2018-05-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja konstigt nog har hon en urusel ekonomi. Man tycker ju att hon bör få hyfsat betalt för sin medverkan i alla tramsprogram hon ställer upp i men hon har kanske en avbetalningsplan så att en massa pengar dras av direkt från lönen för att betala skulderna?

Hon spenderar ju stora pengar på hår pch naglar och säkert annat utseendetrams.
Det är väl Erwiks pengar hon måste betala av nu. Jag misstänker att det var därför de ville sälja lgh för att få loss pengar till hennes skulder.
Vi kommer aldrig få veta.
Citera
2018-05-27, 18:52
Medlem
Tunnan drog ordentligt med kulor för ca 30 år sedan när hon slog igenom då tjänade artister bra på skivförsäljning. Men som vanligt med Anna gick det åt helvete, TunnaMamma skötte ruljansen och sångfågelns pengar gick till Mercedes pälsar och borsten till modern som ville ha ett lyxigt liv efter jobbet i en korvkiosk i Karlskoga. Att Tunnan avgudar morsan fattar jag inte käringen blåste henne rakt upp och ner.
Citera
2018-05-27, 19:07
Medlem
https://www.instagram.com/p/BjR68Ssh...natoledanobook

Märkligt att hon tackar alla i familjen för mors dag-firandet förutom Felicia.
Citera
2018-05-27, 23:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Snälla visa gärna genom imgur eller nåt annat , så även alla vi blockade kan få se
Citera
2018-05-27, 23:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob

Hon kanske sjöng Cornelis gamla sång "Felicia Adjö" under firandet
https://www.youtube.com/watch?v=o7LjOtEFdM8
Citat:
Felicia försvann, kan någon säga hur? Som fågeln ur sin bur. Som isen när det våras. Som kärlek när den såras. Som tur utan retur. Felicia försvann, kan någon säga hur? Felicia är död, död är mitt enda hopp. Försvunnen hennes kropp. Av näcken blev hon tagen och ned i älven dragen. Hon flyter aldrig opp. Felicia är död, försvunnen hennes kropp.
Citera
2018-05-28, 07:45
Konstigt att hon inte gjorde något framträdande på minnesgudstjänsten för lillbabs i går. Men hon ska väl crasha begravningen i dag, den som är för "de närmaste".
Jag förstår inte själv min fascination och hur illa jag tycker om Anna..hon gör mig illamående. I övrigt är jag en sådan som slåss mot mobbning och skitsnack...kanske är därför...Anna är ju oerhört snabb att (försöka) trycka till andra, ger sig på härskarteknik och hot (BAM BAM BAM) och lurar andra. Och sen ljuger hon i stort sett maniskt.
Å vad jag skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos dem och se hela sanningen
Citera
2018-05-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Snälla visa gärna genom imgur eller nåt annat , så även alla vi blockade kan få se

Klistrar in.

Citat:
annatoledanobook🍃🌸 Fick en magisk start på Morsdag, vackra blommor från min man 🍃🌸 En otroligt vacker ros utav min son Antonio 🍃🌹 frukost på sängen, färskpressad apelsinjuice 🍊 & Vanessas fantastiskt goda scones 👌🏽 & hennes kärleksfullt fina musikfilm till mig🙏🏼💜🙏🏼 TACK för att ni älskar mig så. #idontneedanythingelseinlife #mifamilia #tequiero
Citera
2018-05-28, 07:57
Medlem
Citat:
Hon kanske sjöng Cornelis gamla sång "Felicia Adjö" under firandet
https://www.youtube.com/watch?v=o7LjOtEFdM8

Haha ja, någon gång ska fångelungar skilja sig från föräldrarna, framförallt gökungar.
Citera
2018-05-28, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Miss Piggy :-)

Miss Piggy är sofistikerad och belevad jämfört med Lilla Anna!
Citera
2018-05-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Miss Piggy är sofistikerad och belevad jämfört med Lilla Anna!
Menade mera att hon såg ut som Miss Piggy i klänningen, håller med dig att Miss Piggy är mera sofistikerad och belevrad än Anna Stolledano Took.
Citera
2018-05-28, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Menade mera att hon såg ut som Miss Piggy i klänningen, håller med dig att Miss Piggy är mera sofistikerad och belevrad än Anna Stolledano Took.

Men de två är lika dramatisk och båda anser sig alltid ha rätt och vackrast i hela världen
Sen håller jag med om att den klänning var fruktansvärt ful gigantisk kondom!
Citera
2018-05-28, 12:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ja konstigt nog har hon en urusel ekonomi. Man tycker ju att hon bör få hyfsat betalt för sin medverkan i alla tramsprogram hon ställer upp i men hon har kanske en avbetalningsplan så att en massa pengar dras av direkt från lönen för att betala skulderna?

Problemet är väl att det inte finns tillräckligt med tramsprogram. Kan tänka mig att hon fick en sjyst slant för att vara med i biggest loser men hur mycket kan man tjäna på ett avsnitt av fångarna på fortet eller halv åtta hos mig? 30, 40, 50 lax? Sen kör man ett sånt program kanske var tredje månad. Blir inte så mycket i månadslön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in