Citat:
Ursprungligen postat av
Kevzter97
Har nyligen testat ett brunt från en vendor på FS. Det som är problemet är att jag har svårt att avgöra kvalitet. Har snortat i mig ca 10mg 23.50 återdoserade ungefär lika mycket. Känner ingen märkvärdig eufori om man jämför med exempelvis fentanylanalogerna jag tog.
Tar jag för lite kanske om jag vill uppnå att exempelvis nodda? Är ny i H branchen. Är inte sugen på att injicera har inga planer på att torska ner mig så hårt. Försökte röka, med en lite mängd bara för att öva men verkar inte fatta tekniken.
Oj, du tar ju alldeles för liten mängd. Sådana smurfmängder ska man hålla sig till om varorna är av kvalité som inte finns i detta avlånga land, dessvärre.
Vill du inte slussa i så dra en räls då. Har testat alla de olika varorna från FS och alla har varit en besvikelse - "Direkt från blabla" "70%" och allehanda diverse falska marknadsföringar. Vill man ha sådan kvalité på sina varor kan man likväl röra sig mot Sergels i Stockholm och liknande platser i andra städer för det är precis samma sörja som saluförs.
Dra på med åtminstone 100mg om du vill bli någorlunda skön, om du sitter utan tolerans då dvs