Citat:
Ursprungligen postat av
arallaupptagna
Den svenska avundsjukan... Anna är vacker och framgångsrik, då kommer skitsnacket. Sorgligt.
Tala för dig själv. Jag är inte ett dugg avundsjuk på en kvinna som super och knarkar och har löständer. Som inte prioriterar sina barn framför att visa upp trosor på livesändning. En kvinna som smutskastar offret, en trettonårig tjej, som hennes son våldfört sig på. En kvinna som rycker och sliter en gammal, snäll häst i munnen och stortjuter där uppe på hästryggen när hon valt att ställa upp i programmet frivilligt och fick den snällaste hästen av alla. En kvinna som stoltserar med att hon haft sex på toaletten på ika maxi. En kvinna som fotograferar folk på ett julbord i smyg och baktalar dem sedan när hon publicerar bilderna för att alla skall få se vilka dårar det finns. Men om du är så in i bengen korkad så du tror att jag är avundsjuk så undrar jag att VAD skulle jag vara avundsjuk på? Att hon fick vara med på biggest loser och ropa "BAM, BAM, BAM!". Du kanske tyckte att hon var skitcool då och backar upp allt vad hennes son har gjort och tycker att det är helt sansat och vettigt att tala om sitt nyktra leverne hos Malou och andra samtidigt som hon figurerar i " Anna Books drinkskola" på youtube där hon även blir glad då hon missförstår att Trams- frans vill ha sex med henne. Ja, då tycker jag faktiskt synd om dig.