2021-04-05, 22:42
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Starkt vet jag inte, är ju fortfarande fast, men en avsevärd förbättring åtminstone med tanke på att jag har legat på flera gram om dagen dessförinnan. Jag gör delar upp den på två, morgon & kväll.
Förbättring är nog bättre ord. Okej men var det jag tänkte, och det kan jag köpa att det finns folk som håller sig till en viss mängd uppdelat över dagen. Det jag syftade tidigare på var att det i mina ögon är extremt svårt att hålla sig till endast 1 gång om dagen. För även om man bara tar för att bli frisk, hinner man bli sjuk framåt eftermiddag/kväll om man tar tidigt.
Citera
2021-04-05, 23:53
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Förbättring är nog bättre ord. Okej men var det jag tänkte, och det kan jag köpa att det finns folk som håller sig till en viss mängd uppdelat över dagen. Det jag syftade tidigare på var att det i mina ögon är extremt svårt att hålla sig till endast 1 gång om dagen. För även om man bara tar för att bli frisk, hinner man bli sjuk framåt eftermiddag/kväll om man tar tidigt.

Jo förvisso, det stämmer, oftast som oftast alltså. Dock så klarar jag mig att både få en skjuts samt hålla mig frisk från det att jag tar på morgonen fram till kvällsdosen. Inga nämnvärda känningar när jag förbereder den andra. Har nog till väldigt stor del o göra med att kvalitén på de varor jag har nu, är ljusår bättre än vad jag har hittat hos valfri bollgubbe på senare tid.

Men annars håller jag helt o hållet med dig, nästintill omöjligt att hålla sig till en dos om dagen, iallafall om man går efter de produkter som vårt avlånga land har att erbjuda.
Citera
2021-04-10, 01:55
Medlem
Citat:
Jo förvisso, det stämmer, oftast som oftast alltså. Dock så klarar jag mig att både få en skjuts samt hålla mig frisk från det att jag tar på morgonen fram till kvällsdosen. Inga nämnvärda känningar när jag förbereder den andra. Har nog till väldigt stor del o göra med att kvalitén på de varor jag har nu, är ljusår bättre än vad jag har hittat hos valfri bollgubbe på senare tid.

Men annars håller jag helt o hållet med dig, nästintill omöjligt att hålla sig till en dos om dagen, iallafall om man går efter de produkter som vårt avlånga land har att erbjuda.
Om du har ett fysiskt beroende av H så borde du i princip vara tvungen att ta 3ggr dagligen för att vara frisk över hela dagen (ksk 2ggr om det är fin kvalitet som du säger), men du borde gå över till sub/metadon om det ändå inte är nägot rus du är ute efter.

Förövrigt så är varorna i Sverige som säljs av alla brushor ett jävla skämt man smäller fan i sig tre bollar för att få ett någorlunda rus som man egentligen skulle fått på en halv boll.
Citera
2021-04-10, 11:35
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Om du har ett fysiskt beroende av H så borde du i princip vara tvungen att ta 3ggr dagligen för att vara frisk över hela dagen (ksk 2ggr om det är fin kvalitet som du säger), men du borde gå över till sub/metadon om det ändå inte är nägot rus du är ute efter.

Förövrigt så är varorna i Sverige som säljs av alla brushor ett jävla skämt man smäller fan i sig tre bollar för att få ett någorlunda rus som man egentligen skulle fått på en halv boll.

Njae två gånger räcker gott och väl för att både ge mig skjuts och hålla mig frisk under dygnets gång. Men ja, skulle jag fixa varorna utav djungeltrummorna skulle det inte fungera alls.
Citera
2021-04-12, 08:19
Medlem
Ni som röker, vilket aluminiumfolie skulle ni rekommendera? Det jag kör på nu är toppits, men tänkte ifall det finns något som är bättre.
Citera
2021-04-12, 09:54
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkrockaren
Ni som röker, vilket aluminiumfolie skulle ni rekommendera? Det jag kör på nu är toppits, men tänkte ifall det finns något som är bättre.

Nej inte riktigt. Folie som folie.
Citera
2021-04-13, 12:19
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkrockaren

Citat:
Nej inte riktigt. Folie som folie.
Jag skulle säga att den lite tjockare ungsfolien funkar lite bättre än vanlig aluminiumfolie.
Citera
2021-04-19, 04:55
Medlem
mr.aidss avatar
God kväll Flashback!

Jag har funderat på att testa Heroin under de senaste dagarna och behöver lite tips för att enklast genomföra detta. Har sedan tidigare relativt stor erfarenhet av olika andra opiater t.ex Tramadol (cirka 1g/dag), Oxy (cirka 80-110mg/dag) och Sub (8mg/dag). Jag har dock dragit ner mitt bruk från dagligt till sporadiskt under de senaste månaderna och gått utan någon opiat/oid i cirka 20 dagar nu. Kommer vara brunt heroin som intas, inhandlat via FS.

Nu till frågorna:

Är kluven mellan att snorta eller röka jonket, vilket tror ni blir bäst?
Har en viss rädsla för att jag ska förlora för mycket om jag jagar draken istället för att snorta då jag inte har någon erfarenhet av att hantera brännandet på foliet och ingen som kan hjälpa mig med processen. IV går bort helt då jag varken har sprutor, kunskap eller vilja att sätta nålen i armen.

Vilken mängd bör jag satsa på i första dosen?
Har ju som sagt tidigare erfarenhet av opiater och även om toleransen gått ner p.g.a mitt uppehåll så vet jag om att den aldrig touchar noll på samma sätt som om man är oskuld på opi. Mitt mål är att i alla fall få nodda ett litet tag då jag inte gör det alls längre när jag tar Tramadol eller Oxy.

Vid nasalt intag - 15-30mg eller 20-50mg?
Vid rökning - 20-30mg?

Något mer jag bör tänka på?
Uppmaningar att avstå osv undanbedes, att jag inte skall blanda med andra preparat utom möjligtvis lite hasch känner jag till.

Tack!
Citera
2021-04-19, 08:48
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
God kväll Flashback!

Jag har funderat på att testa Heroin under de senaste dagarna och behöver lite tips för att enklast genomföra detta.

Vid nasalt intag - 15-30mg eller 20-50mg?
Vid rökning - 20-30mg?

Något mer jag bör tänka på?
Uppmaningar att avstå osv undanbedes, att jag inte skall blanda med andra preparat utom möjligtvis lite hasch känner jag till.

För det första så ska du inte blanda in någonting med varorna, i synnerlighet inte hasch. Inte för att det inte går, utan för det sabbar opikänslan. Sen så har inte mängd någon större roll när det kommer till rökning, då du ändå bestämmer hur mycket du drar in. Men är du novis på att röka kan det vara bra om du börjar med en ytterst liten mängd för att få koll på hur du ska börja jakten.

Det är egentligen ingen konst att röka varor, det krävs max ett par försök för att få humm om hur varorna glider och var du ska hålla tändaren osv. Jag skulle ta en näsa om 30mg åtminstone, sedan lägga en mängd på plattformen och t några bloss då och då.
Citera
2021-04-19, 19:12
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
För det första så ska du inte blanda in någonting med varorna, i synnerlighet inte hasch. Inte för att det inte går, utan för det sabbar opikänslan. Sen så har inte mängd någon större roll när det kommer till rökning, då du ändå bestämmer hur mycket du drar in. Men är du novis på att röka kan det vara bra om du börjar med en ytterst liten mängd för att få koll på hur du ska börja jakten.

Det är egentligen ingen konst att röka varor, det krävs max ett par försök för att få humm om hur varorna glider och var du ska hålla tändaren osv. Jag skulle ta en näsa om 30mg åtminstone, sedan lägga en mängd på plattformen och t några bloss då och då.

Tack för svar!

Pajar verkligen haschet känslan så mycket? Brukar alltid föredra att röka ett par spliffar några timmar in på opiatruset när jag käkat tram eller oxy, tycker bara det förstärker känslan.

Då blir det en näsa alá 30mg sen ett försök att röka mindre mängd nån stund efter. Du verkar kunna dina grejer Yrkesk.
Citera
2021-04-19, 22:38
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tack för svar!

Pajar verkligen haschet känslan så mycket? Brukar alltid föredra att röka ett par spliffar några timmar in på opiatruset när jag käkat tram eller oxy, tycker bara det förstärker känslan.

Då blir det en näsa alá 30mg sen ett försök att röka mindre mängd nån stund efter. Du verkar kunna dina grejer Yrkesk.

Några timmar in på det fungerar väl, antar jag, om man gillar röka det vill säga. Då har man ju liksom hamnat i "eftermoffet" eller vad man nu ska säga. Men att ta en holk i samband med opiater, eller direkt efter, tycker jag förstör introt och den direkta känslan av opiater. Men det är väldigt mycket en smaksak också.

Se till att inte ha alltför stor plattform, finns ju varor som verkligen skenar iväg på arket och då finns det risk för röken att undgå truten. Sen som sagt, ta en liten mängd och börja smått. Håll tändaren överdrivet långt ned och successivt lyft armen så att du har kontroll över när varorna börjar förångas och således kan ta in det. Sug heller inte alltför hårt efter några bloss, för plattformen tar stryk och skulle du suga alltför hårt i samma veva som du har lågan på, så kan allting ta fyr, inge farligt i sig men bara väldigt irriterande. Ja tyvärr är man något av en virtuos av horsande.
Citera
2021-04-20, 18:07
Medlem
mr.aidss avatar
Citat:
TEXT

När känslan av opiater först slår på kan jag hålla med om att det kan förstöra lite att samtidigt röka en holk, inte alltid nödvändigtvis men ibland. Käkar jag tram föredrar jag att blanda med hasch, är det oxy istället som i min mening slår hårdare är det skönt att bara njuta av värmen i kroppen.

Tack för bra tips om hur rökningen skall gå till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in