Citat:
Ursprungligen postat av
Tagelapa
Jag får ju inte upp någon film utan bara ljud så jag undrar vad han pysslade med. Lät som skytte.
Nu är han ju snart 18 och jag tror inte att första fängelsevistelsen är långt borta.
Sonens inlägg var bara en kort video med han själv framför kameran medelst hög musik spelades och man såg ännu en dyr (förfalskad kopia kanske?) till accessoar?
Det föregående videoinlägget handlade väl om att hon ville visa oss "snillen" som "spekulerar" att hon minsann älskar sin man och pussar honom - eftersom "alltid retar det nån'" och således styrka att hon inte skulle ha förfalskat sitt alla hjärtans dag-kort?
Fint att veta att du läser här Anna, varför inte skapa ett konto och delta i konversationerna du med, förklara dig om hur du nu anser att vi har fel och att du är så missförstådd?
Men kom också att du i decenniers tid har inbjudit till detta genom ett ovanligt intensivt mediehoreri som du aktivt gjort ett val till att medverka, vilket du i och för sig blivit rikligt belönad för också, så har vi, som genom våra skattepengar till viss del möjliggjort dina medverkanden i Melodifestivalen genom åren (SVT finansieras av svenska folkets skattepengar), så har vi det svenska folket således ändå inte en viss rätt till att yttra oss?
Speciellt när vi ser att du inte verkar att må särskilt bra psykiskt, förefaller att ha någon form av substansberoendeproblematik, samt dessutom att din avkomma begår allvarliga brott så som barnvåldtäkter och att ni inte betalar för det?
Fick inget svar om det blev av att Tunnan skulle flytta till Västerhaninge eller inte?
Dessutom undrar jag om det är fler än jag som lyssnat till den klassiska busringningen gjord av Eurocop till Stolledanos?
https://www.youtube.com/watch?v=QQtCpZyH8_Q
Visst att Mr Stolledano arbetat som väktare, men sure att de har höga känningar inom Polismyndigheten, eller? De där oxfiléerna blir det nog också slut med inom kort när målsäganden för barnvåldtäkten kommer och lämnar sitt ärende för verkställighet (utmätning) till Kronofogden, må jag tro?