2019-03-08, 02:22
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Inget slår ju att gå från att vara sjuk till att vara frisk
Du har en poäng där
Citera
2019-03-08, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anjuna5
Jag fattar inte folk som gillar att ta horse. Finns det något bättre sätt att slösa bort sin tid på än att bara sitta/ligga och knappt orka hålla ögonen uppe och få absolut ingenting gjort? Man kan lika gärna gå och lägga sig och sova ju.

Antar att det är för att jag har en viss tolerans, men jag får fan otroligt med energi som slår vilket tjack rus som helst av horse. Blir varmare i hela kroppen och ingenting känns som ett hinder. Antar att därav nament "heroin - heroisk". Har man gått på de några dagar och sen slutar känner man sig dock fete letargisk och utan energi, en jobbig känsla i sig. Men kan man kontrolla och bruka det någorlunda så fyfan, man får saker gjrort.
Citera
2019-03-08, 02:32
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Då tycker vi olika. Jag tycker faktisk ruset känns så fantastiskt. Fast jag kanske känner som jag känner pga att jag har problem ångest och depression och mår skit all tid jag inte är påverkad.

Inget slår ju att gå från att vara sjuk till att vara frisk
Av ren nyfikenhet, vad kör du för varor, brunt lr vitt? Här i krokarna är det oftast nån beige, syrabankad skit... Fick åka upp till stockholm för bra brunt sist.
Mvh
Citera
2019-03-08, 02:48
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BroderQuetzalcoatl
Antar att det är för att jag har en viss tolerans, men jag får fan otroligt med energi som slår vilket tjack rus som helst av horse. Blir varmare i hela kroppen och ingenting känns som ett hinder. Antar att därav nament "heroin - heroisk". Har man gått på de några dagar och sen slutar känner man sig dock fete letargisk och utan energi, en jobbig känsla i sig. Men kan man kontrolla och bruka det någorlunda så fyfan, man får saker gjrort.
AMEN ON THAT!! Håller med fullständigt, jag får oxå otroligt med energi.
Citera
2019-03-08, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Av ren nyfikenhet, vad kör du för varor, brunt lr vitt? Här i krokarna är det oftast nån beige, syrabankad skit... Fick åka upp till stockholm för bra brunt sist.
Mvh
Jag kör brunt. Röker mina varor.
Citera
2019-03-11, 23:33
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Knarkiga bilder som ni har tagit, del 2! /OT raderat.
Citera
2019-03-12, 08:14
Medlem
minilogos avatar
Hej, aldrig tidigare provat men kommit över en liten mängd brunt Heroin från en vendor på FS, nästan "bajs"brunt till synes och lite söt/besk smak (nästan kryddigt på något vis).
Någon som vet vilken sort jag menar. Det är inte säljarens bästa som han enbart säljer kapslar av, utan steget under de.
Har tolerans mot Tramadol (1200-1400mg under hela gårdagen+Rivotril för kramprisken) och till viss del tolerans mot benso nu (Klonazepam).
Vilken är en "lagom" dos att börja med och vilket sätt är bäst första gången? snorta eller röka det på folie?
Den dag jag provar, bör jag ha skippat benso den dagen va?
Citera
2019-03-12, 15:58
Medlem
Om jag tagit 200mg heroin under hela eftermiddagen och kvällen är det lugnt att dricka EN starköl ikväll vid kl 21?
Ingen opi eller alkohol tolerans.
Citera
2019-03-15, 17:06
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pita007
Om jag tagit 200mg heroin under hela eftermiddagen och kvällen är det lugnt att dricka EN starköl ikväll vid kl 21?
Ingen opi eller alkohol tolerans.
Sent svar.. men absolut inga problem.. EN starköl är inga problem under ruset heller

Grabbar & tjejer, hur mucket är eran dos per intag, asså hur mkt brukar ni ladda sprutan/näsan/foliet per gång? Min optimala dos, alltså det jag tkr bäst om är 250-300mg i 1-1.5ml vatten
Senast redigerad av Jaggermeister 2019-03-15 kl. 17:10.
Citera
2019-03-19, 15:27
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Sent svar.. men absolut inga problem.. EN starköl är inga problem under ruset heller

Grabbar & tjejer, hur mucket är eran dos per intag, asså hur mkt brukar ni ladda sprutan/näsan/foliet per gång? Min optimala dos, alltså det jag tkr bäst om är 250-300mg i 1-1.5ml vatten
Hur ofta tar du då?
Citera
2019-03-19, 22:17
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Hur ofta tar du då?
Så ofta jag kan.. Brukar landa på allt mellan 1 - 3 gram, beror på hur mkt cash jag lyckas drifta ihop under dagen.. All cash jag driftar ihop går till varor..
Citera
2019-03-22, 02:42
Bannlyst
Någon mer som gillar Harry med bra brunt röka? Tycker dom är som gjorda för varandra. Oftast snortar jag först och låter de gå en kvart, så tänder jag min indianpipa ute på balkongen. Mecket har jag verkligen gnidit in i tobaken så de ska bli så smakfullt som möjligt.
Skumt nog gillar jag inte att röka cannabis i sig, oftast för att ruset kan bli lite obehagligt typ lättare nervositet och paranojja, men med heroin är det som bortblåst. Första blossen i pipan och en härlig orgasmisk energi breder ut sig i huvudet ner längst ryggraden. Ska va nåt riktigt tungt indisk charas eller riktigt bra klibbig maroc och nåt fin fint harry! Asså dom e som gjorda för varandra, vilket underbart härligt rus, saknas bara att man sitter framför kaminen under vintern och noddar bort hehe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in