
Jag tror ju att en serie Flodis-Tunnan och familj skulle kunna göra succé. Tittarantalet hade skjutit i höjden. Tänk er "Våra värsta år" på riktigt!!!!! De är ju extremt utflippade hela högen. Serien kunde ju heta " StolleTANDo.s stolliga stolligheter"
Citera
2018-06-12, 23:46
Medlem
Booksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Well... låt oss fundera. Vilka program föredrar korkade brudar med silikonbröst, uppumpade läppar, extensions, lösögonfransar, utan jobb med en absolut störd uppfattning om sin egen betydelse..... hmmmmmm...
Paradise Hotel? Hujeda oss.
Citera
2018-06-13, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booksmurfen
Paradise Hotel? Hujeda oss.

Lill-tunnan är för fet för Paradise hotel..... Räcker inte att ha lösögonfransar och puta med läpparna.

Borde vara lyxfällan eller Biggest looser hon ska va med i.
Citera
2018-06-13, 18:40
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Lill-tunnan är för fet för Paradise hotel..... Räcker inte att ha lösögonfransar och puta med läpparna.

Torde det inte räcka med att ha en potent solbränna, en tribaltatuering och ett IQ på 90?
Citera
2018-06-13, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam

Jag vill se fläskTunnan och Halmpyntet i "Ex-on the beach". Vill se Halmpyntet klämma på lite andra damer och Tunnan stå och grina vid sidan om. Det var Halmpyntet själv som kallade henne "böl hora" , om ni kommer ihåg?
Citera
2018-06-13, 19:28
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag vill se fläskTunnan och Halmpyntet i "Ex-on the beach". Vill se Halmpyntet klämma på lite andra damer och Tunnan stå och grina vid sidan om. Det var Halmpyntet själv som kallade henne "böl hora" , om ni kommer ihåg?
😅😂 nej , när gjorde han det ? Hade velat se Tumnans blick just då .
Citera
2018-06-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon ska bergis vara med i julkalendern

Ha, Ha hoppas jag inte! Stackars ungar som kollar. Hon med ditt utseende som man ju kan skrämma barn med, samt så ful hon är i truten - sprucken, ful röst, så alla svordomar ovan på det och den sexuella gränslösheten (hon har trots allt sagt i media att hon är nymfoman). Verkligen ingen jag hoppas några barn ska behöva se i julkalendern. Vi vuxna kan ju "hantera" henne, vilket oskylldiga barn inte kan....
Citera
2018-06-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ha, Ha hoppas jag inte! Stackars ungar som kollar. Hon med ditt utseende som man ju kan skrämma barn med, samt så ful hon är i truten - sprucken, ful röst, så alla svordomar ovan på det och den sexuella gränslösheten (hon har trots allt sagt i media att hon är nymfoman). Verkligen ingen jag hoppas några barn ska behöva se i julkalendern. Vi vuxna kan ju "hantera" henne, vilket oskylldiga barn inte kan....

Förlåt SITT utseende ska det naturligtvis vara.....G Night är ju hur snygg och cool som helst. ..
Citera
2018-06-13, 19:55
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Det var dotterns och hennes medverkande i program vi pratade om nu .. även hon har väl inte sagt att hon är nynfoman ?
Citera
2018-06-13, 20:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det var dotterns och hennes medverkande i program vi pratade om nu .. även hon har väl inte sagt att hon är nynfoman ?

Var de inte halvnakna hela högen i en live i samband med att A.B sagt hon var sexgalning och hade kontakter med sexbranschen?
Till och med gubben sprang i underkläder medan A.B och dottern kråmade sig halvnakna i sängen om jag förstod referenterna i tråden som vågade se spektaklet rätt. Själv tycker jag att det räcker att se bilder av familjen.
Deras bejublade framträdande i Arga snickaren klarade jag inte av att se alls.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2018-06-13 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in