2020-07-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Vid övervakning av post gäller samma regler för telefonövervakning dvs att narkotikaroteln ska visa för åklagare att du bedriver försäljning och troligen sitter på ett stash av (rätta mig om jag har fel) normalgraden. Då kan åklagaren godkänna övervakning 2mån åt gången. Får inte snuten något genombrott eller gör några framsteg får dom lägga ner och gå vidare.
Passar inte den beskrivningen in på dig kan du vara lugn tills den där lagen kommer igång som gör att brevbärare har rätt att larma om misstänkta försändelser, då misstänker jag allt med FS och postkranar kommer åka på en jävla smäll.

Normalgraden när det gäller horse ligger på typ 0.2g eller nåt sånt sjukt. Läs fupen på de här synnerligen grova narkotikabrottet i Norrköping nyligen så ser du vad postnord sysslar med
Citera
2020-08-01, 04:59
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Sen drar du i dig fentanyl och slocknar. Onödigt att leka med sånt

Lade ner saken, känns bara onödigt som du säger.
Citera
2020-08-04, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Dumheter o dumheter när jag var aktiv på horset åkte 0.4g rakt in i venen varje morgon, men för en person utan tolerans vore de katastrofalt

Ingen bristande ”respekt” gällande din tolerans; jag tar 0.1+ FS-standard men däckar av 0.04 kvalitetsjonk. Tror min poäng var att det är bäst att ta det försiktigt om man inte vet vad man har att göra med! (Vilket du verkar hålla med om. Själv har jag oftast ångrat varje gång jag gett dosförslag över theworldwideweb... ;( )

Oj så sugen jag blev på att bryta några löften nu... Prisad vare JJ!
Citera
2020-08-04, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Är du tveksam på span behöver du ju absolut inte oroa dig för övervakning av något slag.
Intresset för att hålla span kan ju dock komma och gå t.ex om du syns mycket hos eller tillsammans med någon dom har intesse av.
Träffade en som muckat idag han var i "stora ligan" men han ska te nån myndighet o sen söka bidrag så han e ute kan man säga
Citera
2020-08-17, 12:55
Medlem
Coronan visar sig inte längre i götet iallafall, var längesen de fanns så bra grejer i omlopp
Citera
2020-08-17, 23:29
Medlem
Crazefangs avatar
Såg att de va en här inne som inte trodde att de gick med en 0.4, Kan säga att de här var innan FS tid och det var brunt jonk så förstår inte det konstiga i det? har du hållit på själv i 1 år med bara kvalité från FS så förstår jag att du tänker så ? Jag har 10 år som opiatmissbrukare så vet vad jag pratar om.

Nu förtiden köper jag mitt H på FS och då om jag kommit ut från en behandling nyligen så skulle jag aldrig slå i mig något därifrån som är mer än 0.05. Jag har dragit OD på 0.15 när jag nyligen hade kommit ut, men då hade jag tagit ett par blå innan (3st) som jag hade glömt bort.

Så kan säga att det diffar mycket på tiden NU till mot vad den VAR.
Citera
2020-09-26, 16:06
Medlem
Badassmfokas avatar
Jag undrar varför så många fått för sig att man måste ha citronsyra/askorbinsyra för att ta heroin rektalt, bara för att man kanske behöver det IV så klart.

Jag har genom lite läsning och min egna geni IQ kommit på det enklaste mest funktionella sättet att ta heroin rektalt, och du behöver definitivt ingen citron eller askorbinsyra. Varför säger folk det?
Citera
2020-09-26, 16:10
Medlem
Badassmfokas avatar
De rätta rektala svaren

Jag undrar varför så många fått för sig att man måste ha citronsyra/askorbinsyra för att ta heroin rektalt, bara för att man kanske behöver det IV så klart.

Jag har genom lite läsning och min egna geniala IQ kommit på det enklaste mest funktionella sättet att ta heroin rektalt, var försiktig bara. Även om detta inte är IV är det mycket större chans att överdosera än om du snortar eller röker när du gör det rätt.

Som snortare av H bestämde jag mig för runt en vecka sedan att testa ta det rektalt för att se om det ger en bättre rush och om det blir mer ekonomiskt som jag förstått att det ska bli helt klart.
Jag tog en Pipett till cbd-oljan jag hade och sög upp brunt heroin blandat med citronvatten, visst jag tog citronvatten men det var bara för att jag råkade ha det i kylen.
Det funkade sådär med pipetten, fick inte in allt tillräckligt bra även om jag kände av det klart och tydligt, vilket fick mig att ta reda på en bra guide om rektal administrering av H/opiater: https://www.reddit.com/user/WeirdOneTwoThree/comments/98o55b/guide_to_per_rectal_administration_of_opiates/
Enligt den tas det upp bäst i själva analkanalen alltså inte hela vägen inne i rektumet, även om allt kommer till god nytta hela vägen in också.
Jag förstod att vad jag behövde var en 1ml dosspruta som ser ut såhär: https://media.apotea.se/product-images/XL/dosspruta-1-ml-1.jpg

Jag drog på apoteket, sa att min vän hade en katt som vägrade äta sin medicin och att jag undrade om de hade någon pipett eller dosspruta för att ge medicin till katten i baken. De hade inte pipetter löst som tur var utan just dossprutor som jag bad att få se och blev då visad en sådan 1ml på bilden och en 5x bredare så jag sa den där mindre blir nog lite snällare för katten och skrattade. Fick den gratis!
Dessa dossprutor är lite tröga och jag råkade skjuta iväg en laddning en gång i luften av att ta i när den fastnade. Om de fastnar/blir tröga ta bara och sakta dra dem fram och tillbaka lite tills de löser/mjukar upp sig igen. Drog tillbaka och köpte 3 styckna utan frågetecken sålänge man uppträder rätt och säger rätt ord.

Laddningen är just bara krossat brunt H, vatten och olivolja så att när jag blandar om det i shotglaset med sprutan innan jag tar upp det i sprutan så kommer det olja på sprutan och blir lättare att föra in.
Knepet är sen slutligen att slappna av och sakta föra in sprutan som är liten och oljig så inga problem. När du är inne tryck ut hela innehållet och få en rush som du aldrig kommer få av att snorta det, med mindre H dessutom. Knip igen en liten stund för säkerhets skull och dra ut sprutan medans du kniper igen, förvånansvärt läcker inget ut om man gör som jag skrivit. Lycka till!
Citera
2020-10-07, 16:30
Medlem
StigHails avatar
Känner ni folk som dött av brunt på plåt? Dom jag känner som dött av opiater så har det varit i armen eller läkemedel nasalt och oralt. Vad säger ni?
Citera
2020-10-12, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Känner ni folk som dött av brunt på plåt? Dom jag känner som dött av opiater så har det varit i armen eller läkemedel nasalt och oralt. Vad säger ni?

Jo, var med en kille som dock överlevde tack vare ambulans. Han hade dragit i sig en hel del benso också och ett par öl. Men han somnade o ch slutade andas. Vi gjorde hlr tills ambulansen kom. Enda gången jag varit med om överdos utan sprutor inblandat, det var lurigt för han hade nog sovit nån timma innan han slutade andas.
Citera
2020-10-28, 21:44
Medlem
Har gått på heroin i 6 månader cirka och dags att sluta, har laddat upp med massa Subutex nått mer jag ska införskaffa? Senaste tiden har jag tagit 1.5g i varje fix morgon och kväll

Tog min senaste fix idag klockan 15.00 när kan jag trycka i mig Subutexen (lägga dem under tungan) utan att få akut abstinens? Och hur mycket sub ska jag ta ?

Mvh
Citera
2020-10-29, 23:24
Medlem
Gulcitronns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sv3rige
Har gått på heroin i 6 månader cirka och dags att sluta, har laddat upp med massa Subutex nått mer jag ska införskaffa? Senaste tiden har jag tagit 1.5g i varje fix morgon och kväll

Tog min senaste fix idag klockan 15.00 när kan jag trycka i mig Subutexen (lägga dem under tungan) utan att få akut abstinens? Och hur mycket sub ska jag ta ?

Mvh

Du får gärna berätta hur din resa går.
Håller tummarna 🤞🏼
Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här