2018-02-18, 13:45
Medlem
Kan inte någon som har tillgång till hennes insta men inte har något emot att bli blockad testa skriva "Allra finaste TUNNAN" och "Gullitunnan vad fin du är" och "Tunnan, du är så stark..." , "Allra finaste Tunna vad du lagar fin brun mat, tio nyanser av brunt. Tunnan, du är bäst!"etc. och se om hon reagerar?
Citera
2018-02-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberryhill
http://www.penguinbay.net/wp-content.../annabook1.png Vem är det som langar i så fall? Är det den där frisören som langat till halva stan, så kan jag dock inte fatta att han inte har åkt fast för länge sen. Farbror blå måste ju bara känna till hans affärer?
Farbror Blå kanske inte prioriterar att ta fast sådana som langar till tanter i Anna Books ålder. De kanske prioriterar att ha koll så inte unga tjejer blir våldtagna av en viss kille med "fina märkeskläder".
Citera
2018-02-18, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Kan inte någon som har tillgång till hennes insta men inte har något emot att bli blockad testa skriva "Allra finaste TUNNAN" och "Gullitunnan vad fin du är" och "Tunnan, du är så stark..." , "Allra finaste Tunna vad du lagar fin brun mat, tio nyanser av brunt. Tunnan, du är bäst!"etc. och se om hon reagerar?

Den svenska avundsjukan... Anna är vacker och framgångsrik, då kommer skitsnacket. Sorgligt.
Citera
2018-02-18, 13:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livingthing
tunnan o felicia sitter i soffan o ser på nån musikvideo , filmar tvn o flabbar o säger att åh vilken pussmun han har ( sångaren) sen frågar tunnan felicia vad hon skulle säga om hon var ihop med denne kille, felicia svarar ”sing to me baby” sen gapskrattar tunnan...
Herregud vad WT beteende! Det är inte friskt! Tunnan med familj skulle passa att bo i ett nedgånget torp fem mil utanför Säffle mitt ute i ingenstans.
Citera
2018-02-18, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Farbror Blå kanske inte prioriterar att ta fast sådana som langar till tanter i Anna Books ålder. De kanske prioriterar att ha koll så inte unga tjejer blir våldtagna av en viss kille med "fina märkeskläder".
Det är ofta samma sak. Viss kille med ”fina kläder” och knarkpatrask. Det är det som för dom samman, eller som jag brukar säga, ”en väldoftande parfym uppväger inte ett fult utseende”.
Citera
2018-02-18, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Den svenska avundsjukan... Anna är vacker och framgångsrik, då kommer skitsnacket. Sorgligt.
Tala för dig själv. Jag är inte ett dugg avundsjuk på en kvinna som super och knarkar och har löständer. Som inte prioriterar sina barn framför att visa upp trosor på livesändning. En kvinna som smutskastar offret, en trettonårig tjej, som hennes son våldfört sig på. En kvinna som rycker och sliter en gammal, snäll häst i munnen och stortjuter där uppe på hästryggen när hon valt att ställa upp i programmet frivilligt och fick den snällaste hästen av alla. En kvinna som stoltserar med att hon haft sex på toaletten på ika maxi. En kvinna som fotograferar folk på ett julbord i smyg och baktalar dem sedan när hon publicerar bilderna för att alla skall få se vilka dårar det finns. Men om du är så in i bengen korkad så du tror att jag är avundsjuk så undrar jag att VAD skulle jag vara avundsjuk på? Att hon fick vara med på biggest loser och ropa "BAM, BAM, BAM!". Du kanske tyckte att hon var skitcool då och backar upp allt vad hennes son har gjort och tycker att det är helt sansat och vettigt att tala om sitt nyktra leverne hos Malou och andra samtidigt som hon figurerar i " Anna Books drinkskola" på youtube där hon även blir glad då hon missförstår att Trams- frans vill ha sex med henne. Ja, då tycker jag faktiskt synd om dig.
Citera
Cousin Cocaines avatar

Moderatormeddelande

Postat av Cousin Cocaine 2018-02-18, 14:20
Medlem
Diskussioner om den här tråden och varför folk skriver i den är INTE TOPIC. Topic är Anna Book och hennes förehavanden.
Dessutom tas diskussion rörande Felicia i (FB) Skvaller om Felicia Book, Annas Books dotter.

Temporärt moderatorsmeddelande finns att läsa här (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book! som beskriver åtstramningen av modereringen som kommer ske framöver.

Uppdatering: SvartaBjörns genomgång är sedan länge över och alla förväntas givetvis följa de regler som även resten av forumet spelar efter. OT, chatt, oneliners osv kommer raderas och varningar kan delas ut.

/Moderator
Senast redigerad av evilhoney 2020-10-24 kl. 12:10.
2018-02-18, 14:24
Medlem
colberttts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Allvarligt har hon några riktiga fans? Kan ju inte vara genom musiken som sångerska

Hon har ju sitt eminenta fan Nadja... den utvecklingsstörda kvinnan från Gbg. Som Anna bjöd in och visade för hela svenska folket hur fantastiskt generös Anna är mot de mindre lycklict lottade.
Citera
2018-02-18, 15:37
Medlem
Kattriarkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Hon har ju sitt eminenta fan Nadja... den utvecklingsstörda kvinnan från Gbg. Som Anna bjöd in och visade för hela svenska folket hur fantastiskt generös Anna är mot de mindre lycklict lottade.

Jag har sett Nadja lite här och var i lokala Facebookgrupper. Hon verkar vara en jättegullig och genomsnäll tjej och jag tycker att Tookan gjorde henne en stor otjänst genom att använda henne som likebete på det sättet. Ett rent av vidrigt beteende. Jag tycker att vi bör ta hänsyn till Nadjas integritet i den här tråden och inte blanda in henne i onödan, för hur jävla kul kan det vara att behöva associeras med Tunnan?
Citera
2018-02-18, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Jag har sett Nadja lite här och var i lokala Facebookgrupper. Hon verkar vara en jättegullig och genomsnäll tjej och jag tycker att Tookan gjorde henne en stor otjänst genom att använda henne som likebete på det sättet. Ett rent av vidrigt beteende. Jag tycker att vi bör ta hänsyn till Nadjas integritet i den här tråden och inte blanda in henne i onödan, för hur jävla kul kan det vara att behöva associeras med Tunnan?

Verkligen, Anna är genuint elak och grym som utnyttjar en utvecklingsstörd kvinna. Låt N vara. Anna borde skämmas.
Citera
2018-02-18, 15:52
Medlem
Hur kan media som är så vänster och Pk använda Anna? Hon skriker rasistiska ord till grannar, hon ger sig på sonens våldtäktsoffer, kränker fattiga som äter julbord på IKEA osv.
Citera
2018-02-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Jag fattar varför Anna kallas Tunnan och sonen Haklöse men varför kallas hennes gubbe Halmpyntet?

Kalla någon "halmpynt" brukar betyda att personen är velig, menlös, omanlig, löjlig o.s.v. Jag tror att det var det personen som myntade hans öknamn för många hundra inlägg sedan menade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in