2021-01-26, 15:42
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KennethRothman
Ja, jag tror också det. Kanske häller ut det.
Talar du av egen erfarenhet?
Ja det gör jag, jag började med tram och lyckades hålla mig till 1 gång i veckan, ibland så skippade jag en helg. Jag hade kontroll över mitt bruk av droger då, sen så köpte jag oxicontin med samma plan, "en gång i veckan kommer att funka". Om jag kunde göra det med tramadol, varför inte oxicontin? Jag hade fel, använde upp allting inom bara ett par dagar. Sen blev det för dyrt så då blev det heroin.

Jag binge använder heroin tills det är slut och beställer mer, alla mina pengar går åt skiten, hade flera tusen innan heroinet och oxicontinen, nu har jag noll. Har börjat sälja mina elvanse för att tjäna pengar för mitt beroende, ibland så går det inte, då måste jag gå utan. Har ingen naturlig dopamin längre, livet är blekt utan skiten.

Sluta med skiten nu, du har chansen..... annars kommer du ångra dig. Jag var precis likadan med oxicontinet som du är med heroinet. Även om du kan kontrollera dig nu så kommer det tillslut att ske att heroinet vinner, drogerna vinner alltid.
Citera
2021-01-26, 15:44
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Jag har ännu inte provat. Bla för att jag är osäker på startdos på vitt heroin (snorta eller röka).
Jag självmedicinerar med mycket annat, oxy och benzo.
BRA! Använd inte skiten, sälj den om du kan! Annars så häll ut skiten. Du behöver inte det dära giftet i ditt liv!
Citera
2021-01-26, 15:45
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Snortar 30-60mg oxy lite då och då. Men på sistone har jag hållit ner det till 10-20 för jag mår nästan bättre på det. Kan inte sova när jag tar mer än 40mg oxy.

Får se hur det blir med det vita heroinet. Kanske ditchar det men troligtvis inte. Nyfiken som fan på att prova och inbillar mig att jag inte kommer fastna. Jag är så jävla nyfiken på alla droger.

Vad är det för biverkningar på heroin? Bortsett från Andningsdepression och död?
Blir man svettig och jävlig dagen efter. Jag mår oftast helt OK dagen efter oxy men ser febrig och sliten ut. Svettas mycket. Folk i min närhet tror nog att jag har influensan.
Prova inte skiten, om du vet hur oxi känns så vet du hur heroinet känns, jag kan iaf inte skilja känslan. Sorry för att jag svarar på allt du skriver men jag gör det bara för att jag ser mig själv i dig. Jag önskade att någon sade samma sak till mig innan jag provade oxicontinet, vet inte om jag skulle ha lyssnat men det skulle alltid ha funnits en liten chans att jag hade det. Jag lovar dig att du kommer ångra skiten, så gör det inte!
Citera
2021-01-26, 15:48
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jag kan glatt informera dig att du ännu inte är i något beroende, då hade inte tanken att hälla ut någonsin varit ett alternativ
Man vet ju aldrig, skriva saker kan alla göra, om han menar det är en helt annan sak.
Hoppas verkligen att han bara häller ut skiten i toan annars är det starten på slutet för honom.
Citera
2021-01-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
/.../Sorry för att jag svarar på allt du skriver men jag gör det bara för att jag ser mig själv i dig/.../

Jag uppskattar att du skriver. Är du fortfarande fast i heroin eller har du det bakom dig?
Citera
2021-01-26, 21:59
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Jag uppskattar att du skriver. Är du fortfarande fast i heroin eller har du det bakom dig?

Jag är fast i båten iallafall, har väldigt många år som heroinist bakom mig. Skulle du vilja ventilera, så finns jag tillgänglig via PM, ingen fråga eller mening är korkad.
Citera
2021-01-26, 22:12
Medlem
Hur känns det att injicera heroin? Var ärliga!
Vilka doser brukar man ta?

50mg? 100mg?

Hur gör man, jag vill veta
Citera
2021-01-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Man vet ju aldrig, skriva saker kan alla göra, om han menar det är en helt annan sak.
Hoppas verkligen att han bara häller ut skiten i toan annars är det starten på slutet för honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Jag är fast i båten iallafall, har väldigt många år som heroinist bakom mig. Skulle du vilja ventilera, så finns jag tillgänglig via PM, ingen fråga eller mening är korkad.

Jag spolade ner det i toan som ni rådde mig till. Kan bara spekulera i att jag står i tacksamhetsskuld. Vet inte vad som hade hänt.

Satt långt inne. Satt med påsen i 10 minuter i handen. En större bit och en mindre. Tänkte att jag skulle spara den mindre biten (typ 0.1) bara för att testa. Men tillslut åkte allt ner i toan. Tänkte på att slicka upp det lilla pulvret som låg kvar i påsen men slängde även påsen snabbt.

Tusen tack.

Just idag är jag stark. Det är nog så. En annan dag hade jag provat att snorta det.
Citera
2021-01-27, 00:06
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Jag spolade ner det i toan som ni rådde mig till. Kan bara spekulera i att jag står i tacksamhetsskuld. Vet inte vad som hade hänt.

Satt långt inne. Satt med påsen i 10 minuter i handen. En större bit och en mindre. Tänkte att jag skulle spara den mindre biten (typ 0.1) bara för att testa. Men tillslut åkte allt ner i toan. Tänkte på att slicka upp det lilla pulvret som låg kvar i påsen men slängde även påsen snabbt.

Tusen tack.

Just idag är jag stark. Det är nog så. En annan dag hade jag provat att snorta det.

Krävs karaktär för det du gjorde ska du veta, en eloge till dig!
Citera
2021-01-27, 02:08
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Jag har ännu inte provat. Bla för att jag är osäker på startdos på vitt heroin (snorta eller röka).
Jag självmedicinerar med mycket annat, oxy och benzo.

Har du redan självmedicinerat med Oxy så vet du ungefär hur ett Heroin rus är. Skillnaden är att Oxy så vet du ju vad du får och kan därmed ta samma dos varje gång, gatuheroin kan innehålla allt från Fentanyl du direkt kan dö av av ett litet korn och vad för skit som helst. H på gatan i Sverige brukar MAX ~15% rent ungefär om ens det.

Så skippa heroinet snälla. Du har säkert redan testat by now men håll dig till beprövade läkemedel och inte något pulver nån skitit ut som ska in i ditt blodomlopp? Hur billigt det än är osv. är det inte värt ditt liv. Har 1 nära vän och 2 bekanta som dött av skiten unga. Alldeles för unga. 2 av de började med att de fick Morfin på sjukhus och utskrivet efter.
Citera
2021-01-27, 06:10
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:

Tusen tack.

YES!!! STOLT ÖVER DIG! DU GJORDE DET RÄTTA!
Citera
2021-01-27, 12:49
Medlem
Litteraturs avatar
Själv gör jag tvärtom vad Rothman gjort och förstör stämningen kanske lite.

Har nu 0.25g brunt tillgängligt, dock ingen våg eller något. H:et ska vara av halvbra kvalitet - antar att smartast är att successivt ta mikroskopiska mängder tills jag hittat en dos som känns lagom. Har en glödlampa jag kan röka med.

Har provat det mesta men inte H. Hur länge ska jag vänta innan jag kör igen, utan att skapa tolerans?
Ska iväg på affärsresa om en månad, vore skönt att slippa ha "influensa" då, så tänkte att jag konsumerar shittet strategiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in