2014-03-08, 19:00
Medlem
Från Denises instagram iamdeniselopez
Jag har fått massa information idag om att folk tydligen tror att det är mitt ex och pappan till min son som stod åtalad för att ha kastat en tändare på Anna Book. Jag vill härmed förmedla till alla som tror det att det verkligen inte stämmer. Det finns ingen sanning alls i det. Vi vill inte på något sett förknippas eller ha med denna kvinna eller incident att göra. Jag lämnar inga vidare kommentarer gällande detta. Hennes bråk med andra angår inte oss. Att jag ens ska behöva skriva detta här är sjukt! Jag för det enbart för att klargöra detta en gång för alla. Jag har även fått andra mail där folk är upprörda över Annas beteende gentemot mig öppet på sociala medier. Jag kan inte annat än beklaga att ni ska behöva ta del av sådant hat. Jag har inga vidare kommentarer kring det
Citera
2014-03-08, 19:20
Medlem
Jag sa ju det...bra att Denise säger ifrån. Gissar på att någon tipsat henne om denna tråd. Gräsligt att hennes ex ska anklagas för detta. Bra att sanningen kommer ut.
Citera
2014-03-08, 19:25
Medlem
Hur kan en tändare bli hopknycklad och samtidigt glödhet? Tror vår sångfågel har livlig fantasi.
Citera
2014-03-08, 19:27
Medlem
Anna verkar onekligen ha en hel del ovänner. Undrar vad hennes karl tycker om allt detta tjafs.
Citera
2014-03-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saysayme
Jag sa ju det...bra att Denise säger ifrån. Gissar på att någon tipsat henne om denna tråd. Gräsligt att hennes ex ska anklagas för detta. Bra att sanningen kommer ut.
Nu var ju inte Denises ex anklagad men om han gjort detta illdåd så fanns det säkert anledning. Däremot börjar det bli intressant att veta vem som utförde mordförsöket. Denises ex blev dock misstänkt ett tag och sådant händer varje dag på FB. Därför är det angeläget att få reda på vem gärningsmannen är.
Citera
2014-03-08, 20:12
Medlem
Så bra att Denise till slut ger svar på tal, ska bli intressant med Tunnans reaktion på detta! Vem är L I?
Citera
2014-03-08, 20:18
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hur kan en tändare bli hopknycklad och samtidigt glödhet? Tror vår sångfågel har livlig fantasi.

Det måste ha varit McGyver (Länk) som anföll. Den mannen kan döda en person på 30 meters avstånd - om han bara får ett gummiband, ett vanligt gem, en liter mjölk och en burk skokräm. Akta er för McGyver....
Citera
2014-03-08, 20:40
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Klart som fan det var L.I. Varför annars inlägget?

Vaddå "L.I."?
Citera
2014-03-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Så bra att Denise till slut ger svar på tal, ska bli intressant med Tunnans reaktion på detta! Vem är L I?

(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Vet ej om det stämmer. Men Denise ex kan iaf avskrivas.
Citera
2014-03-08, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
(FB) Skvaller om Luciano Ingrosso?

Vet ej om det stämmer. Men Denise ex kan iaf avskrivas.
Och vem har Luciano haft ett förhållande med som även varit väninna med Tunnan?
Citera
2014-03-08, 23:11
Medlem
Nu jävlar är det tydligen krig. Anna Books syster har svarat Denise.

sussibook Till dig Denise, och alla andra för den delen som har kommenterat detta inlägg, nu kliver jag in i "rampljuset"🎤 Och med detta vill jag nämna att du kan ju inte påstå att den lögnen kommer ifrån Anna. Det är allmänt känt att det är din nuvarande vän och hennes ex Luciano Ingrosso som är dömd för det bråket hemma hos Anna! Så varför hänger du ut Anna för det här? Anna har aldrig påstått att det gäller dig och Daniel. Och @isabellaingrosso vad menar du med usch? Det är ju din pappa som är dömd. Skäms på dig!! Anna var med när du föddes, var var din pappa? Du Denise har ju förbjudit Anna att ha kontakt med människor som står dig nära. Så om hon blockar någon så är det ju bara för att göra dig till lags. Hon får ju inte ha nån kontakt med din familj, dina vänner och dina följare, men dom reglerna gäller tydligen inte dig, som kan ha kontakt med min syster och systerdotter och andra personer. Jag skulle kalla det för dubbelmoral! Jag kan vittna om att min syster aldrig tänker på dig eller pratar om dig, så vad lider du utav? Är du paranoid eller lyssnar du bara för mycket på andra människors skitsnack? Har inte Anna förklarat för dig att personer bara vill göra det värre mellan dig och henne?? De här människorna verkar ju mindfucka dig totalt. Trodde du var en stark, självständig person, men du lyssnar ju bara på andra, åtminstone är det vad du skriver här, gång efter gång. Anna har aldrig nämnt dig vid namn på sin instagram. Finns inte ett inlägg med ditt namn på Annas instagram. Vad får du din information ifrån? Ändå hänger du ut henne med namn! Vem är du? Och vad har du för behov? Att hänga ut Anna på detta sätt är inte OKEJ! Det är rent förtal! Take a chill pill and relax. Min syster har 3 barn och en man, som hon tar hand om varenda dag! Tar du hand om din son? Lägg mer fokus på det! Action talks louder than words!!!!!!!! @iamdeniselopez och du som yttrade dig om att man skulle vara vänlig mot kvinnor idag på kvinnodagen. Det gällde visst alla förutom min syster, dubbelmoral ännu en gång!! Med vänliga hälsningar Sussi Book!
Citera
2014-03-09, 01:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Nu jävlar är det tydligen krig. Anna Books syster har svarat Denise.

sussibook Till dig Denise, och alla andra för den delen som har kommenterat detta inlägg, nu kliver jag in i "rampljuset"🎤 Och med detta vill jag nämna att du kan ju inte påstå att den lögnen kommer ifrån Anna. Det är allmänt känt att det är din nuvarande vän och hennes ex Luciano Ingrosso som är dömd för det bråket hemma hos Anna! Så varför hänger du ut Anna för det här? Anna har aldrig påstått att det gäller dig och Daniel. Och @isabellaingrosso vad menar du med usch? Det är ju din pappa som är dömd. Skäms på dig!! Anna var med när du föddes, var var din pappa? Du Denise har ju förbjudit Anna att ha kontakt med människor som står dig nära. Så om hon blockar någon så är det ju bara för att göra dig till lags. Hon får ju inte ha nån kontakt med din familj, dina vänner och dina följare, men dom reglerna gäller tydligen inte dig, som kan ha kontakt med min syster och systerdotter och andra personer. Jag skulle kalla det för dubbelmoral! Jag kan vittna om att min syster aldrig tänker på dig eller pratar om dig, så vad lider du utav? Är du paranoid eller lyssnar du bara för mycket på andra människors skitsnack? Har inte Anna förklarat för dig att personer bara vill göra det värre mellan dig och henne?? De här människorna verkar ju mindfucka dig totalt. Trodde du var en stark, självständig person, men du lyssnar ju bara på andra, åtminstone är det vad du skriver här, gång efter gång. Anna har aldrig nämnt dig vid namn på sin instagram. Finns inte ett inlägg med ditt namn på Annas instagram. Vad får du din information ifrån? Ändå hänger du ut henne med namn! Vem är du? Och vad har du för behov? Att hänga ut Anna på detta sätt är inte OKEJ! Det är rent förtal! Take a chill pill and relax. Min syster har 3 barn och en man, som hon tar hand om varenda dag! Tar du hand om din son? Lägg mer fokus på det! Action talks louder than words!!!!!!!! @iamdeniselopez och du som yttrade dig om att man skulle vara vänlig mot kvinnor idag på kvinnodagen. Det gällde visst alla förutom min syster, dubbelmoral ännu en gång!! Med vänliga hälsningar Sussi Book!

Ojojojoj! Här hängs det ut folk till höger och vänster, minsann.

Ang. det fetade så vet vi alla hur det ligger till med det. Denise och hennes "svek" är det enda som upptar fru Flodhästs hjärna.

Tack för att du la ut detta! Mycket underhållande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in