Citat:
Ursprungligen postat av
forumuser
Jag har skaffat lite heroin. Tillsamman köpte jag en våg för att kunna mäta upp med exakthet på 0.005 g.
Nu visar det sig att vågen är totalt värdelös och inte går att lita på och jag vet inte hur jag ska dosera heroinet för att snorta det. Hur ska jag veta vilken dos jag kan ta? Att höfta upp en lina känns inte så väldigt säkert...Är ny.
Det ska till rätt extrema omständigheter om du som ny på horset fått tag i grejer i Sverige som är såpass starkt att det blir farligt att höfta en lina.

har du bara en hyfsad våg så är det lugnt.
Är du osäker så strunta i helt i det så kommer du gå längre i livet. Är du fast bestämt så tar du en väldigt liten mängd o börjar med bara för o se om det gör något för dig. Annars, utifrån hur mycket du köpte kan du dela upp det i små högar för att få ett hum om hur mycket du tar.
Tex om du köpte 1g så kan du ju dela upp i 10 lika stora delar så vet du ju att du har ungefär 100mg i varje. Enkelt sätt. Har du anledning att tro att dina grejer är väldigt potenta så var bara väldigt försiktig.
Men det är som sagt väldigt ovanligt att du i Sverige får tag på grejer som är så starka att du tillomed som väldigt försiktig svävar i fara.