Citat:
Ursprungligen postat av
antikristetkukhuve
En kompis har fixat lite vitt heroin. Jag är inte så jättebevandrad i drogträsket. Har testat lite cs (kokain och amfetamin). I opiat/opioidväg har jag dock bara testat tramadol tidigare. Är fullt medveten om att heroin ligger på en helt annan nivå.
Tanken var att snorta en liten dos. Skulle aldrig få för mig att injicera. Röka låter krångligt.
Gällande dosering. Vad kan vara lämpligt för en förstagångsanvändare utan opiatvana? 0,1g? Hur är det med avtändning? Antar att man borde få minimal/ingen at av en liten engångsdos?
Medveten om att det bästa hade vart att inte prova alls. Har inte bestämt mig ännu. Har inte tillgång till heroin annars så kommer inte kunna fixa mer även om jag skulle vilja. Detta blir alltså en engångsgrej.
Börja lägre än 0,1 gram. 0,02 som någon skrev är bättre. Det går alltid att fylla på men ej ta bort s.a.s. .
Vi vet ju inte vilken kvalitet du får. Vitt är generellt sett starkare än brunt men inte alltid. Det kan vara bankat med oavsett #4 = vitt alt #3 = brunt. 0,02 alltså sedan känna efter.
Kör IV själv och testar alltid med en minidos när jag kommer över en okänd batch. Har hållit på att stryka med en gång pga att det var bankat med fentanyl. Var rädd om dig själv.