2008-12-11, 02:19
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
har du sett den?

jag har en nära släkting som jobbar på göta lejon och jag får alltid fribiljetter om jag vill,, vet dock inte om jag är så sugen på sune direkt. lite väl mycket familjeunderhållning för min del....

annars brukar jag väl gå på ett par olika föreställningar om året där eftersom det ändå är gratis.. lyckades till och med mygla till mig ett par premiärbiljetter till "rent" för nått år sedan.. minglade med kändisar i foajén och morsade på björn borg som var där och drack så mycket gratissprit att dom fick leda ut honom till taxin efteråt..
Japp, jag har sett den. Också via en släkting som får fribiljetter Hade barn med och de var överförtjusta (i tioårsåldern). Jag tyckte också den var helt ok, lite för mycket blink och skrän bara men det kan ju vara jag som håller på att bli gammal

Edit: Rent har jag sett bägge uppsättningarna, bara älskar den!
Citera
2009-01-19, 19:18
Medlem
Arbetarbroders avatar
Detta har inte med hennes försörjning att göra men det verkar vara den största skvallertråden om Anna Book och jag känner att detta måste nå ut till alla Flashbackare:

ANNA BOOK HAR NU FÅTT EN HAKA! ...och hon är naturligtvis glad över detta, vem skulle inte ha varit det?

http://www.expressen.se/noje/1.14368...nya-latta-book

Fast den är inte lika rolig att läsa men när man går in på www.expressen.se möts man av följande rubrik: "Äntligen har jag en haka"
Här är nya, lätta Anna Book Vikten har rasat efter en magsäcks- operation - nu är hon 30 kilo lättare. "Kan fånga kroppen hur som helst."
Citera
2009-01-19, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Detta har inte med hennes försörjning att göra men det verkar vara den största skvallertråden om Anna Book och jag känner att detta måste nå ut till alla Flashbackare:

ANNA BOOK HAR NU FÅTT EN HAKA! ...och hon är naturligtvis glad över detta, vem skulle inte ha varit det?

http://www.expressen.se/noje/1.14368...nya-latta-book
[/i]
"En haka till", förmodar jag...
Citera
2009-01-19, 20:01
Medlem
fy fan vad ni är elaka!
Fattar ni inte hur ont det gör att läsa sådana kommentarer?
Tror ni att alla överviktiga vill vara det eller? Det är inte så jävla lätt att gå ner i vikt trots att man motionerar och äter bra.
DÅ hjälper inte era idiotiska kommentarer heller!!!
Citera
2009-01-19, 20:39
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabinea
fy fan vad ni är elaka!
Tror ni att alla överviktiga vill vara det eller? Det är inte så jävla lätt att gå ner i vikt trots att man motionerar och äter bra.

Så du är tjock utan självdistans, eller är det självaste Anna Book som äntligen hittat hit?
Citera
2009-01-19, 22:42
Medlem
freedom291s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Så du är tjock utan självdistans, eller är det självaste Anna Book som äntligen hittat hit?
kan de vara de
Citera
2009-01-19, 22:50
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
fy fan vad ni är elaka!
Hej Anna!
Jo det är lätt att gå ner i vikt, vet du hur man gör? Man slutar äta så förbannat jävla mycket. Tjockisar, speciellt sådana som varit tjocka i flera år, är frånstötande eftersom de saknar kontroll över sin egen kropp. De bara klagar och klagar och äter och äter, är man tjock förtjänar man lite mobbing så man blir motiverad att banta
Citera
2009-01-19, 23:01
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Hej Anna!
Jo det är lätt att gå ner i vikt, vet du hur man gör? Man slutar äta så förbannat jävla mycket. Tjockisar, speciellt sådana som varit tjocka i flera år, är frånstötande eftersom de saknar kontroll över sin egen kropp. De bara klagar och klagar och äter och äter, är man tjock förtjänar man lite mobbing så man blir motiverad att banta

Inte för att jag känner till Annas situation men måste nog nyansera debatten lite. Finns många sjukdomar som gör att man blir överviktigt trots ett litet näringsintag, hormonrubbningar, sköldkörtelfel o.s.v.
Säger inte att alla tjockisar lider av dessa åkommor men antagligen ganska många. Sen finns ju motsatsen, de som kan äta 2 pizzor och dricka 3 liter läsk per dag utan att det märks, de är lika mycket avvikande som tjockisarna men ingen som klagar på dem.

Man kan vara fet och lida av näringsbrist eller smal och ha höga blodfetthalter.
Citera
2009-01-20, 13:31
Medlem
långsökt

Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Eller "Books bok"?

Hon kanske skulle slå ihop sig med Abborjägaren och släppa låten "Boken Anna"
Citera
2009-01-20, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Hej Anna!

Du är ju för fan helt dum i huvudet!
tänk lite innan du skriver något så kanske ingen blir sårad.

Och nej, det är inte Anna Book som skriver utan en helt normalviktig tjej med sunda värderingar och åsikter - något som ni tycks sakna som har skrivit inläggen ovan.
Citera
2009-01-20, 20:30
Bannlyst
Citat:
Du är ju för fan helt dum i huvudet!
tänk lite innan du skriver något så kanske ingen blir sårad.

Och nej, det är inte Anna Book som skriver utan en helt normalviktig tjej med sunda värderingar och åsikter - något som ni tycks sakna som har skrivit inläggen ovan.

Tror inte att du ska vara på flashback om du är så känslig.. Tror inte du ska va på något forum för du lär ta illa upp överallt..
Citera
2009-01-20, 20:39
Medlem
kristibruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Tror inte att du ska vara på flashback om du är så känslig.. Tror inte du ska va på något forum för du lär ta illa upp överallt..
Bra. Rätt och sant, tjocksmockar ska fan lära sig att de inte är välkomna i den normala samhälls-sfären. Ynkryggar, dö för fan äckliga fetton...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in