2019-05-02, 07:49
Medlem
Hur är Heroin-AT jämfört med abstinens från Oxy? Kört ett par dagar nu i doser mellan 0,05 g - 0,1 g, nasalt. Är beroende av Oxy så har tolerans och det är ju så jävla dyrt. Heroin funkar bättre men tycker inte ruset skiljer sig jättemycket. IV är ju en helt annan liga.
Citera
2019-05-05, 20:09
Medlem
Jaggermeisters avatar
Får man effekt av tramadol om man gått på heroin dagligen sen 4 år tbx?
Citera
2019-05-06, 07:33
Medlem
Crazefangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
3mg alprazolam (3st ksalol) och en boll (200mg) heroin, det är väl den perfekta kombon?

Igår så vakna jag ~4h i skräddarställning på sängen efter jag tog mig en firre, haha. Tråkigt när man däckar sådär, sover bort hela ruset ju..

Obs!!! Jag är ingådd på heroin! Dagligen i snart 5 år!! Detta rekommenderas inte till någon novis alls!! Du lär med mest sannolikhet dö..

Något liknande hände mig med, just kommit från ett behandlingshem hade 0 tolerans på både blå och H. Tror jag tog 2-3 ksalol och 0.1-0.2 H tog mig 15 sekunder sen blev allt svart bara. Hade varit okontaktbar på 2 timmar sa polaren med låg andning. Man är glad att man vakna upp, inte rört det mer sedan dess

Din andra fråga: Jo klart tramadol funkar men risken för EP är nog relativt hög för att komma upp på den nivån du är van vid. Sen skulle jag helst väntat 2-3 dagar emellan kanske köpt mig ett par lyrica
Citera
2019-05-06, 08:34
Bannlyst
Citat:
Får man effekt av tramadol om man gått på heroin dagligen sen 4 år tbx?
Ja, men det behövs nog mycket höga doser.
Citera
2019-05-06, 08:35
Bannlyst
Citat:
3mg alprazolam (3st ksalol) och en boll (200mg) heroin, det är väl den perfekta kombon?

Igår så vakna jag ~4h i skräddarställning på sängen efter jag tog mig en firre, haha. Tråkigt när man däckar sådär, sover bort hela ruset ju..

Obs!!! Jag är ingådd på heroin! Dagligen i snart 5 år!! Detta rekommenderas inte till någon novis alls!! Du lär med mest sannolikhet dö..
Nej den perfekta kombon är 15 mg Metadon (oralt, låg tolerans), 15 mg Midazolam (oralt) och lite ladd ()
Citera
2019-05-09, 19:07
Medlem
Nån som har lite tips på att röka jonk? har gjort typ en rektangel av folie som jag försöker få det att rinna fram o tillbaka på, går ju sådär haha.
Citera
2019-05-09, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
Nån som har lite tips på att röka jonk? har gjort typ en rektangel av folie som jag försöker få det att rinna fram o tillbaka på, går ju sådär haha.
Sugrör.
Citera
2019-05-09, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Nej den perfekta kombon är 15 mg Metadon (oralt, låg tolerans), 15 mg Midazolam (oralt) och lite ladd ()
Lägg till 2 mg Lorazepam också.

Himmelen på jorden.
Citera
2019-05-13, 23:54
Medlem
vargstars avatar
Tar H 1-2ggr i veckan och 200-400mg per gång, typ 30mg i varje fix, så det blir ju några dagar, kanske 1-2. Efter det är slut får jag frossa i 48 timmar eller mer, beroende på hur länge jag använt.. och en djävulsk AT.

Gick på H stadigt för 2-3år sedan men kan inte minnas att jag blev dålig efter en 0.2g som är några doser för mig..

Kanske tar jag för ofta?
Citera
2019-05-14, 00:06
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Tar H 1-2ggr i veckan och 200-400mg per gång, typ 30mg i varje fix, så det blir ju några dagar, kanske 1-2. Efter det är slut får jag frossa i 48 timmar eller mer, beroende på hur länge jag använt.. och en djävulsk AT.

Gick på H stadigt för 2-3år sedan men kan inte minnas att jag blev dålig efter en 0.2g som är några doser för mig..

Kanske tar jag för ofta?

Testa o ta 1 gång om veckan och lägre doser :^)
Citera
2019-05-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Sugrör.

Ja alltså jag har rullat ihop en typ kon av papper så hålet blir större & risken att missa rök blir mindre, men missar fortfarande mycket. Antar att droppen inte ska flyta allt för fort för att det ska hinna bildas mer rök?
Har letat lite här på FB efter någon utförlig guide på hur man ska röka det men har inte hittat något.
Citera
2019-05-16, 21:19
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0keyMcP0t
Ja alltså jag har rullat ihop en typ kon av papper så hålet blir större & risken att missa rök blir mindre, men missar fortfarande mycket. Antar att droppen inte ska flyta allt för fort för att det ska hinna bildas mer rök?
Har letat lite här på FB efter någon utförlig guide på hur man ska röka det men har inte hittat något.

Helt klart enklast att bli upplärd av någon som jagat ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in