2017-12-04, 11:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
I ett av videoklippen på Insta spelade hon Celine D, under bilfärden hem tillsammans med mi amor
I Annas värld är det samma sak som att hon sjungit duett med Celine. #annaocelineduettdelux #kollegordelux
Citera
2017-12-04, 16:40
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
I Annas värld är det samma sak som att hon sjungit duett med Celine. #annaocelineduettdelux #kollegordelux
Jag säger inte emot
Citera
2017-12-04, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Det jag skrev om hunden som fått öknamnet Anna Book är sant det är en Staffordshire Bullterrier hon vart utdömd på utställningar för att bettet/tänderna är åt helvete.

Haha.
Slår vad om att hunden Anna Book har en betydligt trevligare personlighet än människan Anna Book även om bettet är underkänt.
Citera
2017-12-04, 22:20
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Varför inte Oxblod åker dit och skriver ett reportage kan man undra över? Sitter denna journalist hemma i sängen och jobbar? Det sista var ju nästan bisarrt då hon skrev gammal skåpmat och använde samma gamla bilder sen i somras. Känns som att Oxblod vill reta upp frashbackare som kontaktat henne och klagat på journalistiken.
Oxblod är ett journalistiskt geni.
Citera
2017-12-04, 23:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Varför inte Oxblod åker dit och skriver ett reportage kan man undra över? Sitter denna journalist hemma i sängen och jobbar? Det sista var ju nästan bisarrt då hon skrev gammal skåpmat och använde samma gamla bilder sen i somras. Känns som att Oxblod vill reta upp frashbackare som kontaktat henne och klagat på journalistiken.

Jag tror snarare att det är en straffkommendering eller något slags inträdesprov som hon går igenom eftersom hon mest bara bevakar A.B och väldigt sällan får andra uppdrag.
Citera
2017-12-05, 03:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror snarare att det är en straffkommendering eller något slags inträdesprov som hon går igenom eftersom hon mest bara bevakar A.B och väldigt sällan får andra uppdrag.
Nu har det snart gått en vecka sedan vi läste om att Book älskades av sin familj. Före fredag lär nästa reportage komma om magen och dess historik. Ifall Oxblod inte somnat med vindunken intill sig så bör vi få informationen. Sitter gallret kvar runt magen eller är det borta? Om nu inte Aino Oxblod söker information här på det intellektuella forumet Flashback så vill vi se färska bilder där Book dricker champagne och sjunger på Harrys. Att skriva av Books egna ord på Instagram bör vara en risk för stämning av Expressen då lögner inte accepteras i den tidningen. Sanningen i brunögat är policy för Expressen.
Senast redigerad av Zoom008 2017-12-05 kl. 04:04.
Citera
2017-12-05, 04:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nu har det snart gått en vecka sedan vi läste om att Book älskades av sin familj. Före fredag lär nästa reportage komma om magen och dess historik. Ifall Oxblod inte somnat med vindunken intill sig så bör vi få informationen. Sitter gallret kvar runt magen eller är det borta? Om nu inte Aino Oxblod söker information här på det intellektuella forumet Flashback så vill vi se färska bilder där Book dricker champagne och sjunger på Harrys. Att skriva av Books egna ord på Instagram bör vara en risk för stämning av Expressen då lögner inte accepteras i den tidningen. Sanningen i brunögat är policy för Expressen.

Usch, några genomskärningsbilder och bilder från hennes femtioelva magoperationer vill jag inte ha
Vi får väl se vad reportern hittar på för något om A.B men jag hävdar fortfarande att det hela är någon slags straffkommendering A.O har. Troligen vill redaktören hålla henne borta från #Meetoo-undersökningarna så att inte fler lik i lasten upptäcks. Kanske hon är mobbad och blivit hemskickad med ordern att sitta hemma och skriva om A.B och inte ett ljud om det till #Meetoogänget.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-12-05 kl. 04:46.
Citera
2017-12-05, 12:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Stackars Anna! Under hennes 33 år som "artist" har ingen velat tafsa på henne det allra minsta. Därför kan vår stjärna inte åtnjuta löpsedlar med egna metoo-historier. Måste kännas tungt när ett så gyllene tillfälle inte kan utnyttjas.
Citera
2017-12-06, 12:14
Medlem
Annas ”väninna” @annbob66 lägger på Insta ut sina powerwalks. Senast 9,36 km på drygt 1 tim och 22 min. Alltså låååångt ifrån Bookens tider som ju är 12 km på prick 1 tim. Skulle vilja påpeka det för väninnan men jag törs inte riskera att bli blockad igen.
Citera
2017-12-06, 16:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Annas ”väninna” @annbob66 lägger på Insta ut sina powerwalks. Senast 9,36 km på drygt 1 tim och 22 min. Alltså låååångt ifrån Bookens tider som ju är 12 km på prick 1 tim. Skulle vilja påpeka det för väninnan men jag törs inte riskera att bli blockad igen.

Dåligt! Hon borde lära sig konsten att powerwalka av A.B så att hon också kan slå världsrekord. A.B planerar troligen just i detta nu en powerwalkkurs för sin stackars väninna.
Citera
2017-12-06, 19:40
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum

Vem är den där annbob ? Kins syrra ?
Hon och Anna skulle nog bli fina vänner .., hon verkar springa till makeupartist stup i kvarten & tackar för den proffsiga sminkningen med att lägga ut selfies med massa filter ( vilket gör att då ser ju man ju inte alls hur sminkningen blev )
Och som Anna så förklarar hon sin kärlek till sin Man .. med en selfie ..

Såg ingen bild på Anna på hennes IG .. hon vill kanske inte kännas vid att de går på samma fester ?
Citera
2017-12-06, 21:59
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Stackars Anna! Under hennes 33 år som "artist" har ingen velat tafsa på henne det allra minsta. Därför kan vår stjärna inte åtnjuta löpsedlar med egna metoo-historier. Måste kännas tungt när ett så gyllene tillfälle inte kan utnyttjas.

Fast dylikt behov av att något faktiskt har hänt har inte stoppat henne tidigare. Jag förväntar mig ett MeTooande från Bookskan förr eller senare. Frågan är mest vem som blir den lycklige att ha tafsat i fantasin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in