2023-04-28, 15:03
Medlem
Jag har skaffat lite heroin. Tillsamman köpte jag en våg för att kunna mäta upp med exakthet på 0.005 g.
Nu visar det sig att vågen är totalt värdelös och inte går att lita på och jag vet inte hur jag ska dosera heroinet för att snorta det. Hur ska jag veta vilken dos jag kan ta? Att höfta upp en lina känns inte så väldigt säkert...Är ny.
Citera
2023-05-01, 15:26
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forumuser
Jag har skaffat lite heroin. Tillsamman köpte jag en våg för att kunna mäta upp med exakthet på 0.005 g.
Nu visar det sig att vågen är totalt värdelös och inte går att lita på och jag vet inte hur jag ska dosera heroinet för att snorta det. Hur ska jag veta vilken dos jag kan ta? Att höfta upp en lina känns inte så väldigt säkert...Är ny.
Det ska till rätt extrema omständigheter om du som ny på horset fått tag i grejer i Sverige som är såpass starkt att det blir farligt att höfta en lina. har du bara en hyfsad våg så är det lugnt.

Är du osäker så strunta i helt i det så kommer du gå längre i livet. Är du fast bestämt så tar du en väldigt liten mängd o börjar med bara för o se om det gör något för dig. Annars, utifrån hur mycket du köpte kan du dela upp det i små högar för att få ett hum om hur mycket du tar.
Tex om du köpte 1g så kan du ju dela upp i 10 lika stora delar så vet du ju att du har ungefär 100mg i varje. Enkelt sätt. Har du anledning att tro att dina grejer är väldigt potenta så var bara väldigt försiktig.

Men det är som sagt väldigt ovanligt att du i Sverige får tag på grejer som är så starka att du tillomed som väldigt försiktig svävar i fara.
Citera
2023-05-02, 13:58
Medlem
ElakeAlexs avatar
IV heroin morfin

Hej.

Har sökt efter enkelt men utförligt svar utan framgång. Nu undrar jag om någon här kan hjälpa mig att förklara hur man lyckas med IV heroin första gången själv, vad som behövs för verktyg, bra saker att tänka på osv. Eller om nån kan länka bra tråd i ämnet. Orkar inte läsa genom 1000 inlägg.

Vidare undrar jag om morfintabletter, går de att lösa upp och skjuta i sig?

Skippa tramset att jag ej borde börja med skiten osv. Ni vet ej bakgrunden el varför jag frågar om detta.

Tackar på förhand!
Citera
2023-05-02, 15:24
Medlem
link71s avatar
Varför vill du skjuta herion ?
Har foliet gett upp nu ?
Mest nyfikenhet.
Mvh
Citera
2023-05-02, 15:40
Medlem
ElakeAlexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av link71
Varför vill du skjuta herion ?
Har foliet gett upp nu ?
Mest nyfikenhet.
Mvh

Det finns en rimlig anledning. Kan tänka mig att berätta mer om det om jag bara får veta hur man gör först.
Vet ju på ett ungefär men vill inte att det ska gå fel
Citera
2023-05-02, 17:52
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakeAlex
Det finns en rimlig anledning. Kan tänka mig att berätta mer om det om jag bara får veta hur man gör först.
Vet ju på ett ungefär men vill inte att det ska gå fel
Så pass , så mycket bryr jag inte mig .
Men har ingen aning , rökte bara herion.
Lycka till med pangandet!
Citera
2023-05-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Det ska till rätt extrema omständigheter om du som ny på horset fått tag i grejer i Sverige som är såpass starkt att det blir farligt att höfta en lina. har du bara en hyfsad våg så är det lugnt.

Är du osäker så strunta i helt i det så kommer du gå längre i livet. Är du fast bestämt så tar du en väldigt liten mängd o börjar med bara för o se om det gör något för dig. Annars, utifrån hur mycket du köpte kan du dela upp det i små högar för att få ett hum om hur mycket du tar.
Tex om du köpte 1g så kan du ju dela upp i 10 lika stora delar så vet du ju att du har ungefär 100mg i varje. Enkelt sätt. Har du anledning att tro att dina grejer är väldigt potenta så var bara väldigt försiktig.

Men det är som sagt väldigt ovanligt att du i Sverige får tag på grejer som är så starka att du tillomed som väldigt försiktig svävar i fara.

Tack så väldigt mycket för svaret, upskattas!

EDIT: så du menar att jag *troligtvis* skulle kunna ta en dos på ca 100 mg, utan risk för överdosering? Inte som rekommendation men enligt din erfarenhet...
Senast redigerad av forumuser 2023-05-02 kl. 19:52.
Citera
2023-05-03, 18:02
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Tack så väldigt mycket för svaret, upskattas!

EDIT: så du menar att jag *troligtvis* skulle kunna ta en dos på ca 100 mg, utan risk för överdosering? Inte som rekommendation men enligt din erfarenhet...
Om du har svenskt standard heroin så absolut! Men du kan ju ändå prova med hälften dvs 50 först för o va säker, och för o se så du inte reagerar allergiskt osv.

Har du köpt det på gatan eller på darknet?
Citera
2023-05-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Om du har svenskt standard heroin så absolut! Men du kan ju ändå prova med hälften dvs 50 först för o va säker, och för o se så du inte reagerar allergiskt osv.

Har du köpt det på gatan eller på darknet?

Darknet.
Citera
2023-05-03, 21:47
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Darknet.
Okej. Om det är det gula #4 så ta det försiktigt för det ska vara riktigt starkt faktiskt. Men i övrigt så kan du börja med 50mg o känna dig för!
Citera
2023-05-04, 09:59
Medlem
Porrconny74s avatar
Fyfan, har precis kickat ett heroinberoende som pågått i 1 år ca. At’n var bland det våldsammaste och fruktansvärda jag varit med om.

Fick lov att lägga in mig efter 2 dygn hemma för att urfasas med bupernorfin under 3 dygn, stod på 2mg när jag skrevs ut och tog två återfall och sedan dess varit ren.
Citera
2023-05-05, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElakeAlex
Hej.

Har sökt efter enkelt men utförligt svar utan framgång. Nu undrar jag om någon här kan hjälpa mig att förklara hur man lyckas med IV heroin första gången själv, vad som behövs för verktyg, bra saker att tänka på osv. Eller om nån kan länka bra tråd i ämnet. Orkar inte läsa genom 1000 inlägg.

Vidare undrar jag om morfintabletter, går de att lösa upp och skjuta i sig?

Skippa tramset att jag ej borde börja med skiten osv. Ni vet ej bakgrunden el varför jag frågar om detta.

Tackar på förhand!

Kanyl, pump, stasband, varor, vatten, (askorbinsyra om du har brunt H), sked, tändare.

Lägg ditt H blandat med vatten och syra i ex en sked. Elda under och rör runt med nålen tills allt har löst sig. Dra upp i pumpen.

Stasa upp armen. För in nålen i venen (riktad uppåt). Få svar (automatiskt svar när blod kommer in i pumpen.) Skjut i dig. Ta bort stasbandet.

Ganska ytligt beskrivet men du hajar nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in