Sorry, hade för mig att hon var äldre än illbattingen. Då kommer det in i alla fall ett bidrag.
OM Antonio pluggar på gymnasiet och är där utan skolk så får han studiebidrag som går rätt in på mor Annas konto liksom Vanessas barnbidrag.. I juni får alla dessutom höjning med 200kr. retroaktivt, från när minns jag inte, VAD ska Anna shoppa loss då tro???
OM Antonio pluggar på gymnasiet och är där utan skolk så får han studiebidrag som går rätt in på mor Annas konto liksom Vanessas barnbidrag.. I juni får alla dessutom höjning med 200kr. retroaktivt, från när minns jag inte, VAD ska Anna shoppa loss då tro???
Pengarna trillar väl in lagom till att hon kommit till insikt om sina tänder, så det blir väl nya tänder
Hon har ju skrutit om att hon har kontakter inom porrbranschen och där kom beviset.
Det var väl även tal om filmer och sådant men som tur var så förhöll sig media avvisande kring det i sin rapportering. Möjligen hade även #Meetoo-kampanjens början just då också inverkan kring att hennes sex och snuskprat om trekanter och porrfilmsbranschen abrupt stoppades och avfärdades som en dåres försvarstal.
Inte så konstigt om hon går upp i vikt med hennes vanor. Hon har ju filmat flera gånger när hon kör till MoS. Från hennes bostad tar det Max 5 minuter att gå dit. Jag bor i samma kvarter som henne.
Enligt grannar ska hon för något år sen skrikit rasistiska tillmälen till en granne o hennes make ska ha försökt köra på ett av barnen i den familjen...
Det är äventyr hela tiden här med dem boendes här. Jag kommer både sakna o inte sakna dem
Inte så konstigt om hon går upp i vikt med hennes vanor. Hon har ju filmat flera gånger när hon kör till MoS. Från hennes bostad tar det Max 5 minuter att gå dit. Jag bor i samma kvarter som henne.
Enligt grannar ska hon för något år sen skrikit rasistiska tillmälen till en granne o hennes make ska ha försökt köra på ett av barnen i den familjen...
Det är äventyr hela tiden här med dem boendes här. Jag kommer både sakna o inte sakna dem
Inte konstigt då att de skall flytta; sådant beteende retar med all rätt upp omgivningen.
Något verkar ha hänt då inläggen och liven har minskat, tidigare var Tunnan aktiv med inlägg och liven allt för att få bekräftelse. Men det kanske är så att efter dessa domar mot sonen har vänner och bekanta sagt upp kontakten och inbjudningar har minskat likaså jobben, KARMA
Något verkar ha hänt då inläggen och liven har minskat, tidigare var Tunnan aktiv med inlägg och liven allt för att få bekräftelse. Men det kanske är så att efter dessa domar mot sonen har vänner och bekanta sagt upp kontakten och inbjudningar har minskat likaså jobben, KARMA
Hennes interneträkningar måste ju vara enorma. Kanske hon har blivit tillsagd att inte slösa med surfen om de har dåligt med pengar?
Hmm, vart kan det vara då? Checkade butikslokalen i Nynäs och den såg inte ut som på bilden Anna postade. Nynäsvägen 16 i Haninge verkar vara en villa, så troligtvis är det i Gamla Enskede.
Eller så har Anna bara tagit en random bild på en dörr och taggat den någonstans för att förvilla. Chansen finns ju.
Är inte det dörren till familjen Herrey? Som hon plåtade innan hon gick in på kalaset... undrar samtidigt om.jon snodde något fint från Marie herrey 😎
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!