Citat:
Ursprungligen postat av
motyl
Sonen har ett öppet instagram-konto och uppvisar, precis som sin mor, inga tecken på ånger eller insikt. Tvärtom är han generös vad gäller uppladdning av bilder.
Den 11 september laddar han upp en bild på sig själv med texten "Blickar framåt". Om inte jag missminner mig så kom domen från Hovrätten dagen efter, dvs 12 september. Jävligt lätt att säga att man blickar framåt när det inte är en själv som är offret.
17 augusti är det ytterligare en bild upplagd av A själv. Texten som medföljer bilden lyder "Only God can judge me". Ja, förutom Tingsrätten och Hovrätten rättare sagt.
24 juni läggs en bild upp föreställande en Champagne-flaska. Texten till bilden förtäljer att det är A's 17-årsdag som firas. Intressant tänker jag och undrar vem det är som har köpt ut och därmed langat till denne pojk?
Avslutningsvis reagerar jag på A's kläder, eller rättare sagt vilka märken han använder. Vid en snabb överblick noterar jag att han har på sig ett skärp från Hermes, t-shirt från Gucci, väska från Gucci, skärp från Gucci, väska från Fred Perry och dunjacka från Canada Goose. Jävligt smaklöst du frågar mig då dessa pengar istället borde gå till skadeståndet till tjejen han våldtog.
Det här funkar inte. Ligger och juckar på flickvännen på live.
Ser du vad vi ser just nu? Förnekar till döden och skyller på att han är "blatte" och att det är så jäääävla lätt att bli dömd i Sverige, speciellt för våldtäkt. Hans tjej säger "jag kan anmäla vem jag vill, typ som jag inte ens träffat, och kan liksom få han dömd för våltäkt".
Alltså varken han eller dom i hans närhet gar liksom fattat vad han har gjort så självinsikten kommer tyvärr dröja ett bra tag.
Förlåt, det var hans eget konto han sänder ifrån. Såg fel.