2020-07-05, 10:32
Medlem
telepatis avatar
Jag upplever att det går att hitta väldigt bra varor på gatan nu mer. Jämförbart med det jag testat i bland annat Turkiet.
Citera
2020-07-12, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vastarien
Antingen menar de .04 eller så är det dumheter.

Dumheter o dumheter när jag var aktiv på horset åkte 0.4g rakt in i venen varje morgon, men för en person utan tolerans vore de katastrofalt
Citera
2020-07-13, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Dumheter o dumheter när jag var aktiv på horset åkte 0.4g rakt in i venen varje morgon, men för en person utan tolerans vore de katastrofalt
Du måste ha använt extremt dåligt horse
Citera
2020-07-13, 12:33
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du måste ha använt extremt dåligt horse
"DUNDER AAA +++ SMACK VAR FÖRSIKTIG" på FS gissar jag på.
Citera
2020-07-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
"DUNDER AAA +++ SMACK VAR FÖRSIKTIG" på FS gissar jag på.
Hahaha aa "70+% minst"!!! "Kan lika gärna vara 90!!!" Är förfan bevisat att det inte går att överleva IV doseringar på över 0.2-0.25g som är över ?75%?, Alltså hur tollerant du än är så slutar du andas på dom doseringarna om varorna är bra.
Citera
2020-07-14, 07:09
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Hahaha aa "70+% minst"!!! "Kan lika gärna vara 90!!!" Är förfan bevisat att det inte går att överleva IV doseringar på över 0.2-0.25g som är över ?75%?, Alltså hur tollerant du än är så slutar du andas på dom doseringarna om varorna är bra.
Ja, riktiga jävla kvalitetsvaror räcker det med 0.05, om toleransen är låg, för att hålla mig flytande på morgonkvisten. Dom här FS stamkunderna har aldrig sett heroin som löser sig i skeden/löskoppen såfort man slänger i det. Varken syror eller värme behövs.
Citera
2020-07-14, 16:02
Medlem
Citat:
Ja, riktiga jävla kvalitetsvaror räcker det med 0.05, om toleransen är låg, för att hålla mig flytande på morgonkvisten. Dom här FS stamkunderna har aldrig sett heroin som löser sig i skeden/löskoppen såfort man slänger i det. Varken syror eller värme behövs.
Jåå fyfan när man har fiktigt fint vitt horse som löser sig i ljummet vatten som att det vore tjack är fan gudomligt, mwn nu förtiden så ska du ju fan bo i Mexico för att få tag i obankat sånt skit tyvärr
Citera
2020-07-14, 16:14
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Jåå fyfan när man har fiktigt fint vitt horse som löser sig i ljummet vatten som att det vore tjack är fan gudomligt, mwn nu förtiden så ska du ju fan bo i Mexico för att få tag i obankat sånt skit tyvärr
Äh, går att få tag på bra varor om man klipper så många mellanhänder som möjligt.
Inte nu dock, så jävla hopplöst under corona "krisen".
Citera
2020-07-14, 16:15
Medlem
Citat:
Äh, går att få tag på bra varor om man klipper så många mellanhänder som möjligt.
Jåå, använder dock inte varor längre, nog nöjd för det
Citera
2020-07-15, 23:28
Medlem
Crazefangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus

Haha en 0.4? Snälla skaffa lite kunskap om ämnet innan du uttrycker dig.

Du måste fått tag på det sämsta av det sämsta dessutom bankat 40/60 om du dragit i dig en 0.4

Jag som inbiten tar inte ens en 0.4. Skulle gärna vilja se det med ögonen, BS som sagt.

Horset jag får tagit i så är en 0.25 på gränsen till OD vid visa fall.
Citera
2020-07-15, 23:41
Medlem
Crazefangs avatar
Till alla som sagt som vill testa gör följade:

Är det första gången ni hämtar hem eran kabbe på 0.25 så börja enligt dessa mått då styrkan kan variera kraftigt med tanke på de ni hämtat.

Var aldrig ensam. Ha alltid Naloxon till hands.

Första gången: Req dos - 0.05

Andra gången: Höj lite till om dosen blev för svag eller samma 0.05 om det gjorde er sköna.

Tredje gången: Om ni bestämmer er för att höja till 0.1 så ta absolut inte blå till (tro det eller ej har sätt folk blivit helt kontaktlösa så försök väck personen går det inte, inta naloxon i ena eller båda näsorna.
(tänk på att dem som kommer med papper runt sprayen är (ENGÅNGSDOSER!) dem innehåller bara ett sprut, så var noga att träffa näsan på den personen som fått för mycket (spruta inget i luften som man gör med vanlig nässpray). Personen kommer kvickna till inom 5 - 10 sekunder.

Sist men inte minst vill jag verkligen varna för hur berodde framkallade detta är (!!!) visst en dag går bra.

Tar du två dagar i streck skulle jag säga att möjligheten att fastna i h-missbruk är 50/50

Tre dagar så är du hooked i det. Då det är en sådan drog som man bara älskar alla bekymmer försvinner, det är bättre än benzo, röka, sub, oxy, lyrica tillsammans.

Så take care everyone
Citera
2020-07-20, 21:18
Medlem
Jag snortar mitt heroin, är det slöseri skulle ni säga? Jag kan inte tekniken vid rökning tyvärr....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in