2017-12-06, 22:49
Medlem
nickomyras avatar
Så här många veckor utan den tunna på löpsedlarna måste väl nästan vara rekord ?
Väntar på spänning på vad nästa drag är !

För oss som inte längre kan följa damen på IG .. ” jobbar ” hon fortfarande med att livesända ?

Är syrran och Flisan på och hugger och försvarar den tillmida och oskyldiga sångfågeln lika mkt fortfarande ?
Citera
2017-12-07, 04:02
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Fast dylikt behov av att något faktiskt har hänt har inte stoppat henne tidigare. Jag förväntar mig ett MeTooande från Bookskan förr eller senare. Frågan är mest vem som blir den lycklige att ha tafsat i fantasin.
Försökte hon sig inte på en #metoo när det var nytt i Sverige men insåg snabbt att trovärdigheten inte var den bästa?
Citera
2017-12-07, 04:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Försökte hon sig inte på en #metoo när det var nytt i Sverige men insåg snabbt att trovärdigheten inte var den bästa?

Jo, i samband med sonens våldtäktsdom men folk insåg att det hela var en bluff för att skydda sonen och skylla allt på offret och därför misslyckades den strategin. Nu kan hon bara komma med någon historia om att läkarna tafsade på henne i samband med alla femtioelva magoperationerna samt visa upp ärren på magen i medierna.
Citera
2017-12-07, 05:54
Medlem
Zoom008s avatar
Hon sade faktiskt i en av Oxblods intervjuer att hon förminskade brösten vid 18 års ålder för att alla eller många? var där och nöp. Nu ångrade hon sig och skulle därför fylla ut och lyfta girlisarna. Stod bara någon månad efter vinsten av BLV. Strax innan #metoo startade. Har vi fått se tuttarna än? Eller blir det någon form av julklapp från Book och Oxblod där vi får öppna lucka 24?
Senast redigerad av Zoom008 2017-12-07 kl. 06:25.
Citera
2017-12-07, 12:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Hon sade faktiskt i en av Oxblods intervjuer att hon förminskade brösten vid 18 års ålder för att alla eller många? var där och nöp. Nu ångrade hon sig och skulle därför fylla ut och lyfta girlisarna. Stod bara någon månad efter vinsten av BLV. Strax innan #metoo startade. Har vi fått se tuttarna än? Eller blir det någon form av julklapp från Book och Oxblod där vi får öppna lucka 24?

Hahahaha jag skrattade rakt ut när jag läste din kommentar
Ja det kanske blir någon form av adventskalender resten av december där hon visar och berättar om olika saker från sitt liv samt sina olika steg i kroppsförvandlingen
Citera
2017-12-08, 16:45
Medlem
[quote=Zoom008|62538854]Hon sade faktiskt i en av Oxblods intervjuer att hon förminskade brösten vid 18 års ålder för att alla eller många? var där och nöp. Nu ångrade hon sig och skulle därför fylla ut och lyfta girlisarna. Stod bara någon månad efter vinsten av BLV. Strax innan #metoo startade. Har vi fått se tuttarna än? Eller blir det någon form av julklapp från Book och Oxblod där vi får öppna lucka 24?[/QUOTE

Julklapp! Jag vet inte jag..... Att behöva se dem skulle jag betrakta som sexuella trakaserier. Vänta tills första hemmainspelade vuxenfilmen kommer så får du nog se med av dem än du önskar...😊
Citera
2017-12-09, 00:10
Medlem
Zoom008s avatar
[quote=gJg.Bania|62551524]
Citat:
Hon sade faktiskt i en av Oxblods intervjuer att hon förminskade brösten vid 18 års ålder för att alla eller många? var där och nöp. Nu ångrade hon sig och skulle därför fylla ut och lyfta girlisarna. Stod bara någon månad efter vinsten av BLV. Strax innan #metoo startade. Har vi fått se tuttarna än? Eller blir det någon form av julklapp från Book och Oxblod där vi får öppna lucka 24?[/QUOTE

Julklapp! Jag vet inte jag..... Att behöva se dem skulle jag betrakta som sexuella trakaserier. Vänta tills första hemmainspelade vuxenfilmen kommer så får du nog se med av dem än du önskar...😊
Vem orkar sitta och glo på film i 4 timmar?
Citera
2017-12-10, 12:29
Medlem
Personligen är jag nästan säker på att anna lider av histrionisk personlighetsstörning
Är det någon annan som håller med?
Nu är jag inte utbildad psykolog el liknande, men när man börjar läsa på i ämnet så går det inte, att inte bli & tänka på anna book direkt...

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Hist...ighetsstörning

Sen måste hon ju va mytoman med starka narcissistiska drag.
"Bara för att man är ung så får man inte bete sig hur som helst" - detta gäller ju inte egna barnen dock, det är ALLTID andra regler för anna & annas familj..
Stalkern som försökte hänga sig utanför hennes bostad - men som ingen annan boende såg.
Telefonen med alla bevis, som väldigt passligt nog, "föll" ner i toan så att alla bevis förstördes..
Etc etc etc etc etc...
Citera
2017-12-10, 16:09
Medlem
Något nytt om våldtäckarungen och överklagan till HD? Går och väntar på att Ers Hemskhet skall varva ur med att La Familja är utsatta för justiciemord typ att han blivit annorlunda dömd för att han är kändis och har fina kläder.
Citera
2017-12-10, 16:59
Medlem
[quote=gJg.Bania|62551524]
Citat:
Hon sade faktiskt i en av Oxblods intervjuer att hon förminskade brösten vid 18 års ålder för att alla eller många? var där och nöp. Nu ångrade hon sig och skulle därför fylla ut och lyfta girlisarna. Stod bara någon månad efter vinsten av BLV. Strax innan #metoo startade. Har vi fått se tuttarna än? Eller blir det någon form av julklapp från Book och Oxblod där vi får öppna lucka 24?[/QUOTE

Det var väl bara några år sedan som hon i teve, efter viktminskning m h a fetmaoperation, fick en massa skinn bortklippt och implantat istoppade.

Ska hon hålla på sådär vartannat-varttredje år?
Citera
2017-12-10, 18:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Något nytt om våldtäckarungen och överklagan till HD? Går och väntar på att Ers Hemskhet skall varva ur med att La Familja är utsatta för justiciemord typ att han blivit annorlunda dömd för att han är kändis och har fina kläder.

I den andra tråden kom det fram att målet troligen har avvisats pga av ofullständighet. Det länkade avgörandet är det enda som stämmer i tid och bör handla om deras överklagan om det då inte avgörs efter nyår. De andra avgörandena som står på HD:s hemsida handlar mer om företag osv och ska tas upp.

http://www.hogstadomstolen.se/Avgora...-18-O-3742-17/

Citat:
Prövningstillstånd:

Hovrätten har avvisat ett överklagande med motiveringen att det varit så ofullständigt att det inte utan väsentlig olägenhet kunnat läggas till grund för rättegång. Fråga om överklagandet har varit så ofullständigt att förutsättningar för avvisning förelegat. (HD:s mål Ö 3742-17)
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-10 kl. 18:55.
Citera
2017-12-10, 19:55
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diser92
Telefonen med alla bevis, som väldigt passligt nog, "föll" ner i toan så att alla bevis förstördes..
Etc etc etc etc etc...

Vilka bevis var det som så olyckligt råkades spolas ned ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in