2018-05-03, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Titta runt ögonen, utan Photoshop och Botox den här gången och det plagget som hon har på överkroppen=slödderkärring från förorten!

Det är så tydligt nu att botox börjar gå ur och hon säger att hon inte tagit det. Enkelt att jämföra med tidigare bilder mot denna
Citera
2018-05-03, 05:10
Medlem
Detta är en gammal bild. Titta på händerna, inga vigsel och förlovningsringar. Det är från tiden när hon gått ner så mycket så ringarna inte passade.
Citera
2018-05-03, 05:25
Medlem
Visst har framtänderna en lätt annan färg mot de övriga Hollywood tänder? Blågrå
Citera
2018-05-03, 09:33
Medlem
Pippirayas avatar
Ju mer jag tittar på bilden desto konstigare blir den. Vad är det för hiskelig pose? Är det nåt skevt med glasskivan?
Citera
2018-05-03, 10:02
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Visst har framtänderna en lätt annan färg mot de övriga Hollywood tänder? Blågrå

SVAR: JA.
Hon har ju haft infektion i käften på grund av (förutsätter jag) att hon inte kan ta hand om sin munhälsa.

Nu är tandstenen tillbaka. Hur hon lyckas få så mycket tandsten och misssfärgningar på tänder som inte ens är tänder, är för mig helt obegripligt. Men det har väl att göra med att hon aldrig någonsin borstar tänderna. Hon är svinigare än man någonsin kunnat tro.

Före kakelplattorna (varning)
Före kakelplattorna (varning igen)
Kakelplattorna installerade 1 (varning)
Kakelplattorna installerade 2
Efter
Senast redigerad av colberttt 2018-05-03 kl. 10:08. Anledning: Tillägg av bilder <3
Citera
2018-05-03, 10:34
Medlem
Hon ser ut att lukta illa. För mycket smink, stora oäkta smycken, löshår och äckliga naglar.
Citera
2018-05-03, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Hon har ju haft infektion i käften på grund av (förutsätter jag) att hon inte kan ta hand om sin munhälsa.

Nu är tandstenen tillbaka. Hur hon lyckas få så mycket tandsten och misssfärgningar på tänder som inte ens är tänder, är för mig helt obegripligt. Men det har väl att göra med att hon aldrig någonsin borstar tänderna. Hon är svinigare än man någonsin kunnat tro.

Efter
Jo men det går att få både tandsten och hål, fast i "tandstumparna" som är kvar efter nedslipning, väldigt noga att borsta tänderna, använda mellanrumsborste/sticka flera gånger dagligen.
Citera
2018-05-03, 17:41
Medlem
Fattar inte. Hon hade ju jättefina tänder före fasadpåklistringen. Rätt storlek för hennes ansikte, och jämna.

Fast vänta nu. Det är något som inte ser likadant ut melllan bild 1 och 2.
Senast redigerad av Kickan 2018-05-03 kl. 17:43.
Citera
2018-05-03, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Fattar inte. Hon hade ju jättefina tänder före fasadpåklistringen. Rätt storlek för hennes ansikte, och jämna.

Vad då? Jag ser inte.
Citera
2018-05-03, 20:14
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Efter

Jag fattar inte varför man sätter in större gaddar när man har normala innan. När jag växte upp var stora tänder en källa till mobbing.
Citera
2018-05-03, 20:36
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan

På bild 1 är det sex vita tänder, på bild 2 är det tio (alla som syns).
Citera
2018-05-03, 20:49
Medlem
Citat:
Efter
Men den bästa bilden av alla måste väl ändå vara den här (känsliga tittare varnas). Hon ser - på riktigt - ut som en black face-karikatyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in