Citat:
Ursprungligen postat av
lääz_kelly
Tjo!
Det är nämligen så att jag snart ska få besök av en kär tjejvän. Vi hade tänkt dela på en gubbe horse och lite annat smått och got. Vi hade tänkt försöka mysa och må så bra som tänkbart möjligt.
Hursomhelst så undrar jag vilket bästa intagningssättet är för H förutom att panga då givetvis?
De gånger jag provat på brunt scag så har jag snortat. Har testat att jaga draken, men det blev bara katastrof och det gick mycket svinn.
Är rektal administrering något att hänga i julgranen? Inte för att jag tror att hon skulle föredra det.
Jag skulle gärna prova röka det igen, men jag har känslan av att det är för många faktorer inblandade som gör att det fort kan gå åt helvete, och horset går..ja, upp i rök till mitt förtret.
Tips?
Självklart är det "bäst" att skjuta det. Men du lät inte så positiv till det. Prova röka igen, alternativt "träna" på att röka lite innan. Både för din skull och så att du kan lära henne om hon inte kan. Rök lite H, eller nåt annat, nån benzo, eller bara lite alvedon, så lär man sig rätt snabbt.
Annars är starka opiater där solen aldrig skiner skitmysigt, har noddat till många gånger med pumpen mellan skinkorna

Skulle nog rekommendera att inta horset rektalt, om du kan få med henne på det.
Annars kan du ju bara snorta skitet, skottsäkert, blir mysigt det också.