Citat:
Ursprungligen postat av
antikristetkukhuve
Tack för svar. Drog senaste linan klockan 1 inatt. Då borde det väl inte vara något problem att dricka ikväll och sen gå och lägga sig vid 3 taget? Kommer ju ha gått över ett dygn så måste väl vara en obefintlig mängd heroin/morfin kvar i kroppen.
Ytterligare följdfråga/anekdot. Drog heroin första gången i mitt liv denna natt. Har läst på om drogen i flera månader och har vart väldigt nervös inför att testa men nu fick det lov och bli. Jag hade köpt hem ett gram från FS som enligt säljaren ska vara ca 40%. Grejerna har fått bra recensioner så tror gott och väl dom ska duga till en nybörjare vars enda opiaterfarenheter sen tidigare är begränsade till ett tramadolrus, samt ett oxyrus. Saken är den att jag fick en väldigt subtil effekt i jämförelse med vad jag hade förväntat mig. Visst blev jag lite skön och lätt i kroppen men tycker mest jag blev trött och seg. Ingen direkt eufori att tala om. Drog iförsig inte så mycket. Lär ha blivit ca 50-70 mg under ca 2 timmars tid. Vågade inte gå på för hårt första gången. Tog det via snoken så är väl medveten om att effekten bara är en bråkdel av IV men hade ändå räknat med mer. Blev väldigt besviken. Frågan är nu om man ska ge det en andra chans eller sälja resterande produkt för ett billigt pris till nån som behöver det mer än mig.
Hej!
Att snorta #3(brunt heroin) är oftast inget vidare då det ej är vattenlösligt och tas därmed upp dåligt i näsan. Det fungerar helt klart, men prova nästa gång att röka det. Finns guider hur det går till, men utan att vilja moralisera för mycket så är det bara bra att du blev besviken. Risken finns att du nästa gång kommer älska det och du vill du ha det igen, och igen, och igen, igen osv osv. Heroin missbruk är förödande och mitt tips är faktiskt att göra som du själv sa, att göra dig av med och köpa något som inte är lika tungt och som inte leder till ett sådant förödande missbruk. Just heroin finns det faktiskt mycket sanning i myterna kring den, och beroendet liknar inget annat. Det är nog den enda drogen jag verkligen ångrar att jag testade, för det ledde till ett tungt missbruk och även fast jag är fri från det nu, saknar jag det ibland, trots att det orsakat så mycket smärta.
Men allt moraliserande aside, ska du pröva igen så pröva att röka det då det bruna är optimalt för det. IV ska du undvika då risken fär överdos är överhängande och finns mycket komplikationer om det blir fel.
Lycka till!

<3
Mvh