Citat:
Ursprungligen postat av
mr.aids
Tack för svar!
Pajar verkligen haschet känslan så mycket? Brukar alltid föredra att röka ett par spliffar några timmar in på opiatruset när jag käkat tram eller oxy, tycker bara det förstärker känslan.
Då blir det en näsa alá 30mg sen ett försök att röka mindre mängd nån stund efter. Du verkar kunna dina grejer Yrkesk.
Några timmar in på det fungerar väl, antar jag, om man gillar röka det vill säga. Då har man ju liksom hamnat i "eftermoffet" eller vad man nu ska säga. Men att ta en holk i samband med opiater, eller direkt efter, tycker jag förstör introt och den direkta känslan av opiater. Men det är väldigt mycket en smaksak också.
Se till att inte ha alltför stor plattform, finns ju varor som verkligen skenar iväg på arket och då finns det risk för röken att undgå truten. Sen som sagt, ta en liten mängd och börja smått. Håll tändaren överdrivet långt ned och successivt lyft armen så att du har kontroll över när varorna börjar förångas och således kan ta in det. Sug heller inte alltför hårt efter några bloss, för plattformen tar stryk och skulle du suga alltför hårt i samma veva som du har lågan på, så kan allting ta fyr, inge farligt i sig men bara väldigt irriterande. Ja tyvärr är man något av en virtuos av horsande.