2018-08-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coola-Killen
Heroin rektalt verkar inte fungera alls något bra? Förstår inte varför så många skriver att det fungerar jättebra. Jag tog precis 100mg x2 och känns inte alls så mycket.

Vad gör jag för fel? Har löst upp det fint och värmt innan. Brunt.

Har du löst upp det med Askorbinsyra? Och kokat det,?

Hur som helst så kommer givetvis inte Rektalt intag av Heroin att ge dig något super rus mer än något annat intagnings sätt du får definitivt inte någon rush och det fungerar väl mest om du tex är avtänd och måste bli frisk så hade du märkt skillnad tror jag.

Men generellt så är inte heroin ett stjärte panne vänligt ämne och bör definitivt tas IV eller eventuellt rökning
Citera
2018-08-14, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Har du löst upp det med Askorbinsyra? Och kokat det,?

Hur som helst så kommer givetvis inte Rektalt intag av Heroin att ge dig något super rus mer än något annat intagnings sätt du får definitivt inte någon rush och det fungerar väl mest om du tex är avtänd och måste bli frisk så hade du märkt skillnad tror jag.

Men generellt så är inte heroin ett stjärte panne vänligt ämne och bör definitivt tas IV eller eventuellt rökning

Det har jag.
Jag tänkte att folk skriver att det funkar så bra och att jag inte behöver en rush, gillar piller liksom, men det funkar fan inte. Tråkigt! Kanske funkar om man tar 2g, vet ej.

Röka är också ganska segt. Fan. Måste ha en nål.

Jag skulle iallafall avråda folk ifrån att testa rövpanna, luras inte av alla kommentarer där det snackas positivt om det!

Tack för svar.
Senast redigerad av Coola-Killen 2018-08-14 kl. 23:15. Anledning: citering
Citera
2018-08-15, 01:12
Medlem
Bertil85s avatar
Är det någon skillnad på thai-smack och smack ?
Citera
2018-08-15, 10:00
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Smack från gyllene triangeln är generellt starkare och bättre än smack från gyllene halvmånen.

Men Thaismack är väl inte så vanligt i Sverige?

På min tid var det en raritet att få tag på i af.
Citera
2018-08-15, 17:00
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Smack från gyllene triangeln är generellt starkare och bättre än smack från gyllene halvmånen.

Ok undrade bara !
Citera
2018-08-16, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Citat:
Ursprungligen postat av Krickert

Same shit different names.

Däremot så har nog många fått uppfattningen av att thai smacket är bättre kvalité än vanligt smack men även här så beror det ju helt och hållet på hur bra leverantörer du har...

Thai vs regular spelar ingen roll det är trots allt heroin båda två..

Således om du har 50% rent smack och 50% rent Thai-smack så är dom två lika bra och den man gillar bäst har med att smaken är som baken bara...
Citera
2018-08-16, 17:10
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Same shit different names.

Däremot så har nog många fått uppfattningen av att thai smacket är bättre kvalité än vanligt smack men även här så beror det ju helt och hållet på hur bra leverantörer du har...

Thai vs regular spelar ingen roll det är trots allt heroin båda två..

Således om du har 50% rent smack och 50% rent Thai-smack så är dom två lika bra och den man gillar bäst har med att smaken är som baken bara...

Tack. Vi har alltså egentligen samma drog fast det kommer ifrån olika områden.
Kvalitén kan vara olika på grund av vem som tar in det osv.
Det förstås, sedan kan man ju undra vart smacket kommer ifrån det som vi har i Sverige.
Citera
2018-08-31, 00:36
Medlem
Har nyligen testat ett brunt från en vendor på FS. Det som är problemet är att jag har svårt att avgöra kvalitet. Har snortat i mig ca 10mg 23.50 återdoserade ungefär lika mycket. Känner ingen märkvärdig eufori om man jämför med exempelvis fentanylanalogerna jag tog.

Tar jag för lite kanske om jag vill uppnå att exempelvis nodda? Är ny i H branchen. Är inte sugen på att injicera har inga planer på att torska ner mig så hårt. Försökte röka, med en lite mängd bara för att öva men verkar inte fatta tekniken.
Citera
2018-08-31, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kevzter97
Har nyligen testat ett brunt från en vendor på FS. Det som är problemet är att jag har svårt att avgöra kvalitet. Har snortat i mig ca 10mg 23.50 återdoserade ungefär lika mycket. Känner ingen märkvärdig eufori om man jämför med exempelvis fentanylanalogerna jag tog.

Tar jag för lite kanske om jag vill uppnå att exempelvis nodda? Är ny i H branchen. Är inte sugen på att injicera har inga planer på att torska ner mig så hårt. Försökte röka, med en lite mängd bara för att öva men verkar inte fatta tekniken.

Oj, du tar ju alldeles för liten mängd. Sådana smurfmängder ska man hålla sig till om varorna är av kvalité som inte finns i detta avlånga land, dessvärre.

Vill du inte slussa i så dra en räls då. Har testat alla de olika varorna från FS och alla har varit en besvikelse - "Direkt från blabla" "70%" och allehanda diverse falska marknadsföringar. Vill man ha sådan kvalité på sina varor kan man likväl röra sig mot Sergels i Stockholm och liknande platser i andra städer för det är precis samma sörja som saluförs.

Dra på med åtminstone 100mg om du vill bli någorlunda skön, om du sitter utan tolerans då dvs
Citera
2018-08-31, 23:23
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Jävlar vilken lyx! Här själv varit borta från varorna i drygt ett år, men blev ändå intresserad när du skrev det där. Får man fråga vart du köpte det (på gatan i nåt land där det skrivs ut) eller på darknet? Om du vill berätta vad det kostade så gör gärna det!

Jag gillade bens som slog snabbt och hårt, antingen alpra eller flunisar. Diazepam och liknande dög väl, men inget jag valde före de korttidsverkande

Ja, det lär ju inte hända imorgon nästa gång direkt.. På darknet - fick ge 750-800:- nånting (samma person har jag köpt morfin av, brukar ge under 1:-/mg), men tyckte det var värt det kontra gatuhorse. Visserligen ingen stor erfarenhet av H - skjuter inte opiater och har således hållt mig till oxy, metadon osv. Men, 240mg+ oxy vill jag äta för att vara nöjd för att ge någon sorts referenspunkt till min tolerans..
Citera
2018-09-01, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antichrist1
Oj, du tar ju alldeles för liten mängd. Sådana smurfmängder ska man hålla sig till om varorna är av kvalité som inte finns i detta avlånga land, dessvärre.

Vill du inte slussa i så dra en räls då. Har testat alla de olika varorna från FS och alla har varit en besvikelse - "Direkt från blabla" "70%" och allehanda diverse falska marknadsföringar. Vill man ha sådan kvalité på sina varor kan man likväl röra sig mot Sergels i Stockholm och liknande platser i andra städer för det är precis samma sörja som saluförs.

Dra på med åtminstone 100mg om du vill bli någorlunda skön, om du sitter utan tolerans då dvs
Okej då får jag helt enkelt tro på vad du säger var. Blev lite nojig med tanke på vad jag läste om deras kvalitet. Men lärde mig att jaga draken lite bättre tidigare idag.

Min tolerans har väl om möjligt gått upp ytterst lite? Om jag legat på smådoser i 2 dagar.

Gav ett gött rus vill tillbaka dit hann inte prova mig på med lite högre dos pga gäster. Men ska försöka kicka ut dom tidigt. Vill i lugn och ro kunna sitta och lassa upp en större dosering.
Citera
2018-09-15, 16:22
Medlem
Jaggermeisters avatar
Hur bra funkar ikto mit abstinensen? Jag tänker tända av, men de går inte utan hjälpmedel. Lyrica kan jag ej få tag på, så de får bli ikto. Men hur bra hjälper det?

Hur mkt behövs de per dag? Räcker 3-4st per dag? Har absolut ingen tolerans alls, o 2st gör mig redigt väck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in