2021-01-28, 20:16
Medlem
Jag har aldrig testat heroin så detta är min första gång men jag gått på alla slags opiater, morfin innan så jag har hög tolerans men jag undrar hur man tar heroin. Jag har 1 gram heroin men jag vill inte skjuta eller röka det. Kan man sniffa heroin? Så som man sniffar coke?
Citera
2021-01-28, 20:40
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonestAhmed
Du kan ju aldrig ha varit nära heroin om du tror att 70-80mg räcker någonstans, speciellt inte om man röker och absolut inte på en inbiten.

Jag skjuter 0.4g av Sveriges standard bara för att bli frisk, så trolla någon annan stans.
400mg heroin, IV? Vansinnigt. Trist att du hittar dålig produkt men ... tipsa en förstagångs brukare att höfta på 250, dålig ide, inget mer. Å andra sidan när du säger att standard har 10mg/100mg så visst, något rimligare. Bra rekommendation? Helvete heller.
Citera
2021-01-29, 00:38
Medlem
Slumbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bensooo
Jag har aldrig testat heroin så detta är min första gång men jag gått på alla slags opiater, morfin innan så jag har hög tolerans men jag undrar hur man tar heroin. Jag har 1 gram heroin men jag vill inte skjuta eller röka det. Kan man sniffa heroin? Så som man sniffar coke?
Det kan man, men skulle inte rekommendera att börja. Men om du ska det så skulle jag rekommendera att börja med MAX 100mg.
Citera
2021-01-29, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumbarn
Det kan man, men skulle inte rekommendera att börja. Men om du ska det så skulle jag rekommendera att börja med MAX 100mg.

Hur känns det att ta heroin första gången? Kommer jag få massa biverkningar?
Citera
2021-01-29, 06:40
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Hur känns det att ta heroin första gången? Kommer jag få massa biverkningar?
Kan slå om så man blir kass (illamående) direkt, men överlag blir man bara varm o stum inuti.
Citera
2021-01-29, 15:18
Medlem
Litteraturs avatar
Tog en minilina, typ som jag brukar ta när jag tar sub, och jävlar vad det kickade. Noddar nästan. Kan fan inte ha varit mycket jag fick i mig. Aldrig mer att jag slösar pengar på oxy och liknande framöver, detta är ju fan tusen gånger bättre.

Har dock 1,5mg alprazolam och 200mg lyrica i mig nu också.

Hoppas ni har en trevlig fredag mina vänner!
Senast redigerad av Litteratur 2021-01-29 kl. 15:21.
Citera
2021-01-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
Tog en minilina, typ som jag brukar ta när jag tar sub, och jävlar vad det kickade. Noddar nästan. Kan fan inte ha varit mycket jag fick i mig. Aldrig mer att jag slösar pengar på oxy och liknande framöver, detta är ju fan tusen gånger bättre.

Har dock 1,5mg alprazolam och 200mg lyrica i mig nu också.

Hoppas ni har en trevlig fredag mina vänner!

Det ska tydligen vara bättre än allt annat men är du inte rädd för att fastna i skiten? Har själv aldrig provat men det lockar mig väldig mycket. Jag är van vid opiater och det ger det bästa ruset. Aldrig förstått mig på folk som älskar coke, speed och allt det där. Snortade du eller rökte du det?
Citera
2021-01-31, 13:21
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Det ska tydligen vara bättre än allt annat men är du inte rädd för att fastna i skiten? Har själv aldrig provat men det lockar mig väldig mycket. Jag är van vid opiater och det ger det bästa ruset. Aldrig förstått mig på folk som älskar coke, speed och allt det där. Snortade du eller rökte du det?
Klart man har respekt för det, men jag har aldrig varit någon vidare opiatfantast, så jag ser mig inte fortsätta bruka det ytterligare inom någon överskådlig framtid. Nästa gång jag provar det, om jag nu gör det, så ska jag enbart köra heroin och inte ha alprazolam och liknande i systemet samtidigt, för nu kändes det som att jag snålade med linorna eftersom jag ej ville OD:a.
Citera
2021-01-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
400mg heroin, IV? Vansinnigt. Trist att du hittar dålig produkt men ... tipsa en förstagångs brukare att höfta på 250, dålig ide, inget mer. Å andra sidan när du säger att standard har 10mg/100mg så visst, något rimligare. Bra rekommendation? Helvete heller.

För det första snackar vi om att RÖKA 250mg, Sverigestandard så nej det är inte åt helvete. Hur bra grejer du än har lägger du på mindre än 0.15 på plåten kommer du enbart bränna upp det direkt och därmed kasta bort dina grejer.

Skulle givetvis aldrig rekommendera någon att skjuta 0.25 oavsett kvalitet. Min tolerans har jag byggt upp under många år.

Och om du kollar beslagsprotokoll kommer du märka att det är ytterst sällan du ser grejer med över 20% , och då är det i första ledet i Sverige. Dvs det kommer från Holland till Sverige ca 15%, max 20% Och så bankas det av gambianerna på gatan ytterligare, om du inte köper äggen direkt dvs vilket jag brukar göra och trots de är kvaliten skit.
Citera
2021-02-01, 20:58
Medlem
Jag har hört att om man sniffar heroin så är risken stor att få hjärnblödning - stämmer det? Jag har 1 gram heroin men jag vill varken röka eller skjuta det. Aldrig testat heroin innan så detta är min första gång. Kan man äta det? Lägga det under tungan? Hjälp mig - jag behöver tips och råd från folk som kan detta!
Citera
2021-02-01, 23:28
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Jag har hört att om man sniffar heroin så är risken stor att få hjärnblödning - stämmer det? Jag har 1 gram heroin men jag vill varken röka eller skjuta det. Aldrig testat heroin innan så detta är min första gång. Kan man äta det? Lägga det under tungan? Hjälp mig - jag behöver tips och råd från folk som kan detta!

Vart har du hört detta nonsens? Nej du kan inte åka på hjärnblödning om du snortar varor. Harr du någon speciell anledning till varför du inte vill röka det? Valmöjligheterna är ju inte så stora om du varken vill röka eller slussa det. Att äta det eller lägga under tungan är totalt slöseri, vill du ej snorta så har du ju egentligen bara rövpanna kvar som tillvägagångssätt.
Citera
2021-02-02, 01:33
Medlem
OK så det är ingen fara att snorta det då? Har du själv snortat heroin? Jag blir dålig av att röka, klarar inte ens att röka en vanlig cigarett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in