2018-02-16, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Blockad 😆 undrar hur många timmar om dagen hon lägger ner på research för att hitta följare hon har som skriver om henne här. Säkert 2-3 timmar om dagen, minst

Hon har ju inget annat liv så det är nog mer än 2-3 timmar, minst halva dagen skulle jag säga, resten av tiden går åt till att gråta och laga mat.
Citera
2018-02-16, 07:04
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Inte jag heller.. Känner att det skulle vara så jävla pinsamt.. Kanske är dags? Det är väl ändå inte jag som ska skämmas?

Haha😂 ja känns som man passerar någon slags gräns genom att 1. Titta på gammal repris av arga snickaren 2. Bara för Booken.
Men ja, känner nog att jag ändå har passerat den gränsen och det är lika bra att löpa linan ut.
Skammen i kroppen har gått ur för länge sen🙂
Citera
2018-02-16, 07:13
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tack för din kommentar. Du har rätt. Strax efter jag läste den insåg jag att du på några få rader sammanfattar allt vad denna tråden handlar om och vad vi har avhandlat i hundratals inlägg. En människa som igentligen är HELT ointressant men som media ändå väljer att skriva om. Allt handlar om klick....och lite BAM BAM BAM

Haha, ja jag tyckte det kändes bekant när jag skrev det..Och nu förstod jag varför😉
Citera
2018-02-16, 11:07
Medlem
Pecannots avatar
Enligt de rykten som går, som bl a sprids av Bianca Ingrosso, så har "alla" som deltar i lets dance sex med varandra och lite överallt, i så fall borde ju Anna Book också haft sex under sin tid där. Är det någon här som hört något om det??
Om man spekulerar, vem skulle då hennes sexpartner/ers vara ??

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ts-dance/promo
Citera
2018-02-16, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Enligt de rykten som går, som bl a sprids av Bianca Ingrosso, så har "alla" som deltar i lets dance sex med varandra och lite överallt, i så fall borde ju Anna Book också haft sex under sin tid där. Är det någon här som hört något om det??
Om man spekulerar, vem skulle då hennes sexpartner/ers vara ??

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ts-dance/promo

Vem ville ligga med henne då? Hon var ju smällfet och hade hon inte precis gjort en abort? Frågan är, vem låg Bianca med? Och kan ingen berätta för Laila Bagge att man behöver inte gifta sig med alla man ligger med😉
Citera
2018-02-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon (och Halmpyntet) är skadade på något sätt. Jisses
Puss... puss.... puss... puss - så tickset hon har - larviga blinkningen och så till sist: "Vi pussas".
Hur gammal är hon mentalt? 15??

Om man känner sig tvungen att lägga ut något sådant så talar det mer för att det är problem i äktenskapet än att det inte är det.
Visst kan det vara fint när "äldre" visar sin kärlek dem emellan men detta är grisigt/tacky på något sätt det blir så fruktansvärt osmakligt
Citera
2018-02-16, 14:29
Medlem
Killthepoors avatar
https://minfil.org/qbEbAfd0b5/FADD79...730A8A5D2F.MP4

Anna filmar jukebox med risigt ljud.
Hon vet hur man håller publiken fängslad.
Citera
2018-02-16, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Grejerna är säkert fake och köpta på marknad i Spanien. Hans IG består av selfies eller bilder på ”lyxvaror”

https://minfil.org/H4v798d1bc/F20B98...B6C211636.jpeg

https://minfil.org/Iev299deba/4B6A00...B714877EB.jpeg

https://minfil.org/G8ve94d3b4/3EE0CA...EE20A99B4.jpeg

Den översta bilden är hämtad från ”Kingsleys Castle” säkert de andra också.
Citera
2018-02-16, 17:16
Medlem
Länge sedan jag var inne och skrev här men följer tråden nästan lite osunt ibland. Det är så fascinerande att någon utan speciell talang för något lyckas hålla sig kvar i ljuset. Tittade på en snörvlig live där hon fick frågan om hon ville vara offentlig person eller ej. Icke offentlig fick jag det till att hon svarade. Då är det ju enkelt att bara lägga ner insta och tacka nej till alla intervjuer och låta bli att medverka i alla enormt viktiga underhållningsprogram. Låta bli att vara offentlig är inte svårt. Svårare att utan talang kämpa sig kvar i ljuset. Skaffa ett jobb och få lite ryggrad och bättre självkänsla tror jag vår Book hade mått bra av. Histronisk personlighetsstörning är nog problemet för Booken. Inget att göra åt men det skapar mycket underhållning för oss följare. Inget autistiskt alls med den kära Booken på tal om vad som tidigare tagits upp här. Med personlighetsstörning så har man svårt att interagera med andra,ligger i sakens natur.
Citera
2018-02-16, 17:42
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Länge sedan jag var inne och skrev här men följer tråden nästan lite osunt ibland. Det är så fascinerande att någon utan speciell talang för något lyckas hålla sig kvar i ljuset. Tittade på en snörvlig live där hon fick frågan om hon ville vara offentlig person eller ej. Icke offentlig fick jag det till att hon svarade. Då är det ju enkelt att bara lägga ner insta och tacka nej till alla intervjuer och låta bli att medverka i alla enormt viktiga underhållningsprogram. Låta bli att vara offentlig är inte svårt. Svårare att utan talang kämpa sig kvar i ljuset. Skaffa ett jobb och få lite ryggrad och bättre självkänsla tror jag vår Book hade mått bra av. Histronisk personlighetsstörning är nog problemet för Booken. Inget att göra åt men det skapar mycket underhållning för oss följare. Inget autistiskt alls med den kära Booken på tal om vad som tidigare tagits upp här. Med personlighetsstörning så har man svårt att interagera med andra,ligger i sakens natur.

+1

Jobbar inom psykiatrin och jag anser att denna diagnos passar in bra på henne.

Det som jag tycker skiljer henne från en Narcissististisk personlighetsstörning är det sexuellt utlevande beteendet. Vi har ju sett ett antal bilder där hon antingen blir tafsad på, eller har sina händer på andra män. För att inte tala om hennes historier om sitt sexliv med Roberto.
Citera
2018-02-16, 18:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Om man känner sig tvungen att lägga ut något sådant så talar det mer för att det är problem i äktenskapet än att det inte är det.
Visst kan det vara fint när "äldre" visar sin kärlek dem emellan men detta är grisigt/tacky på något sätt det blir så fruktansvärt osmakligt

Ja att hon måste visa alla som spekulerar och vill "reta upp" någon känns inte friskt någonstans. Om det nu är bra mellan dem så är det väl bara att säga det? Berätta att det är bra och sen säga nånting som hon stör sig på då hade hon framställt sig själv som mer sansad och frisk. "Ja det är fint mellan mig och Roberto men fan vad jag stör mig på att han aldrig fäller ner locket på toastolen" så gör vi andra anna, vi som lever i normala relationer. Vi sitter och dricker vin med väninnorna och suckar över våra män ibland och vi som vuxna med normala relationer har inget behov av att titulera den andra som "Älsklingen" och vise versa hela tiden
Citera
2018-02-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
+1

Jobbar inom psykiatrin och jag anser att denna diagnos passar in bra på henne.

Det som jag tycker skiljer henne från en Narcissististisk personlighetsstörning är det sexuellt utlevande beteendet. Vi har ju sett ett antal bilder där hon antingen blir tafsad på, eller har sina händer på andra män. För att inte tala om hennes historier om sitt sexliv med Roberto.

Kan pyttelite om psykiatriska diagnoser, men är nyfiken på vad Histronisk personlighetsstörning innebär. Kan du förklara med några meningar - tycker det skulle vara kul att veta eftersom ni är flera som nämnt denna diagnos om henne. Hon är alltså inte narcissisist eller psykopat som jag annars gissar på....☺
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in