2019-01-18, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
En liiiten lyssning på timmarna av liveande blev det igår och jag kan meddela att om ni ser Anna på gymmet och tycker hon ser tjock ut så är det bara för att hon där använder gamla bylsiga sköna kläder.

I liven gjorde hon en stor grej av att det är så många som är inne på hennes live och bara tittar, inte skriver något och det var sååå intressant tyckte hon. Vet inte om hon fått för sig att alla som loggar in på en live SKALL interagera med den som livear?! För egen del skriver jag sällan i någons live utan tycker om att bara lyssna, det ger mig mycket mer än att ställa frågor bara för sakens skull.
Citera
2019-01-18, 14:48
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
I liven gjorde hon en stor grej av att det är så många som är inne på hennes live och bara tittar, inte skriver något och det var sååå intressant tyckte hon. Vet inte om hon fått för sig att alla som loggar in på en live SKALL interagera med den som livear?! För egen del skriver jag sällan i någons live utan tycker om att bara lyssna, det ger mig mycket mer än att ställa frågor bara för sakens skull.
Det är klart att många är inne och tittar. Vi vill ju se kärringen, när hon gör bort sej hela tiden. Dom som skriver sanningar till henne, blir ju blockade hela tiden. Därför är det meningslöst att logga in sej någonstans där kärringen är verksam, eftersom hon är så känslig för verkligheten. Det mest spännande i tråden just nu för mej är flytten. Hur ska dom finansiera ett husköp utan ekonomi: kronolle, 1 persons inkomst, barnens eventuella inkomster räknas inte, vad jag tidigare läst så har maken 10% i lägenheten (kan vara fel uppgift), är Robertos pappa så korkad att han finansierar deras nya boende (trots att han inte gillar svärdottern)? Kan bli långt det här om jag fortsätter, slutar. Det jag ville säga delvis är att kärringen inte är ett dugg fisförnäm, som hon inbillar sej. Utan andras pengar så vore hon uteliggare, och fick jag välja att hjälpa så skulle kärringen komma sist.
Citera
2019-01-18, 16:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det är klart att många är inne och tittar. Vi vill ju se kärringen, när hon gör bort sej hela tiden. Dom som skriver sanningar till henne, blir ju blockade hela tiden. Därför är det meningslöst att logga in sej någonstans där kärringen är verksam, eftersom hon är så känslig för verkligheten. Det mest spännande i tråden just nu för mej är flytten. Hur ska dom finansiera ett husköp utan ekonomi: kronolle, 1 persons inkomst, barnens eventuella inkomster räknas inte, vad jag tidigare läst så har maken 10% i lägenheten (kan vara fel uppgift), är Robertos pappa så korkad att han finansierar deras nya boende (trots att han inte gillar svärdottern)? Kan bli långt det här om jag fortsätter, slutar. Det jag ville säga delvis är att kärringen inte är ett dugg fisförnäm, som hon inbillar sej. Utan andras pengar så vore hon uteliggare, och fick jag välja att hjälpa så skulle kärringen komma sist.

Det är ju med skräckblandad förtjusning många sitter och lyssnar
på Anna, hon kommer i konflikt med folk stup i kvarten, missförstår,
övertolkar, småljuger och ...minns med skräck en kollega som var likadan.
Det var cringe feeling varje dag, alla på jobbet hade något att diskutera
och förfasas över, när hon slutade kom lugnet, men vi hade mindre att
prata om.
Skulle Anna bara gråta som Kicki Danielsson, som verkar go och genuint
gullig så skulle folk tröttna till slut, men Anna, hon fajtas med alla OCH
gråter OCH säger dumma saker, det tar aldrig slut.
Sen är hennes avkommor på väg att gå i hennes spår ibland..visst skulle en
tv-serie vara kul att se, men jag undrar om inte Socialen satte ned foten för den
iden.Hatet skulle flöda med mer medial exposure och INTE vara bra för någon
av barnen.
Citera
2019-01-18, 16:29
Medlem
Frammes avatar
Annas avkommor är redan i hennes spår. Vilket spår Roberto är i kan ingen människa förstå sej på. Antagligen har kärringen hjärntvättat honom också, som sina barn. Den här löjliga familjen kommer jag aldrig tröttna på att följa. Nu har jag slutat att bry mej om minsta tjejen också, hon är lika skadad som dom andra.
Citera
2019-01-18, 16:46
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Annas avkommor är redan i hennes spår. Vilket spår Roberto är i kan ingen människa förstå sej på. Antagligen har kärringen hjärntvättat honom också, som sina barn. Den här löjliga familjen kommer jag aldrig tröttna på att följa. Nu har jag slutat att bry mej om minsta tjejen också, hon är lika skadad som dom andra.

Roberto Toledano är lågintelligent och dessutom rädd för att Annas utbrott ska skada barnen. Han går som en penningrobot och upprätthåller Annas självutnämnda stjärnstatus. Som näst intill utvecklingsstörd så förstår man sonens vandrande i pappas fotspår. Yngsta dottern kommer att spåra ur också. Det finns inget friskt i denna familj...
Citera
2019-01-18, 16:55
Medlem
lite instagram

https://postimg.cc/gallery/oo2g4hri/
Citera
2019-01-18, 17:02
Medlem
Frammes avatar
Att Roberto inte är så smart har vi ju fattat, eftersom han är gift med Anna. Utbrotten har ju redan skadat barnen, tyvärr. Att hans inkomster räcker till åt Anna:s behov, är för mej lite underligt. Men hon är jäkligt duktig på att tigga till sej saker, utan tanke på sej själv och andra. Den här följetången om kärringen kommer att pågå länge, väldigt länge. Ju mer hon gör bort sej, ju fler kommer att följa henne. En liten hälsning: Puss o kram till dej Anna. Kan du vakna snart? Du får gärna kliva ner från dina höga hästar och börja att bemöta oss här i tråden. Det tror jag skulle vara till stor fördel, både för dej och oss.
Citera
2019-01-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Roberto Toledano är lågintelligent och dessutom rädd för att Annas utbrott ska skada barnen. Han går som en penningrobot och upprätthåller Annas självutnämnda stjärnstatus. Som näst intill utvecklingsstörd så förstår man sonens vandrande i pappas fotspår. Yngsta dottern kommer att spåra ur också. Det finns inget friskt i denna familj...
Kanske därför han har 2 jobb, vara hemifrån så mycket som möjligt för att slippa Annas utbrott.
Citera
2019-01-18, 17:57
Medlem
alicewonderlands avatar
...Hon skulle ju jobba 18:e och 19:e på sitt jobb i chark/deli - någon som har haft den stora äran att bli expedierad? Eller har fru Toledano helt begravt sig i de nostalgiska fotosamlingarma? Uj, uj, bara fem månader kvar innan flytten, det duger inte att sitta och lägga upp bilder och livea - lägg in en extra växel nu!
Citera
2019-01-18, 17:58
Medlem
Frammes avatar
Har han verkligen 2 jobb? Hur är det med snacket om Roberto och den eller dom andra tjejerna som han har setts med? Älskar kärringen Roberto eller hans framtida arv? Är hon själv trogen? (ursäkta, en dum kommentar), men vem vill se hennes ärrade kropp efter alla 17 operationerna? Viktminskningen gör ju inte skinnet mer åtstramande precis. Nä, det enda jag kan säga om kärringen är att hon är en stor looser.
Citera
2019-01-18, 18:09
Medlem
Citat:
Att Roberto inte är så smart har vi ju fattat, eftersom han är gift med Anna. Utbrotten har ju redan skadat barnen, tyvärr. Att hans inkomster räcker till åt Anna:s behov, är för mej lite underligt. Men hon är jäkligt duktig på att tigga till sej saker, utan tanke på sej själv och andra. Den här följetången om kärringen kommer att pågå länge, väldigt länge. Ju mer hon gör bort sej, ju fler kommer att följa henne. En liten hälsning: Puss o kram till dej Anna. Kan du vakna snart? Du får gärna kliva ner från dina höga hästar och börja att bemöta oss här i tråden. Det tror jag skulle vara till stor fördel, både för dej och oss.

Hennes följarantal minskar stadigt vecka för vecka, antar att det är den köpta hejarklacken som försvinner när ”abonnemangstiden” gått ut!
Citera
2019-01-18, 18:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
lite instagram

https://postimg.cc/gallery/oo2g4hri/
BOYTOY står det på tröjan. Till alla nyfikna som nu tjatar snäääääällaaa Anna, du kan väl berätta.

Så stod det på massor av HM-kläder på 80-talet. Madonna lanserade det hela (ev. i filmen Susan var är du).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in