2014-07-01, 08:09
Medlem
PreaCs avatar
Tog min heroin-oskuld igår. Köpa en boll för 400, tog en tredjedel och sålde vidare den för 500 till någon sjuk stackars avtändare som tog taxi för att bli lite friskare!

Tänkte bara fråga, finns det något annat sätt att röka h-et på än jaga drake i vanligt aluminium-folie? Tänkte ifall det blir att man haffar h någon mer gång.
Citera
2014-07-01, 08:28
Medlem
Om du bor i Sthlm så åker du in till city och köper ett gram, borde inte ta mer än 30min.
Citera
2014-07-04, 17:39
Medlem
Är Danmark eller Norge värt att åka till om man vill ordna heroin? Bor 900km från Stockholm och där verkar det ju inte finnas en öppen marknad.
Citera
2014-07-05, 11:27
Medlem
Drtyboys avatar
Spyr ni ofta av heroin? När jag tar så spyr jag i princip varje gång. Så fort jag anstränger mig eller äter något.
Citera
2014-07-05, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Spyr ni ofta av heroin? När jag tar så spyr jag i princip varje gång. Så fort jag anstränger mig eller äter något.

Jag spyr ibland om jag haft ett uppehåll och slagit i mig en fet firre, har några gånger kommit upp så fort att det sipprat ut ur kraftigt ansträngda mungipor för att sedan åka tillbaka ner i magen

Ta en pix eller två och rök en holk, brukar fungera bra. Tror det sitter rätt mycket i skallen.
Citera
2014-07-07, 05:20
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muipoaldo
Hej finns det någon vänlig själ där ute som kan tipsa mig om var jag kan köpa heroin? (Brunt er vitt spelar ingen roll)
har nu gått ca 6-7 år på opiater (morfin, oxy, horse osv).
Men nu senaste halvåret har det blivit mkt sub (som är totalt värdelöst) så nu har jag kört fentanyl ett par veckor och det är alldeles för dyrt och ruset är inget speciellt..

Tänkte precis beställa från Fs men såklart så fanns det inte kvar
Så snälla om någon vet vart jag kan köpa/beställa horse så hade jag blivit evigt tacksam!
Jag kan lätt betala 1500-1700 grammet om det är okej varor, har länge funderat på silkroad (har någon erfarenhet därifrån?)
Jag bor i sverige i Stockholm ifall det skulle ha någon betydelse.

Är otroligt tacksam för svar.
Mvh Muipoaldo!

Har du gått på 5-7 år på dope utan att veta vart du ska handla?

Folk sluta nämna platser, nätet är väl en annan 5.a men inte fysiska platser...wtf
Citera
2014-07-07, 05:23
Medlem
Jungles avatar
Citat:

Du har inte vant dig helt enkelt, jag brukade spy ibland innan jag ens öppnat paketet eller medans man kokade när jag var sjuk men det var mycket psykiskt...men vad fan man mår ju bra direkt.
Citera
2014-07-07, 06:51
Medlem
2rs2pures avatar
Har alltid köpt mitt h i sthlm, men nu undrar jag om någon har nå tips på vart det finns i Gävle? Helst rök.

pm
Citera
2014-07-08, 16:52
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiCapLock
Är Danmark eller Norge värt att åka till om man vill ordna heroin? Bor 900km från Stockholm och där verkar det ju inte finnas en öppen marknad.
Norge är absolut ett alternativ. Där är priserna redigt pressade så du tjänar på´t även om du skulle åka genom halva Sverige för att köpa.
Citera
2014-07-10, 10:54
Medlem
Drtyboys avatar
Jag har fått gulare hud på underarmarna kring området där jag slagit i mig. Är det något ni har erfarenhet av? Kommer det att gå bort?
Citera
2014-07-10, 18:57
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Jag har fått gulare hud på underarmarna kring området där jag slagit i mig. Är det något ni har erfarenhet av? Kommer det att gå bort?
Låter som ett vanligt blåmärke om jag inte tar fel. Det försvinner efter några dagar. Räcker med att man får en spruta av doktorn så kan samma gula hud uppstå
Citera
2014-07-13, 15:31
Medlem
Citat:
Jag fick samma sak, över ett större område än det blåmärke som kom först. För MIG så tynade det bort under en vecka eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in