2016-09-29, 20:30
Medlem
Rupert.Pupkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur länge har du använt horse ? hoppas du får en behandling som passar dig!

Har varit i lite olika omgångar i 1-2 år men mest vart sub fram till nu i i slutet av april/början på maj har det iprincip vart horse dagligen med få dagars uppehåll och då använt sub, lyrica och benzo istället.

Prövade första gången i Kambodja för antigen 2.5 eller 3.5 år(minns inte) sedan i Kambodja och då röktes det.
Citera
2016-09-30, 06:44
Medlem
KringExs avatar
Är helt obevandrad när det gäller sånt här, men hur rent är Heroin när det kommer till Sverige?
Citera
2016-10-01, 08:41
Medlem
Rupert.Pupkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är helt obevandrad när det gäller sånt här, men hur rent är Heroin när det kommer till Sverige?

Har egentligen ingen aning men när jag köpte 5 gram tidigare i veckan var den äggformad och mycket väl inplastad, hade även nå hårt skal runt om sig mitt i inplastningen. Misstänker att den kommer direkt från någons anus men har ingen aning om hur rent det var tyvärr men det bästa jag prövat i Sverige och tror inte det blivit utbankat här i Sverige med tankte på hur hårt inpackat det var.
Behövdes inte mycket för att nodda iaf och då snortar jag bara

Mvh Rupert
Citera
2016-10-03, 12:08
Medlem
Ljuskaskads avatar
Vad händer om man blandar tramadol och h? vad blir effekten, boostar det eller får man ingen ''skönare'' effekt. Har 200 mg tramadol och snortat kanske 100 mg.
Citera
2016-10-03, 15:18
Medlem
lääz_kellys avatar
Tjo!
Det är nämligen så att jag snart ska få besök av en kär tjejvän. Vi hade tänkt dela på en gubbe horse och lite annat smått och got. Vi hade tänkt försöka mysa och må så bra som tänkbart möjligt.

Hursomhelst så undrar jag vilket bästa intagningssättet är för H förutom att panga då givetvis?
De gånger jag provat på brunt scag så har jag snortat. Har testat att jaga draken, men det blev bara katastrof och det gick mycket svinn.

Är rektal administrering något att hänga i julgranen? Inte för att jag tror att hon skulle föredra det.

Jag skulle gärna prova röka det igen, men jag har känslan av att det är för många faktorer inblandade som gör att det fort kan gå åt helvete, och horset går..ja, upp i rök till mitt förtret.

Tips?
Senast redigerad av lääz_kelly 2016-10-03 kl. 15:23.
Citera
2016-10-03, 15:41
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Tjo!
Det är nämligen så att jag snart ska få besök av en kär tjejvän. Vi hade tänkt dela på en gubbe horse och lite annat smått och got. Vi hade tänkt försöka mysa och må så bra som tänkbart möjligt.

Hursomhelst så undrar jag vilket bästa intagningssättet är för H förutom att panga då givetvis?
De gånger jag provat på brunt scag så har jag snortat. Har testat att jaga draken, men det blev bara katastrof och det gick mycket svinn.

Är rektal administrering något att hänga i julgranen? Inte för att jag tror att hon skulle föredra det.

Jag skulle gärna prova röka det igen, men jag har känslan av att det är för många faktorer inblandade som gör att det fort kan gå åt helvete, och horset går..ja, upp i rök till mitt förtret.

Tips?
Självklart är det "bäst" att skjuta det. Men du lät inte så positiv till det. Prova röka igen, alternativt "träna" på att röka lite innan. Både för din skull och så att du kan lära henne om hon inte kan. Rök lite H, eller nåt annat, nån benzo, eller bara lite alvedon, så lär man sig rätt snabbt.
Annars är starka opiater där solen aldrig skiner skitmysigt, har noddat till många gånger med pumpen mellan skinkorna
Skulle nog rekommendera att inta horset rektalt, om du kan få med henne på det.

Annars kan du ju bara snorta skitet, skottsäkert, blir mysigt det också.
Citera
2016-10-03, 15:47
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Självklart är det "bäst" att skjuta det. Men du lät inte så positiv till det. Prova röka igen, alternativt "träna" på att röka lite innan. Både för din skull och så att du kan lära henne om hon inte kan. Rök lite H, eller nåt annat, nån benzo, eller bara lite alvedon, så lär man sig rätt snabbt.
Annars är starka opiater där solen aldrig skiner skitmysigt, har noddat till många gånger med pumpen mellan skinkorna
Skulle nog rekommendera att inta horset rektalt, om du kan få med henne på det.

Annars kan du ju bara snorta skitet, skottsäkert, blir mysigt det också.

Precis, nålar går bort direkt. Mina vener i armväcket syns inte ens - sjuksyrror har fått sticka mig 5--6 gånger för att få tag i blod vissa gånger.

Jo, har även testat röka Ikto men var nog så bäng så det gick inte.. Går Ksalol (xanor) att röka måntro? Då kanske man hinner tjuvträna.. Och om inte det funkar så har jag pumpar för ett helt kompani.

P.S.
För att köra en rövpanna, är det bara att spä ut med varmvatten, eller behövdes det askorbinsyra eller liknande?
D.S.
Senast redigerad av lääz_kelly 2016-10-03 kl. 16:36.
Citera
2016-10-03, 22:11
Medlem
GanjaFarfars avatar
Hello boys n gals!
Jag har läst så mycket att ögonen börjar blöda men blir fortfarande inte klok på doseringen av heroin.
Enligt nästan alla guider verkar runt 20mg vara en lagom dos för en nybörjare som ska ge sig på att jaga draken.
Men läser man användares tips så lutar det snarare åt 100mg+ att lägga på foliet. Visserligen lär man ju inte få i sig allt på ett enda bloss men skulle vara trevligt med lite klarhet i det hela.

Vore även tacksam om någon kunde nämna dom vanligaste "rookie-misstagen" angående själva rökningen. Jag har förstått att den "matta" sidan på foliet ska vara uppåt, att man inte ska elda för hårt och att tändaren ska vara i rörelse samtidigt som man lutar foliet åt "olika" håll för varje bloss? (Och jag kommer röka det, att det är "slöseri" är ingenting jag bryr mig om eftersom ju färre "rustillfällen" jag får ut av jonket ju bättre känner jag.
Citera
2016-10-12, 20:44
Medlem
Hur stor chans är det att lyckas få en kompis att sluta om han har hållt på i lite över ett år?
Citera
2016-10-12, 21:32
Medlem
whosEHTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Hur stor chans är det att lyckas få en kompis att sluta om han har hållt på i lite över ett år?
Det beror helt på om han vill sluta, vill han inte sluta själv så går det inte att få någon att sluta tyvärr
Citera
2016-10-12, 21:36
Medlem
whosEHTs avatar
Jag har aldrig provat heroin, men har vart sugen länge att prova, men då funderar jag har tillgång till svenska apoteks oxy billigt, hur stor skillnad är det egentligen att ta oxy Iv gemfört med H?
Citera
2016-10-12, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Det beror helt på om han vill sluta, vill han inte sluta själv så går det inte att få någon att sluta tyvärr

Då är det nog kört, efter varje rus säger han "nu är jag less, tänker inte ta mer"

Och så dagen efter, samma visa igen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in