2021-02-12, 09:22
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Använd örontops eller cigarettfilter, finns så många alternativ. Bomulspad är det absolut inget fel på heller.
Kanon, tack! Blir nog ett försök till veckan då.
Citera
2021-02-12, 15:21
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Tack för omtanken! Jag avvaktade och tog en nykter, nåja, dag idag.
Tänkte dock prova ta min jungfrusil nästa vecka, har alla verktyg bortsett från adekvat filter.

Någon som vet hur proceduren ser ut när man skjuter Oxy? Tänkte att håller mig borta från benson den dagen, tar en ~15-20mg av Oxy80an och skalar bort det yttre skiktet. Lägger det på min sked tsm med det medicinska vattnet, eldar för att lösa upp skiten. Rör om med kanylen och drar slutligen upp vätskan i pumpen, men som sagt så har jag inget bra filter - duger inte en vanlig bomulspad? Läste att det inte var så bra.

Vill inte få en blodpropp eller liknande Är första gången så jag är fan nervös.
OBS: upptäckte precis att jag skrivit i heroin-tråden, men det kanske inte gör något. Antar att folk vet en hel del om detta med.

EDIT: Äsch, verkar så meckigt att skjuta just oxy. Får avvakta tills jag fått tag på något bra H istället.
Enligt egen erfarenhet så är det bättre att använda en äggkopp eller shotglas om du ska lösa piller. Just för att ofta behöver man tillägga mer vatten, och en sked är ganska liten. Är lite OT här men kan gå igenom det lite kort. Börja så som du skrev, men se till att pulvret är riktigt fint/småkornigt. Sen häll på vatten, hellre lite för mycket än för lite. Ta lösningen in i micron och micra den några sekunder och rör om och kolla hur det ser ut. Ser det klart ut och innehåller inga större partiklar så är det redo att skjutas. Ibland kan man behöva göra micro processen ett par gånger. Bomuls eller ciggfilter duger bra. Är rörigt att lösa upp piller om man jämför med H men det går. Viktigaste tycker jag är att man har tillräckligt med vatten och filtrerar bra. Ibland får man filtrera 2-3 gånger.
Citera
2021-02-13, 10:56
Medlem
Bullsquids avatar
Hur ofta kan man ta heroin utan att bli beroende?
Förra året tog jag det vid 4 olika tillfällen

Janurai, Februari, Mars och Juli.
Detta året tog jag senaste runt 2-4 feb (denna månad)

Kan man undvika beroende ifall man tar det max 1 gång i månaden eller gång i veckan? När jag har så brukar jag ta 3 dagar i rad bara sen sluta.
Ej fått abs på det än iaf.

OBS! snortar enbart.
Röker inte eller tar IV. testat röka en gång men fick ingen effekt dessutom va det sånt jävla krångel med det. IV skulle inte komma på frågan någonsin. Aldrig rört en nål i hela mitt liv.
Senast redigerad av Bullsquid 2021-02-13 kl. 10:59.
Citera
2021-02-13, 13:42
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Kan man undvika beroende ifall man tar det max 1 gång i månaden eller gång i veckan? När jag har så brukar jag ta 3 dagar i rad bara sen sluta.

OBS! snortar enbart.
Röker inte eller tar IV. testat röka en gång men fick ingen effekt dessutom va det sånt jävla krångel med det. IV skulle inte komma på frågan någonsin. Aldrig rört en nål i hela mitt liv.

En gång i veckan är absolut hållbart, överstig det och då är risken för beroende alltmer överhängande. Men en gång i veckan, jadå
Citera
2021-02-13, 16:11
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

OBS! snortar enbart.
Psykiskt beroende kan du bli även om det är 1 gång i månaden/veckan. Du vet säkert vad det innebär så ska inte förklara det. Men fysiskt beroende blir man inte av 1 gång i veckan. Man leker verkligen med elden dock, lyckas du hålla det till t.ex. 1 gång i veckan en lång period så beundrar jag dig verkligen. Ofta går det från 1 gång i månaden till 1 gång i veckan, sen två gånger i veckan och sen sitter man där och kör dagligen och undrar hur fan det kunde ske. Hoppas dock du kan hålla det så som du säger.
Citera
2021-02-16, 19:10
Medlem
Litteraturs avatar
Istället för askorbinsyra, kan man använda något annat syrligt som kan finnas i hemmet.
Tänker t.ex lite juice från apelsin eller ättika, eller vinäger?

Den produkt jag sitter på nu, tycker jag smakar lite ättika när jag snortat den. Kan det vara så att den redan innehåller ättika och således är redo att pangas? Är det vanligt förekommande?
Citera
2021-02-16, 21:03
Medlem
Litteraturs avatar
Hittade ättika hemma. Det räcker med bara några droppar av det va?
Och en fråga, angående själva dosmängd. Finns det något bra knep där? Jag tänker t.ex att man kör efter formeln snortdos/2 = lagom dos att skjuta (?).

Tänkte premiära och vill gärna att allt ska bli så rätt som möjligt.
Tack för svar

Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
.
Ping - har du lust att svara?
Senast redigerad av Litteratur 2021-02-16 kl. 21:06.
Citera
2021-02-16, 21:10
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Istället för askorbinsyra, kan man använda något annat syrligt som kan finnas i hemmet.
Tänker t.ex lite juice från apelsin eller ättika, eller vinäger?

Den produkt jag sitter på nu, tycker jag smakar lite ättika när jag snortat den. Kan det vara så att den redan innehåller ättika och således är redo att pangas? Är det vanligt förekommande?
En del säger att citronsyra funkar, har själv aldrig testat det. När brunt heroin(vilket jag antar är det du har) tillverkas så används ättika i processen. Är genom ättika lukten och smaken jag identifierar heroin lättast
Citera
2021-02-16, 21:14
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
En del säger att citronsyra funkar, har själv aldrig testat det. När brunt heroin(vilket jag antar är det du har) tillverkas så används ättika i processen. Är genom ättika lukten och smaken jag identifierar heroin lättast
Aha, det förklarar saken. Tack för svaret! Hur är det med doseringen då? Jag tänker att om jag måttar upp den mängd jag vanligen tar när jag snortar och sedan tar hälften av det - borde inte det kunna vara en lagom dos, med tanke på den ökade biotillgängligheten?
Citera
2021-02-16, 21:15
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Hittade ättika hemma. Det räcker med bara några droppar av det va?
Och en fråga, angående själva dosmängd. Finns det något bra knep där? Jag tänker t.ex att man kör efter formeln snortdos/2 = lagom dos att skjuta (?).

Tänkte premiära och vill gärna att allt ska bli så rätt som möjligt.
Tack för svar

Ping - har du lust att svara?
Har helt ärligt ingen aning om det med att lösa upp med ättika, finns säkert info på internationella forum Ah tycker din dos formel låter som ett säkert kort. En annan viktig sak är att när du väll skjuter i dig, så gör det långsamt. Skjut i dig hälften av mängden och vänta några sekunder och känn efter så det inte är för mycket, känns allt underbart och du känner att du kan hantera resten så pumpa i det också!
Citera
2021-02-16, 21:17
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Har helt ärligt ingen aning om det med att lösa upp med ättika, finns säkert info på internationella forum Ah tycker din dos formel låter som ett säkert kort. En annan viktig sak är att när du väll skjuter i dig, så gör det långsamt. Skjut i dig hälften av mängden och vänta några sekunder och känn efter så det inte är för mycket, känns allt underbart och du känner att du kan hantera resten så pumpa i det också!
Tack kompis! Jag uppdaterar hur det gick sen
Citera
2021-02-16, 21:18
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Tack kompis! Jag uppdaterar hur det gick sen
No worries! Kör lugnt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera