2017-11-11, 22:06
Medlem
motyls avatar
Sonen har ett öppet instagram-konto och uppvisar, precis som sin mor, inga tecken på ånger eller insikt. Tvärtom är han generös vad gäller uppladdning av bilder.

Den 11 september laddar han upp en bild på sig själv med texten "Blickar framåt". Om inte jag missminner mig så kom domen från Hovrätten dagen efter, dvs 12 september. Jävligt lätt att säga att man blickar framåt när det inte är en själv som är offret.

17 augusti är det ytterligare en bild upplagd av A själv. Texten som medföljer bilden lyder "Only God can judge me". Ja, förutom Tingsrätten och Hovrätten rättare sagt.

24 juni läggs en bild upp föreställande en Champagne-flaska. Texten till bilden förtäljer att det är A's 17-årsdag som firas. Intressant tänker jag och undrar vem det är som har köpt ut och därmed langat till denne pojk?

Avslutningsvis reagerar jag på A's kläder, eller rättare sagt vilka märken han använder. Vid en snabb överblick noterar jag att han har på sig ett skärp från Hermes, t-shirt från Gucci, väska från Gucci, skärp från Gucci, väska från Fred Perry och dunjacka från Canada Goose. Jävligt smaklöst du frågar mig då dessa pengar istället borde gå till skadeståndet till tjejen han våldtog.
Citera
2017-11-11, 22:09
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Våldtäktsmannen sänder live från Annas konto.... Omg awkward as f

Omg Omg "hon vill ha uppmärksamhet. Stackars flicka hon får väl inget hemma"

Dom snackar våldtäksdommen. Omg och hans tjej är med jag dör döden. Han har bevis för att han INTE har våldtagit. Och han tänker INTE bevisa något för då kan han få BÖÖÖÖÖTEEEER. HAHAHAHAHA

Det kan inte vara sant!! Inte tillåter en mamma sin våldtäktsDÖMDE son att bete sig så här?
Hur i hel-ete fungerar den här familjen?
Citera
2017-11-11, 22:12
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Sonen har ett öppet instagram-konto och uppvisar, precis som sin mor, inga tecken på ånger eller insikt. Tvärtom är han generös vad gäller uppladdning av bilder.

Den 11 september laddar han upp en bild på sig själv med texten "Blickar framåt". Om inte jag missminner mig så kom domen från Hovrätten dagen efter, dvs 12 september. Jävligt lätt att säga att man blickar framåt när det inte är en själv som är offret.

17 augusti är det ytterligare en bild upplagd av A själv. Texten som medföljer bilden lyder "Only God can judge me". Ja, förutom Tingsrätten och Hovrätten rättare sagt.

24 juni läggs en bild upp föreställande en Champagne-flaska. Texten till bilden förtäljer att det är A's 17-årsdag som firas. Intressant tänker jag och undrar vem det är som har köpt ut och därmed langat till denne pojk?

Avslutningsvis reagerar jag på A's kläder, eller rättare sagt vilka märken han använder. Vid en snabb överblick noterar jag att han har på sig ett skärp från Hermes, t-shirt från Gucci, väska från Gucci, skärp från Gucci, väska från Fred Perry och dunjacka från Canada Goose. Jävligt smaklöst du frågar mig då dessa pengar istället borde gå till skadeståndet till tjejen han våldtog.

Det här funkar inte. Ligger och juckar på flickvännen på live.
Ser du vad vi ser just nu? Förnekar till döden och skyller på att han är "blatte" och att det är så jäääävla lätt att bli dömd i Sverige, speciellt för våldtäkt. Hans tjej säger "jag kan anmäla vem jag vill, typ som jag inte ens träffat, och kan liksom få han dömd för våltäkt".

Alltså varken han eller dom i hans närhet gar liksom fattat vad han har gjort så självinsikten kommer tyvärr dröja ett bra tag.

Förlåt, det var hans eget konto han sänder ifrån. Såg fel.
Citera
2017-11-11, 22:15
Medlem
motyls avatar
Citat:
Det här funkar inte. Ligger och juckar på flickvännen på live.
Ser du vad vi ser just nu? Förnekar till döden och skyller på att han är "blatte" och att det är så jäääävla lätt att bli dömd i Sverige, speciellt för våldtäkt. Hans tjej säger "jag kan anmäla vem jag vill, typ som jag inte ens träffat, och kan liksom få han dömd för våltäkt".

Alltså varken han eller dom i hans närhet gar liksom fattat vad han har gjort så självinsikten kommer tyvärr dröja ett bra tag.

Förlåt, det var hans eget konto han sänder ifrån. Såg fel.

Intressant.

För det första så har han fel, det är relativt "svårt" att bli dömd för våldtäkt i Sverige. För det andra så undrar jag hur många kromosomer hans tjej har eftersom hon är ihop med honom.
Citera
2017-11-11, 22:19
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Intressant.

För det första så har han fel, det är relativt "svårt" att bli dömd för våldtäkt i Sverige. För det andra så undrar jag hur många kromosomer hans tjej har eftersom hon är ihop med honom.

Jag vet, jag vet. Dom däremot tror att alla anmälda blir dömda, antonio extra mycket för att han är tatuerad blatte (ja, det ÄR hans verklighetsuppfattning).
Hans tjej tycker bara situationen är ok eftersom han är så uppenbart oskyldig. Så hon försvarar ju sönder honom...
Citera
2017-11-11, 22:21
Medlem
motyls avatar
Citat:
Jag vet, jag vet. Dom däremot tror att alla anmälda blir dömda, antonio extra mycket för att han är tatuerad blatte (ja, det ÄR hans verklighetsuppfattning).
Hans tjej tycker bara situationen är ok eftersom han är så uppenbart oskyldig. Så hon försvarar ju sönder honom...

Är han tatuerad? Det har jag missat. Han är ju inte myndig?

Tänkte precis skriva vad jag ansåg var en rimlig reaktion som förälder om min dotter blev ihop med en kille som Antonio, sen hejdade jag mig då jag insåg att hennes föräldrar antagligen har stora brister överlag och att detta är för dem en piss i Mississippi.
Citera
2017-11-11, 22:35
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Är han tatuerad? Det har jag missat. Han är ju inte myndig?

Tänkte precis skriva vad jag ansåg var en rimlig reaktion som förälder om min dotter blev ihop med en kille som Antonio, sen hejdade jag mig då jag insåg att hennes föräldrar antagligen har stora brister överlag och att detta är för dem en piss i Mississippi.

Nej men... Äpplet faller inte långt från Booken.
Jag försökte ladda upp ett av hans försvarstal men måste styra ett youtubekonto haha

Men hon försvarar honom mer än vad han försvarar sig själv pretty much. Hon verkar mest tycka att de som kommenterar, alla på flashback plus det svenska rättssystemet är H8RS!!!! Och det tar liksom slut där rent tankemässigt.
Citera
2017-11-12, 10:39
Medlem
Loquitas avatar
Ber om ursäkt om detta redan har diskuterats. Inte varit inne på ett tag.

Hittade två skärmdumpar där Felicia försvarar honom. Vet inte om det är messenger eller instadirekt det är ifrån. Verkar vara innan hovrättens dom föll för hon skriver att den ”den andra killen bara ljög och blev friad.”

Dom tror på allvar att Antonio berättar sanningen, speciellt till sin familj.. 🙄

https://minfil.org/mbh2Vcc4bc/9C95E745-BE05-4A9B-B011-E62C4E62C613.png

https://minfil.org/n7h2V0c9bf/7E61CABD-2AB4-48F4-9E15-1C36FAE8FDAF.png
Citera
2017-11-12, 10:44
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Jag vet inte men fyfan, mördardöden.

Jag har filmat lite åt er men fyfan!!! Och ni ska bara VETA hur mkt jag fick hålla mig från ett garvböl.

https://www.anonfiles.cc/file/cc5608a859b5222b72c12c4d5c455866

(Det finns mer ska lägga upp dom men se det som en tasty tease haha)

Det är något av det sjukaste jag sett. Det är ju något fel på honom.
Har har tydligen ärvt AB's storhetsvansinne.
Enligt IG är han.... wait for it *trumvirvel*..... MODELL!!!
En dvärg utan haka
Citera
2017-11-12, 13:15
Medlem
Frykks avatar
Är det bara jag eller går det inte att öppna länken ovan? Jag får bara felmeddelande.

//FRYKK
Citera
2017-11-12, 15:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det är något av det sjukaste jag sett. Det är ju något fel på honom.
Har har tydligen ärvt AB's storhetsvansinne.
Enligt IG är han.... wait for it *trumvirvel*..... MODELL!!!
En dvärg utan haka

Är han MODELL?!!!! *:svimma:*

Handmodell får vi väl ändå hoppas för de vågar väl inte låta honom härja fritt tillsammans med en massa damer?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-11-12 kl. 15:28.
Citera
2017-11-12, 15:18
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frykk
Är det bara jag eller går det inte att öppna länken ovan? Jag får bara felmeddelande.

//FRYKK

Fungerar här, dator eller telefon ?
är iaf en bild på hennes son, som pratar i snapchat eller något ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in