2023-04-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det är inte botulism. Lugna ner dig och slappna av

tack
Citera
2023-04-02, 22:14
Medlem
Charlie-Whites avatar
Nyfiken på om nån av er joinkare som hållit på länge fortfarande är kvar här? Finns det någon som varit med sen i början av tråden som fortfarande lever?
Citera
2023-04-02, 22:59
Medlem
Hur många gånger och under hur lång tidsperiod behöver man ta heroin för att utveckla ett beroende?
Citera
2023-04-03, 08:33
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kidnappadIRL
Hur många gånger och under hur lång tidsperiod behöver man ta heroin för att utveckla ett beroende?
Det är lite som att fråga hur långt ett snöre är. Det är omöjligt att svara på, det är individulellt.
Citera
2023-04-05, 09:36
Medlem
boredomss avatar
Citat:

Vad menar du med beroende? Hur länge och mycket tills man får utsättningssymptom?
Citera
2023-04-05, 09:45
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Köpte ett återfall idag tyvärr. Träffade min lokala kran som inte riktigt har någon nämnvärd kvalité, men de funkar i guess.

0.8 gram pulver, väldigt "dammig" i textur. Låg densitet i presume.
Antar att det är brunt heroin som är blandat med askorbinsyra / citron-syra.

Ibland så ser man att de är mixat med någon form av tablett då det flyter runt som en dimma med talk liknande substans. Så synd att hans kvalle är sämst..

Nåka, den gör sitt jobb. Någon som har samma batch? (sthlm)

Ljusbrun/beige, väldigt torr, små stenar som enkelt blir fint pulver? Enkel att krossa med ett bankkort. Vet inte om det är samma som du har, men den jag beskriver är absolut inte värdelös.
Bra för mig som snortar.

För några eller något år sen fick jag bara det här väldigt blöta mörkbruna som verkligen hade hög densitet.
Förjävlig för mig som bara snortar, jag var tvungen att hacka den väldigt fint med kniv, och inte ens då blev den finkornig. Den var dock så jäääävla bra. Inte stött på den på ett bra tag.
Kvaliteten har definitivt gått ner.

edit: la till ett ord.
Citera
2023-04-05, 12:29
Medlem
trainriders avatar
En en gång lyckades jag märker att mina opioidreceptorer är helt kullade. Gick på horset knappt en vecka men ändå går jag en abstinens som liknas med ett mycket längre använde än 5-6 dagar. Någon som lider av samma problem? Går in i 3e dagen utan nu och ja nu känns det ju som att det peakar, inte ens benso hjälper det minsta förutom mot ångesten. Mitt problem är ju bara att så fort abstinensen är över så glömmer jag bort hur jävligt det var att kliva av och drömmer bara om nästa fix. Rent helvete är det att inte kunna känna sig glad utan horset eller andra opioider då det får mig att falla tillbaka gång på gång och nu börjar även venerna säga stop, kan sitta i timmar emellanåt för att få svar och just nu så här mitt i abstinensen så känns det så ohållbart att fortsätta så här. Så finns. Det andra tips än laro för att hålla sig borta från opioiderna och främst horset så tar jag tacksamt emot alla tips som finns.
Citera
2023-04-05, 12:35
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Det beror på i början av min herion karriär så kunde jag använda längre perioder utan att få någon nämnvärd abstinens och det lilla som kom gick över på 2 dagar ungefär. Nu för tiden kan det räcka med ett par dagars användande för att råka ut för rena rama helvetet.
Är inne på 3e dagen av abstinens nu efter 5-6 dagars användande och det känns verkligen som helvetet har brutits lös.
Citera
2023-04-05, 12:39
Medlem
Kongruensbojds avatar
Om en lycklig heroinist får tag på riktigt mycket (bra) heroin, skulle denne kunna spara så att det fanns knark livet ut? Finns ett bäst före-datum?

Ja, ”hur långt är ett liv?” säger ni då. Det är ytterligare en fråga jag vill ha svar på: kan en heroinist som tar horse dagligen leva ett lika långt liv som vilken annan person som helst? Ponera att verktygen är rena liksom produkten likaså.

Alltså: Joe, 24 bast, har flera kilogram heroin hemma och tänker ta det dagligen livet ut. Hur kommer Joes liv te sig? Kommer han kunna arbeta? Kommer han kunna resa kortare resor utan heroin? Kommer ha kunna göra en tjej gravid? Kommer han gå under radarn?
Citera
2023-04-05, 12:50
Medlem
trainriders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Är det stor skillnad på att snorta och ta IV? jag och min kompis tänkte kanske dra hem till hennes väninna som har sprutor. kanske vore värt att testa?
Skillnad som natt och dag skulle jag säga, vill man ha ut allt ur horse så är det IV som gäller.
Rekommenderar dock inget att ta IV för det är då livet spårar ordentligt.
Och abstinensen blir avsevärt mycket värre enligt mig.
Citera
2023-04-07, 01:07
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trainrider
Skillnad som natt och dag skulle jag säga, vill man ha ut allt ur horse så är det IV som gäller.
Rekommenderar dock inget att ta IV för det är då livet spårar ordentligt.
Och abstinensen blir avsevärt mycket värre enligt mig.

Slutade med att "den personen" fick rådamp och vi snortade istället 😛
Citera
2023-04-07, 01:08
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Horse är allt som betyder nånting!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem