2017-06-08, 00:31
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vad ska hon göra? Ska hon spela in Fångarna på fortet igen eftersom det står #work?
Hon skriver själv
Citat:
Ingen rast, ingen ro, vad en liten kvinna får gno
och då passar Amsterdam bra.

http://www.synonymer.se/?query=gno

Punkt fyra dårå?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2017-06-08, 07:32
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fångarna på fortet med Felicia. Biggest Loser-tränaren Sabina var också där. Plus ytterligare ex-fetton antagligen.

Ja det gäller att sno sig nu om man ska kunna göra reklam för BL via Anna. Till jul är hon lika rund och glad som förr och då har hon kanske "vuxit i" tänderna.
Citera
2017-06-08, 12:18
Medlem
Knullkungens avatar
Enligt omslaget/första sidan till senaste Hänt i veckan (i butik idag) räddad läkaren livet på Anna Book med hjälp av Cocca Coola.
Citera
2017-06-08, 12:20
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
https://web.stagram.com/p/BVDP35BhrVf

Nu är tänderna och Anna i Amsterdam
Köpte hon tänderna på buttericks?
Citera
2017-06-08, 12:33
Medlem
illbatting09s avatar
Livesändning på instagram just nu. Men jag undrar ändå om AB har fått en näsbränna, hon har en annorlunda utstrålning tycker jag. Visserligen fortfarande bitter, men hon verkar kunna behärska sig bättre.

Kritiska (eller bara dumma) kommentarer besvarar hon fortfarande ganska bitskt, men jag tycker ändå att det är en viss skillnad!
Senast redigerad av illbatting09 2017-06-08 kl. 13:03.
Citera
2017-06-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobinFromHood
Köpte hon tänderna på buttericks?
Hahahah, ja kanske, det är ju betydligt billigare än hos en RIKTIG ÄKTA TANDLÄKARE.

Men jag är uppriktigt ledsen för Annas skull, tycker att hon skämmer ut sig själv med sin "nya look"
Citera
2017-06-08, 13:36
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
Enligt omslaget/första sidan till senaste Hänt i veckan (i butik idag) räddad läkaren livet på Anna Book med hjälp av Cocca Coola.

Säg inte att människan har fått diabetes också pga sin dåliga mathållning
Citera
2017-06-08, 14:01
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Livesändning på instagram just nu. Men jag undrar ändå om AB har fått en näsbränna, hon har en annorlunda utstrålning tycker jag. Visserligen fortfarande bitter, men hon verkar kunna behärska sig bättre.

Kritiska (eller bara dumma) kommentarer besvarar hon fortfarande ganska bitskt, men jag tycker ändå att det är en viss skillnad!

Hon skärpte till sig efter att ha varit med i Arga Snickaren första gången också. Tog typ 4-5 månader sen var hon tillbaka i gamla hjulspår igen.
Citera
2017-06-09, 10:48
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hon skärpte till sig efter att ha varit med i Arga Snickaren första gången också. Tog typ 4-5 månader sen var hon tillbaka i gamla hjulspår igen.

Ja, det har du säkert rätt i! Jag skäms nästan för det men det är fan så mycket tråkigare när hon håller sig i skinnet..
Citera
2017-06-09, 11:28
Medlem
Bilden på Vanessasa skolavslutning har hon glömt att retuschera. Hon ser ut att vara lite rund och go om kinderna😜
Citera
2017-06-09, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Bilden på Vanessasa skolavslutning har hon glömt att retuschera. Hon ser ut att vara lite rund och go om kinderna😜

Hon sa på liven igår, när alla hyllade henne för hur smal hon blivit, att "ja, men man kan inte bara gå ner i ansiktet, det är lång väg kvar" så lite insikt kanske hon har trots allt. Jag blev däremot road över mängden rynkor hon har runt ögonen, inget fel med det när man närmar sig 50 men så pinsamt uppenbart att hon normalt använder filter på sina bilder.

https://web.stagram.com/p/BVHGpozhYpX
Citera
2017-06-09, 13:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Haha ungen Vanessa är ju om möjligt ännu fulare🤣

Är det hon som röker eller är det den andra dottern? I vart fall behöver alla i familjen motionera och äta rätt kost så att kroppen mår bra. Har Anna någon personlig tränare under tiden tävlingen pågår eller måste hon sköta kost och träning själv?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-09 kl. 13:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in