2020-07-24, 10:01
Medlem
Speciellt blattar kan tex enligt mina erfarenhet ta 1 sekunds blick på min skit o sen komma med en för dom sanning om att dom har 100% rent (igår senast) mdma. Utan några som helst belägg för vad dom pratar om.
Drog h första gången någonsin nyss rökte av en kille sen hemma undrar jag om jag kanske wastea lite men ganska bra gick det.
Finns inga tutorials på tex youtube där dom visar hur röker effektivast?
Citera
2020-07-24, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Jag har inte sagt att jag har 70%igt horse, då jag inte använder horse längre, men folk som tar en 0.4a horse och skryter om sin tollerans verkar vara samma personer som tror att heroinet är 100% rent.

Det jag ville ha sagt med min post, som du hade vetat om du hade läst den, var att man inte kan överleva dom doserna dom nämner med sina "60%+"

Nu har jag dock aldrig nämnt något om att jag har 60%igt horse, men visst stämmer det att en 0.4 60%igt IV skulle döda dom flesta, men nu är vi i Sverige då får man helt enkelt utgå från Sveriges standard kvalité när man talar om dosering.

Jag har inte heller skrytit om min tolerans, det är snarare tragiskt om något att man ska behöva ta så mycket för att bli mättad.

Folk i min bekantskapskrets klarar sig på en boll om dagen medans det bara är/var en aptitretare för mig.

När man väl börjar gå på höga doser är det oerhört svårt att nöja sig med mindre sen.
Citera
2020-07-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deux2
Speciellt blattar kan tex enligt mina erfarenhet ta 1 sekunds blick på min skit o sen komma med en för dom sanning om att dom har 100% rent (igår senast) mdma. Utan några som helst belägg för vad dom pratar om.
Drog h första gången någonsin nyss rökte av en kille sen hemma undrar jag om jag kanske wastea lite men ganska bra gick det.
Finns inga tutorials på tex youtube där dom visar hur röker effektivast?

Ha bra lutning på plåten, låt aldrig droppen vara still när du eldar, använd tunn folie, håll röret en halv cm ovanför plåten och en halv cm bakom droppen och sug lagom hårt. Flytta plåten samtidigt som du röker istället för att försöka följa droppen med röret

Det tar ett tag att lära sig tekniken och du kommer wasta till att börja med innan du lärt dig
Citera
2020-07-25, 17:55
Medlem
SpaniStans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagdenGoda
Jag snortar mitt heroin, är det slöseri skulle ni säga? Jag kan inte tekniken vid rökning tyvärr....

Samma här! Brukar få hjälp av polare, så jag behöver bara hålla röret still och suga in röken liksom

Tycker dock att det är najs att dra i snoken.
Känns som ruset varar länge. Kanske inte samma starka kick som vid rökning men jag är heller inte ute efter att bli så väck som möjligt, föredrar att vara kontaktbar och njuta av ruset i vaket tillstånd

Nu till anledningen att jag loggade in här:

Vad menar folk med att man bränner heroinet om man gör fel vid rökning? Förstörs det av för hög värme eller vadå? Ingen tycks kunna förklara varför det är viktigt att göra rätt eller vad som händer om man bränner det..

Igår skulle jag testa själv och då fick jag massa kommentarer om att jag använde fel sida av foliet (den blanka sidan). Fick heller inget svar på varför det var fel, bara att "alla använder den andra sidan"
Jag resonerade med att det följer med bättre på den blanka sidan och fastnar liksom inte som ett snigelspår. Vid matlagning har man ju den blanka sidan upp?
Citera
2020-07-26, 14:12
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaniStan
Förstörs det av för hög värme eller vadå?
Just så.
Citera
2020-07-29, 10:44
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaniStan
Nu till anledningen att jag loggade in här:
Jag har aldrig fattat grejen med att röka även om jag behärskar tekniken skapligt..
Snorta funkar ok. Charmen är ju att det smyger sig på. "Hur mycket drog jag i mig? Shit, hur stukad kommer jag bli?"

Vill man nodda så på med lite syra o in i armen.
Citera
2020-07-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
Ha bra lutning på plåten, låt aldrig droppen vara still när du eldar, använd tunn folie, håll röret en halv cm ovanför plåten och en halv cm bakom droppen och sug lagom hårt. Flytta plåten samtidigt som du röker istället för att försöka följa droppen med röret

Det tar ett tag att lära sig tekniken och du kommer wasta till att börja med innan du lärt dig
Tack ska be han lära mig exakt, nu är det dåliga tider ekonomiskt men får bli en beställning nästa vecka. Beställer med han då jag tror aina har koll på brevlådan min
Citera
2020-07-30, 23:27
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Tack ska be han lära mig exakt, nu är det dåliga tider ekonomiskt men får bli en beställning nästa vecka. Beställer med han då jag tror aina har koll på brevlådan min
Vid övervakning av post gäller samma regler för telefonövervakning dvs att narkotikaroteln ska visa för åklagare att du bedriver försäljning och troligen sitter på ett stash av (rätta mig om jag har fel) normalgraden. Då kan åklagaren godkänna övervakning 2mån åt gången. Får inte snuten något genombrott eller gör några framsteg får dom lägga ner och gå vidare.
Passar inte den beskrivningen in på dig kan du vara lugn tills den där lagen kommer igång som gör att brevbärare har rätt att larma om misstänkta försändelser, då misstänker jag allt med FS och postkranar kommer åka på en jävla smäll.
Citera
2020-07-31, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Vid övervakning av post gäller samma regler för telefonövervakning dvs att narkotikaroteln ska visa för åklagare att du bedriver försäljning och troligen sitter på ett stash av (rätta mig om jag har fel) normalgraden. Då kan åklagaren godkänna övervakning 2mån åt gången. Får inte snuten något genombrott eller gör några framsteg får dom lägga ner och gå vidare.
Passar inte den beskrivningen in på dig kan du vara lugn tills den där lagen kommer igång som gör att brevbärare har rätt att larma om misstänkta försändelser, då misstänker jag allt med FS och postkranar kommer åka på en jävla smäll.
Men hur i hela helvetet plockade dom mig när jag tog ut posten? Misstänker en i staden som nickar typ samma på fb som på fs men inte 100 på de. Sen har jag haft uteblivna försändelser men min vän beställer så ja kan hämta bra skit av han
Citera
2020-07-31, 14:25
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Men hur i hela helvetet plockade dom mig när jag tog ut posten? Misstänker en i staden som nickar typ samma på fb som på fs men inte 100 på de. Sen har jag haft uteblivna försändelser men min vän beställer så ja kan hämta bra skit av han
Dom kan ju ha span på dig ändå även om dom inte fått godkänd övervakning, det är ju så dom får grunder till att få övervakning beviljat.
Om det kliar tillräckligt i ögonen på brevbärare när dom blir tvingade att agera knarklangare (dom har full koll på vilka brev som innehåller knark men har inte rätt att bryta postsekretessen) så kan dom ju alltid göra en anonym anmälan.
Finns säkert kryphål för snuten att använda sig av. Brukar vara så med alla myndigheter, lagarna för att skydda befolkningens rättigheter och integritet låter bra i teorin men behöver myndigheten i fråga bryta en lag finns det alltid kryphål.
Citera
2020-07-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Dom kan ju ha span på dig ändå även om dom inte fått godkänd övervakning, det är ju så dom får grunder till att få övervakning beviljat.
Om det kliar tillräckligt i ögonen på brevbärare när dom blir tvingade att agera knarklangare (dom har full koll på vilka brev som innehåller knark men har inte rätt att bryta postsekretessen) så kan dom ju alltid göra en anonym anmälan.
Finns säkert kryphål för snuten att använda sig av. Brukar vara så med alla myndigheter, lagarna för att skydda befolkningens rättigheter och integritet låter bra i teorin men behöver myndigheten i fråga bryta en lag finns det alltid kryphål.
Konstigt om dom skulle ha span har inte vart aktiv på kanske 5-6 år bara eget bruk
Citera
2020-07-31, 17:06
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Konstigt om dom skulle ha span har inte vart aktiv på kanske 5-6 år bara eget bruk
Är du tveksam på span behöver du ju absolut inte oroa dig för övervakning av något slag.
Intresset för att hålla span kan ju dock komma och gå t.ex om du syns mycket hos eller tillsammans med någon dom har intesse av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in