2019-02-27, 09:25
Medlem
KringExs avatar
Hur ska brunt Heroin smaka om man snortar det. Jag kom över en liten mängd brunt Heroin hösten 2017, och eftersom jag inte använder nålar så snortade jag det. Det sved nå jäävluskt i halsen när det rann ner lite. Smakade verkligen skit, men kan inte riktigt säga vad det smakar.
Hur smakar brunt Heroin och ska det svida så mkt i halsen om det åker ner lite?
Citera
2019-02-28, 13:10
Medlem
KillaHillaNi99as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hur ska brunt Heroin smaka om man snortar det. Jag kom över en liten mängd brunt Heroin hösten 2017, och eftersom jag inte använder nålar så snortade jag det. Det sved nå jäävluskt i halsen när det rann ner lite. Smakade verkligen skit, men kan inte riktigt säga vad det smakar.

Har ganska svag smak och svider knappt alls, varken i näsa eller hals. I alla fall inte om man jämfört med annat rävgift som folk brukar snorta.
Citera
2019-03-01, 13:30
Medlem
Citat:

Jag vet inte om det kan vara askorbinsyran? För dom bollarna du köper på plattan är det nästan alltid syra i redan så dom ska blandas snabbt och enkelt för att kunna skjutas fort.

Jag har testat att snorta en gång och det svider som faAn och sen smakar skit, plus att jag nös säkert 35-40ggr på 5-10min. Det va en gång och aldrig mer, sen har det bara blivit nål. Klart det bästa metoden för bästa effekt av horse.
Citera
2019-03-02, 16:56
Medlem
Jag fattar inte folk som gillar att ta horse. Finns det något bättre sätt att slösa bort sin tid på än att bara sitta/ligga och knappt orka hålla ögonen uppe och få absolut ingenting gjort? Man kan lika gärna gå och lägga sig och sova ju.
Senast redigerad av anjuna5 2019-03-02 kl. 16:58.
Citera
2019-03-02, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anjuna5
Jag fattar inte folk som gillar att ta horse. Finns det något bättre sätt att slösa bort sin tid på än att bara sitta/ligga och knappt orka hålla ögonen uppe och få absolut ingenting gjort? Man kan lika gärna gå och lägga sig och sova ju.
Det är EXTREMT stor skillnad på ett heroinrus och vanlig sömn.

Du undrar varför folk tar heroin...Heroinruset slår fan alla orgasmer jag haft under hela mitt liv tillsammans. Heroinruset är så bra så att det nästan är lite för bra, hehe.

Måste man få något gort hela tiden enligt dig? Kan man inte få slappna av och bara njuta i nuet?
Citera
2019-03-02, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn

Du undrar varför folk tar heroin...Heroinruset slår fan alla orgasmer jag haft under hela mitt liv tillsammans. Heroinruset är så bra så att det nästan är lite för bra, hehe.

Måste man få något gort hela tiden enligt dig? Kan man inte få slappna av och bara njuta i nuet?

Om dina receptorer svarar så bra på opiater/opioider att det känns bättre än alla orgasmer du haft i ditt liv tillsammans så är jag fan jävligt avundsjuk. Men ja visst, om det nu känns SÅ bra så köper jag väl att man passiviserar sig till den graden.
Citera
2019-03-02, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anjuna5
Om dina receptorer svarar så bra på opiater/opioider att det känns bättre än alla orgasmer du haft i ditt liv tillsammans så är jag fan jävligt avundsjuk. Men ja visst, om det nu känns SÅ bra så köper jag väl att man passiviserar sig till den graden.
Jag är lyckligt lottad antar jag, eller inte beroende på hur man ser det.
Citera
2019-03-02, 21:51
Medlem
oryxocrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmishen
FAAN oxå. Så min plan funkar inte...hur gör man för att jaga drake då?

Vad får du metadon utskrivet för? LARO eller smärta?
Citera
2019-03-06, 17:28
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn

H är jättetrevligt men du beskriver typ det man ser på film. Så skön tyckte jag inte ens jungfrufixen var...
Citera
2019-03-06, 17:32
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Hur blev ruset sen då?
Citera
2019-03-06, 17:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur blev ruset sen då?

Ruset infann sig efter 5-10 minuter och det var mysigt och hungrig jag blev jag! Tog inte så jättestor dos
Citera
2019-03-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
H är jättetrevligt men du beskriver typ det man ser på film. Så skön tyckte jag inte ens jungfrufixen var...
Då tycker vi olika. Jag tycker faktisk ruset känns så fantastiskt. Fast jag kanske känner som jag känner pga att jag har problem ångest och depression och mår skit all tid jag inte är påverkad.

Inget slår ju att gå från att vara sjuk till att vara frisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in