2020-03-19, 13:06
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicketsomgorenglad
Det är att man har en vapeolja som innehåller heroin. Har inte testat själv men sett folk som har såna vapes.
De är batteridrivna och oljan hettas upp och man inhalerar den, verkar vara optimalt om man har en bra olja och uppvärmaren/förbrännaren rätt inställd.
I den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=ZH_ENzoRx4Q
-visas att de kan se ut som de vapes man röker cannabis i.
Såg en annan modell där man kopplade på sin mobil och via en app styrde temperatur och evt. något mer.

Det var då jävlar vad det går framåt med attiraljer då. Då vet man det då, är väl rätt bekvämt att ha en sån istället för att peta fram en plattform folie och göra en massa oljud o ha sig haha
Citera
2020-03-25, 15:30
Medlem
Bullsquids avatar
Heroin nasalt. En del frågor

Har hållt på med opiater i lite över 10 år och testat det mesta typ tramadol, opium, morfin, oxy, metadon och framförallt subutex som jag hållt på med i månadslånga perioder i ca 10 år till och från.

Har blandat med benso flera ggr och verkar ha skyhög tolerans för det senaste kände jag ingenting av suben fast jag tog uppemot 4-5 ggr om dagen allt från 2-6 per dag typ. Enda som gett mig bra effekt var att krossa depot tabs av palexia (tapentadol) och shotta med grapefrukt juice och rejäla mängder xanor. Fast blev svindyrt och svårt att få tag i. Kan inte få tag i det längre nu och satte i mig 80 st 100mg tabs på några veckor. Slapp helt AT då jag gick över till sub i ca 12 dagar men effekten uteblev totalt, hur mycket benso jag än stoppa i mej.
Slutade med suben 5 dagar sedan.

Nu tänkte jag gå över till heroin så fixade 1g brunt som sägs vara 40%.
Snortar enbart mina droger om de inte går svälja. aldrig röka eller IV.

Eftersom jag är rätt ny med heroin vill jag ta det försiktigt vilket inte hände sist då jag hade fått för starkt 80% ungefär i stenar, i början väntade jag över 1 timma mellan varje lina (väldigt små, som en tändsticka) men överdoserade såklart och satte i mej ett halvg på några timmar bara.

Nu har jag tagit 4 linor av denna svagare sorten och känner otroligt lite.
De första linorna gav ingen effekt alls. Väntade 45 min mellan varje lina.
Undrar om jag är såpass tolerant för vet att det inte är någon gatuskit jag har utan riktiga saker från darknet som fått toppbetyg av alla som provat.

Vill inte överdosera igen så det blir som sist men trodde inte heroin var såhär.
Enligt vad jag läst bör man känna effekt nasalt efter ca 5-20 min. Tar jag helt enkelt för lite varje gång? Vet ju inte exakt hur mkt jag ska ta men sammanlagt nu har jag kanske tagit 100 mg mer eller mindre....Effekten nu är som ett mycket svagt sub rus på knappt 1mg. kliar lite lätt och känner av pyttelite i kroppen.
Tar det såhär lång tid att få effekt så man bör vänta 1 timma mellan varje lina eller vad bör jag göra?
och föreslå nu inte röka eller skjuta för det är uteslutet.

Bara vänta och se? hålla upp kanske 2-3 timmar och sedan prova igen eller hur gör ni?
Detta blir väl andra gången jag tar det. Sen undrar jag hur det är med just H ifall man mår dåligt direkt efteråt som typ efter för mkt tjack eller så? Jag är inte fysiskt beroende just nu tror jag för har inte mått dåligt alls efter mitt palexia race och suben är över 5 dygn sen sista dos nu så kan inte va det som blockar heller.

Har stesolid 10mg tabs men drar mig nog för att blanda med det då det säkert gör att man tappar omdömet för mkt och ev blir för mkt. Vill inte dö, bara få ett rus, nodda och må bra några timmar.

Hur mkt är lagom att ta under en dag ca? och hur länge bör jag vänta mellan doserna samt hur mkt ungefär i varje lina? Det har nu gått ca 3,5 timmar sedan första dos och jag känner mig knappt påverkad alls.
Senast redigerad av Bullsquid 2020-03-25 kl. 15:34.
Citera
2020-03-25, 15:32
Medlem
Poängen med subutex är att det ska byggas upp en tolerans som gör att de eftersträvade effekterna av opiater uteblir.
Citera
2020-03-25, 15:35
Medlem
Bullsquids avatar
Vet det men sub ska visst sitta max 72 timmar vid receptorerna. Sist fick jag effekt efter 36 timmar efter suben. Var väl pga den högre styrkan på H.

Borde det va lungt med ca 250 mg eller något under hela resten av dagen/kvällen osv?

Är jag för övernojig av att överdosera? Vet att detta är en drog man ska ha respekt för iaf och jag har inte så bra kontroll på mej själv alltid. Skulle 10mg stesolid vara farligt eller? Har väldigt hög benso tolerans så...
Senast redigerad av Bullsquid 2020-03-25 kl. 15:38.
Citera
2020-03-25, 16:46
Medlem
mjaubrums avatar
Det där med 72 timmar är väl en riktlinje om man tagit en dos sub. Säg 8 mg. Har man tagit mycket unde en längre tid kan man allt få vänta.

Btw Heroin är överskattat. Framförallt om man snortar det. Bästa intaget är rökning om man inte har en fetish för att vara avdeckad. Fast blir ju väldogt knarkigt att röka det och dyrt.

Är det 30-40% du säger så skule jag säga 50-100 mg är en dos för en opiatnaiv utan tolerans i snoken.
Citera
2020-03-26, 01:11
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Har hållt på med opiater i lite över 10 år och testat det mesta typ tramadol, opium, morfin, oxy, metadon och framförallt subutex som jag hållt på med i månadslånga perioder i ca 10 år till och från.

Har blandat med benso flera ggr och verkar ha skyhög tolerans för det senaste kände jag ingenting av suben fast jag tog uppemot 4-5 ggr om dagen allt från 2-6 per dag typ. Enda som gett mig bra effekt var att krossa depot tabs av palexia (tapentadol) och shotta med grapefrukt juice och rejäla mängder xanor. Fast blev svindyrt och svårt att få tag i. Kan inte få tag i det längre nu och satte i mig 80 st 100mg tabs på några veckor. Slapp helt AT då jag gick över till sub i ca 12 dagar men effekten uteblev totalt, hur mycket benso jag än stoppa i mej.

Eftersom jag är rätt ny med heroin vill jag ta det försiktigt vilket inte hände sist då jag hade fått för starkt 80% ungefär i stenar, i början väntade jag över 1 timma mellan varje lina (väldigt små, som en tändsticka) men överdoserade såklart och satte i mej ett halvg på några timmar bara.

Undrar om jag är såpass tolerant för vet att det inte är någon gatuskit jag har utan riktiga saker från darknet som fått toppbetyg av alla som provat.

Vill inte överdosera igen så det blir som sist men trodde inte heroin var såhär.
Enligt vad jag läst bör man känna effekt nasalt efter ca 5-20 min. Tar jag helt enkelt för lite varje gång? Vet ju inte exakt hur mkt jag ska ta men sammanlagt nu har jag kanske tagit 100 mg mer eller mindre....Effekten nu är som ett mycket svagt sub rus på knappt 1mg. kliar lite lätt och känner av pyttelite i kroppen.
Tar det såhär lång tid att få effekt så man bör vänta 1 timma mellan varje lina eller vad bör jag göra?

Bara vänta och se? hålla upp kanske 2-3 timmar och sedan prova igen eller hur gör ni?
Detta blir väl andra gången jag tar det. Sen undrar jag hur det är med just H ifall man mår dåligt direkt efteråt som typ efter för mkt tjack eller så? Jag är inte fysiskt beroende just nu tror jag för har inte mått dåligt alls efter mitt palexia race och suben är över 5 dygn sen sista dos nu så kan inte va det som blockar heller.

Har stesolid 10mg tabs men drar mig nog för att blanda med det då det säkert gör att man tappar omdömet för mkt och ev blir för mkt. Vill inte dö, bara få ett rus, nodda och må bra några timmar.

Hur mkt är lagom att ta under en dag ca? och hur länge bör jag vänta mellan doserna samt hur mkt ungefär i varje lina? Det har nu gått ca 3,5 timmar sedan första dos och jag känner mig knappt påverkad alls.

Det är helt meningslöst att snorta brunt H. Om du vägrar röka/skjuta kan du ju köra en rövpanna, du får ungefär lika mycket effekt av att snorta det som du skulle få om du kastade ut det genom fönstret typ.
Citera
2020-03-26, 08:54
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid

Har du varit i Afghanistan eller Vietnam och löst dina varor? För jag är ledsen, men här i Sverige finns inte 40% och än mindre 80%.

Bollarna gambianerna släpper ligger på knappa 10% alltså.

Men du svarar själv, bara vänta och se helt enkelt.
Citera
2020-03-26, 09:55
Medlem
Riktigt jävla dum fråga men hur länge ”ser man påverkad ut” efter intag? Kan man ta en fix på eftermiddagen för att sen se ”normal” ut, utan knappnålspupiller m.m när man ska till jobbet morgonen efter?
Citera
2020-03-26, 10:41
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikristetkukhuve
Riktigt jävla dum fråga men hur länge ”ser man påverkad ut” efter intag? Kan man ta en fix på eftermiddagen för att sen se ”normal” ut, utan knappnålspupiller m.m när man ska till jobbet morgonen efter?
Ja.
Citera
2020-03-26, 11:28
Medlem
Bullsquids avatar
Slutade med att jag tog 7 ggr igår så tydligen tog jag alldeles för små linor och väntade för länge. Men utgick ifrån sist då jag drog i mej ett halv g hög kvalité ( högsta på darknet ) på en förmiddag i princip.

Blev helt väck och kände jag hade lite svårt att andas tillslut. Kunde inte ens stå eller prata så ville inte vara lika dum igen. Men nu vet jag ungefär vad jag tål.

Igår började jag känna ett svagt rus som efter 1 mg sub kanske efter 7e dosen. Hade suttit och snortat mini linor med mer än 45 min imellan. Så ja tydligen är det jävla skillnad på kvalité. Första gången sa säljarn att va nu jävligt försiktig och ta linor stora som en tandpetare och vänta minst 1 timma. Vilket jag gjorde men sen spåra det ur totalt när jag väl börja bli borta tog jag var 5e min ca.

Ja det var dumt men lärde mig iaf att ha mer respekt för just heroin
Senast redigerad av Bullsquid 2020-03-26 kl. 11:32.
Citera
2020-03-26, 11:57
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Har du varit i Afghanistan eller Vietnam och löst dina varor? För jag är ledsen, men här i Sverige finns inte 40% och än mindre 80%.

Bollarna gambianerna släpper ligger på knappa 10% alltså.

Men du svarar själv, bara vänta och se helt enkelt.

Om du läste vad jag skrev så är det köpt på darknet och är då givetvis importerat från andra länder och endast sålt online. Hade det då varit dålig kvalité hade säljaren fått dålig recension och inget sålt.

Detta var någon som hade fått 5/5 av samtliga som kommenterade säkert runt 70 Pers. Så folk där har mer koll än allmänna knarkare. De vet vad som är bra och inte. De flesta har provat allt och som sagt skulle man då ha dålig vara så märks det direkt. Och ingen är så dum för de vill ha kunder så varför då ljuga ? Märks en enorm skillnad i kvalité eftersom det då fanns 3 olika sorter. Medium , starkare och allra renast. Och jag ville ju ha bra kvalité men det första var för bra så jag överdosera för lätt.

Skulle såklart börjat med svagaste sorten men hade väl skallen full av benso när jag beställde och tänkte inte på smartaste sätt
Citera
2020-03-26, 12:02
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lah-mi
Det är helt meningslöst att snorta brunt H. Om du vägrar röka/skjuta kan du ju köra en rövpanna, du får ungefär lika mycket effekt av att snorta det som du skulle få om du kastade ut det genom fönstret typ.

Spelar mig ingen roll för dosmässigt var det den billigaste opiaten just då förutom sub men det hade jag för hög tolerans mot så fick aldrig effekt.

1g h för 500 kr är lite skillnad mot att tex köpa en tablett oxy för nästan 400 kr som hade räckt till 2 doser eller rent morfin som är ännu sämre oralt och i näsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in