Citat:
Ursprungligen postat av
Rainbowmaker
Är på besök i huvudstaden och va nere på plattan för och fixa lite vitt. Träffa på en snubbe och när jag fått grejerna så säger han att det va brunt, blev lite besviken för jag har fått för mig att det alltid va vitt där, han sa till mig att inte ta det i armen för då skulle jag dö och jag skulle även ta det lugnt när jag rökte det. Jag blev lite fundersam när jag gick mot hotellet igen och nu börjar jag undra om han kan ha blandat det med fentanyl eller något annat skit går det och se på något sätt om det skulle va blandat med det? Det ser ut som brunt och uppför sig som brunt skall göra på plåt och det luktar som vanligt, men hans ord ekar i huvudet så är nojig att dra ner det i lungan. Känns ju inte som någon vidare bra reklam och säga att man dör om man tar det i armen, därför blev jag väldigt skeptisk till det här, vad hade ni gjort?
Tvärtom - det florerar mer eller mindre enbart brunt heroin på plattan vad jag vet åtminstone. Har aldrig sett vitt smack i Sverige öht under den mörka tid i mitt liv då jag snortade horse (var storkonsument i ett drygt år fram tills förra påsken då jag tände av Cold Turkey). Enda gångerna jag har köpt vitt H har varit i Asien.
Hur jävla makabert det än låter kan jag tänka mig att han drog snacket om överdos och ond bråd död som någon form av sjuk "selling point". Om man överdoserar lätt på varorna så betyder det ju även att det är starka doningar - alltså bra heroin.
Tyvärr är det inte helt omöjligt att tvivelaktiga, giriga kranjävlar har bankat sina varor med fentanyl dock. Prova att snorta eller röka en LITEN mängd för att bedöma kvaliteten innan du på allvar kliver på tåget mot de rosa molnen.. detta borde vara en självklarhet för alla som köper dessa droger om man inte känner och litar på sin kran fullt ut.
Ta det f ö lugnt på plattan om du inte är rutinerad, framför allt finns en överhängande risk att att bli blåst på allehanda sätt av de sluga människospillrorna som hänger där. Köp enbart av gambierna som står och becknar om du vill vara säker på att få varor - du ser vilka det handlar om direkt; nyktra, ofta dyra kläder och söker ögonkontakt med folk som vill handla. Köp aldrig av andra påverkade narkomaner oavsett vad de säger är mitt tips åtminstone.
Lycka till och ta det försiktigt!