2023-02-21, 15:27
Medlem
Hej, jag är man på 32år, väger 100kg. Jag gick på sub tills för några månader sen (innan jul). Just nu dricker jag enbart kratom.

Jag har experimenterat lite med heroin. Testat enbart 3ggr nu. Första gången köpte jag ett halvt gram. Började försiktigt på 0.05 (brunt, snorta). Stegrade sakta uppåt ända tills det tog slut. Jag kände tyvärr ingenting alls.

Nästa gång, köpte jag 2 andra sorter. 1g vitt & 1g brunt. Snortade sammanlagt ungefär 0.4 av det vita. Men kände ingenting alls Så då tänkte jag testa att röka det bruna istället. Gjorde i ordning några folie bitar och sedan började jag försiktigt röka ångorna. Jag kände fortfarande ingenting. Hela den kvällen varvade jag snorta med röka. Tills det var helt slut. Alltså totalt 2g. Kände väldigt väldigt lite på slutet. Känner mer av en kopp kratom.

Nu är frågan, vad fan är det som är fel? Så jävla frustrerande. Hade verkligen velat testa och få ett ordentligt heroin rus.

Somsagt dricker enbart kratom. Senaste gången jag åt sub var nästan 3 månader sen. Jag har testat 3 olika sorters heroin.

Ursäkta nybörjarfrågor & särskrivning
Senast redigerad av Katapultor 2023-02-21 kl. 15:59.
Citera
2023-02-23, 04:31
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Snorta heroin

Kort fråga bara. Jo jag har funderat lite på Heroin nu på sistonde. Men det jag undrar är om det går att snorta heroin?

Har typ läst det nånstans att det går att göra det i väldigt små doser. Heroinet man får är ju ungefär som en liten buljongtärning och om man bara plockar av typ 0.1G varje gång så räcker ju sånt där jävligt länge egentligen.
Citera
2023-02-23, 04:38
Medlem
Jag vet inte vad jag snackar om, men det finns väl två typer (minst)? Du snortar väl inte tjärklumparna?

Tänk ett varv extra och var försiktig. Vissa av oss blir torsk på allt.
Citera
2023-02-23, 04:57
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sellowzki
Jag vet inte vad jag snackar om, men det finns väl två typer (minst)? Du snortar väl inte tjärklumparna?

Tänk ett varv extra och var försiktig. Vissa av oss blir torsk på allt.

Har bara läst att det går att snorta det typ. Det är allt jag vet.

Den är lite som pepparkaksdeg tror vad jag minns sen sist och kan smulas sönder.
Citera
2023-02-23, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Har bara läst att det går att snorta det typ. Det är allt jag vet.

Den är lite som pepparkaksdeg tror vad jag minns sen sist och kan smulas sönder.

Det enda jag kan relatera till är kladdigt dos, det går ju sällan bra.

Varför du vill göra det. Det finns väl andra alternativ?

Jag har skippat hela opiumträsket för att det är för bra. Jag förstår nyfikenhet men vet att jag aldrig skulle ta mig ur.
Citera
2023-02-23, 05:20
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Kort fråga bara. Jo jag har funderat lite på Heroin nu på sistonde. Men det jag undrar är om det går att snorta heroin?

Har typ läst det nånstans att det går att göra det i väldigt små doser. Heroinet man får är ju ungefär som en liten buljongtärning och om man bara plockar av typ 0.1G varje gång så räcker ju sånt där jävligt länge egentligen.

Det finns heroin i vit pulverform, kallas bl.a. för china white. Det går att snorta.
Citera
2023-02-23, 05:37
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Det enda jag kan relatera till är kladdigt dos, det går ju sällan bra.

Varför du vill göra det. Det finns väl andra alternativ?

Jag har skippat hela opiumträsket för att det är för bra. Jag förstår nyfikenhet men vet att jag aldrig skulle ta mig ur.

Jag har en ytterst god självkontroll när det kommer till knark. Kan konsten att knarka ansvarsfullt, nån enstaka gång var och varannan månad. Jag är inte en sån som knarkar dag ut o dag in liksom. På så sätt blir ju priset bättre oxå.

Citat:
Ursprungligen postat av BenDavis
Det finns heroin i vit pulverform, kallas bl.a. för china white. Det går att snorta.

Tack. Måste det va just den sorten isf?
Citera
2023-02-23, 05:52
Medlem
Citat:
Jag har en ytterst god självkontroll när det kommer till knark. Kan konsten att knarka ansvarsfullt, nån enstaka gång var och varannan månad. Jag är inte en sån som knarkar dag ut o dag in liksom. På så sätt blir ju priset bättre oxå.

En gång i tiden var jag likadan. Det är ingen katastrof nu heller men det finns några snedtramp jag ångrar och kämpar med. Alla har koll…

Det är inte menat som någon moralpredikan utan jag var nyfiken på varför du ville testa. Det finns ju renare produkter som är lättare att hitta.
Citera
2023-02-23, 08:03
Medlem
mongomanishs avatar
Tråd "Snorta heroin" sammanfogad. /Moderator
Citera
2023-02-23, 17:33
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
En gång i tiden var jag likadan. Det är ingen katastrof nu heller men det finns några snedtramp jag ångrar och kämpar med. Alla har koll…

Det är inte menat som någon moralpredikan utan jag var nyfiken på varför du ville testa. Det finns ju renare produkter som är lättare att hitta.

Tänker väl helt enkelt att ja har den självkontrollen att ja kan göra det en gång nån enstaka gång ibland. Min ekonomi är inte heller helt obegränsad så därav så är ju liksom viljan att inte bränna pengar starkare än viljan till att knarka så att säga. Plus att 1-2G heroin räcker väl rättså länge om man bara tar typ ~0.1-0.2G per kväll?
Citera
2023-02-23, 18:01
Medlem
Citat:
Tänker väl helt enkelt att ja har den självkontrollen att ja kan göra det en gång nån enstaka gång ibland. Min ekonomi är inte heller helt obegränsad så därav så är ju liksom viljan att inte bränna pengar starkare än viljan till att knarka så att säga. Plus att 1-2G heroin räcker väl rättså länge om man bara tar typ ~0.1-0.2G per kväll?

Aha! Jag förstår resonemanget.
Citera
2023-02-23, 18:15
Medlem
Citat:

Heroinet ändrar din hjärnas kemi, du kommer inte kunna stå emot och om du trots allt klarar dig kommer du tänka på skiten hela tiden, gör inte det. Heroin är inte som andra droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in