2009-01-20, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristibrud
Bra. Rätt och sant, tjocksmockar ska fan lära sig att de inte är välkomna i den normala samhälls-sfären. Ynkryggar, dö för fan äckliga fetton...

hmm tror du missuppfattade lite..
Citera
2009-01-20, 22:28
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabinea
Du är ju för fan helt dum i huvudet!
tänk lite innan du skriver något så kanske ingen blir sårad.

Och nej, det är inte Anna Book som skriver utan en helt normalviktig tjej med sunda värderingar och åsikter - något som ni tycks sakna som har skrivit inläggen ovan.
Normalviktig... Som i fet?
Citera
2009-01-20, 22:58
Medlem
Anna spelade och sjöng på torget här i byn förra året. Framträdandet pågick väl under någon halvtimme och hon struttade runt på scen etc. Gager osv kan man ju spekulera i men det var säkert 20-30 rätt ner i fickan. Hon har ju haft en hel del tv-tid på sistone så jag kan inte tänka mig att hon reser runt i riket för bara några tusen.

Tjock-skämten kan ni köra upp i arselet förresten..öppet mål, sedan tjuge år
Citera
2009-01-21, 00:47
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabinea
fy fan vad ni är elaka!
Fattar ni inte hur ont det gör att läsa sådana kommentarer?
Tror ni att alla överviktiga vill vara det eller? Det är inte så jävla lätt att gå ner i vikt trots att man motionerar och äter bra.
DÅ hjälper inte era idiotiska kommentarer heller!!!

Vad är det för elakt med det? Det är väl roligt att Anna Book äntligen har fått en haka?
Citera
2009-01-21, 01:07
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vad är det för elakt med det? Det är väl roligt att Anna Book äntligen har fått en haka?
Hur många har hon nu?
Citera
2009-01-21, 20:02
Medlem
Citat:
Bra. Rätt och sant, tjocksmockar ska fan lära sig att de inte är välkomna i den normala samhälls-sfären. Ynkryggar, dö för fan äckliga fetton...

Du kan inte ha många hjärnceller överhuvudtaget.
Trevlig ton du har....
Citera
2009-01-21, 21:39
Medlem
ellertypliksoms avatar
fett med lite diskussion + salladsblad
Citera
2009-01-22, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Japp, jag har sett den. Också via en släkting som får fribiljetter Hade barn med och de var överförtjusta (i tioårsåldern). Jag tyckte också den var helt ok, lite för mycket blink och skrän bara men det kan ju vara jag som håller på att bli gammal

Edit: Rent har jag sett bägge uppsättningarna, bara älskar den!

haha coolt

ja rent är ju lite av en klassiker men nu ska dom ha high school musical hela våren tror jag och det är väl inte riktigt min grej.. men men får man fribiljetter så...
Citera
2009-01-22, 02:46
edit: dubbelpost
Citera
2009-01-22, 02:46
Hur Anna Book försörjer sig? Ptjaa, säljer Umbra?
Citera
2009-01-22, 14:41
Medlem
Citat:

Vilket svin du är, hur gammal är du ? tror inte att du når upp till åldersgränsen för att få skriva här inne din översittare.
Citera
2009-01-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piekna
Tror inte att du ska vara på flashback om du är så känslig.. Tror inte du ska va på något forum för du lär ta illa upp överallt..

Om det är någon som inte hör hemma här inne så är det nog du. Forum är till för alla oavsett hur dom ser ut i verkliga livet och dom som försöker stoppa folk från att aktivera sig på nätet är dom som ska kastas ut

Nätet är ingen sandlåda för femåringar.

Nej jag är inte överviktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in