Jag undrar varför så många fått för sig att man måste ha citronsyra/askorbinsyra för att ta heroin rektalt, bara för att man kanske behöver det IV så klart.
Jag har genom lite läsning och min egna geniala IQ kommit på det enklaste mest funktionella sättet att ta heroin rektalt, var försiktig bara. Även om detta inte är IV är det mycket större chans att överdosera än om du snortar eller röker när du gör det rätt.
Som snortare av H bestämde jag mig för runt en vecka sedan att testa ta det rektalt för att se om det ger en bättre rush och om det blir mer ekonomiskt som jag förstått att det ska bli helt klart.
Jag tog en Pipett till cbd-oljan jag hade och sög upp brunt heroin blandat med citronvatten, visst jag tog citronvatten men det var bara för att jag råkade ha det i kylen.
Det funkade sådär med pipetten, fick inte in allt tillräckligt bra även om jag kände av det klart och tydligt, vilket fick mig att ta reda på en bra guide om rektal administrering av H/opiater:
https://www.reddit.com/user/WeirdOneTwoThree/comments/98o55b/guide_to_per_rectal_administration_of_opiates/
Enligt den tas det upp bäst i själva analkanalen alltså inte hela vägen inne i rektumet, även om allt kommer till god nytta hela vägen in också.
Jag förstod att vad jag behövde var en 1ml dosspruta som ser ut såhär:
https://media.apotea.se/product-images/XL/dosspruta-1-ml-1.jpg
Jag drog på apoteket, sa att min vän hade en katt som vägrade äta sin medicin och att jag undrade om de hade någon pipett eller dosspruta för att ge medicin till katten i baken. De hade inte pipetter löst som tur var utan just dossprutor som jag bad att få se och blev då visad en sådan 1ml på bilden och en 5x bredare så jag sa den där mindre blir nog lite snällare för katten och skrattade. Fick den gratis!
Dessa dossprutor är lite tröga och jag råkade skjuta iväg en laddning en gång i luften av att ta i när den fastnade. Om de fastnar/blir tröga ta bara och sakta dra dem fram och tillbaka lite tills de löser/mjukar upp sig igen. Drog tillbaka och köpte 3 styckna utan frågetecken sålänge man uppträder rätt och säger rätt ord.
Laddningen är just bara krossat brunt H, vatten och olivolja så att när jag blandar om det i shotglaset med sprutan innan jag tar upp det i sprutan så kommer det olja på sprutan och blir lättare att föra in.
Knepet är sen slutligen att slappna av och sakta föra in sprutan som är liten och oljig så inga problem. När du är inne tryck ut hela innehållet och få en rush som du aldrig kommer få av att snorta det, med mindre H dessutom. Knip igen en liten stund för säkerhets skull och dra ut sprutan medans du kniper igen, förvånansvärt läcker inget ut om man gör som jag skrivit. Lycka till!